Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.862
Поени од реакции
8.425
Голфот е поскуп за одржавање од бемвето
Автоматски споено мислење:


Тоа се вика дино,аутотек сервис у геге кај циганите.Шиник барај го
Автоматски споено мислење:

И пак гледам за поминати километри зборите.Убаво ви кажа Кадаиф за колите од Немачка.vw caddy 2018 користено како возило у фирма за брза пошта,на другар брат му е сопственик,не е угаснато освен за сервис и гориво на бензинска.Прва смена го дава на втора без да го угаснат,втора на трета и трета на прва не се симнати од него.320.000 км за две години,го вратија на 90.000 и тука го продадоа.Тој што го купил им викал на другарите као ете кола со реална километража,90.000 за две години :D
Тие километри се пак исто како 90 000 градска вожња. Триењето 9х е значително помало ако е моторот загреан и возен на отворено. Ќе иде тој мотор и до 500 000 километри без проблеми.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.693
Поени од реакции
28.204
Тие километри се пак исто како 90 000 градска вожња. Триењето 9х е значително помало ако е моторот загреан и возен на отворено. Ќе иде тој мотор и до 500 000 километри без проблеми.
Моторот ке оди ама замаецот,турбината,дизните тешко а тоа му доаѓа околу 2000€ у старт плус трошоци
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.862
Поени од реакции
8.425
Моторот ке оди ама замаецот,турбината,дизните тешко а тоа му доаѓа околу 2000€ у старт плус трошоци
Турбината нема да има мака на долги релации, таа најчесто страда на кратки релации, истото е и за замаецот и дизните кои не се запушуваат кога моторот се"дува" (за дизгл правиме муабет) бензините и онака не се купуваат за службени коли
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
Dizna pajga samo vo slucaj koga kolata cesto se vozi na rezerva, se turvat aditivi, se mesa nafta od razlicni pumpi...
Zamaec pajga na site koli na odredeni km. Kaj nekoj na 150,000km kaj nekoj na 200,000km zavisi do markata na kolite. Ne e problem zamaecot tuku problem se parite. Site se fajkat kako 'fabricna mana' na zamaec. I sporo da ja vozis pak na odredeni km ke procuka. Turbinata pajga od gasnenje na kolata posle dolgo vreme vozenje, turaziranje koga e ladna, nekvalitetno maslo, nedovolno maslo, los iberlauf..Ovie osnovni elementi go zabrzuvat ostetuvanjeto na turbinata a po pravilo na 150,000km se pravi remont na turbina i se menuvat semerinzi na glavina koj sto go drzat masloto da ne se ispusta niz lopatki koga ke nabiva vrtezen moment(torque_N/m) samo kajnas to nikoj ne go praj se dur nepocni da trosi motorno maslo i dur ne pocni da pisti.
 

G1-Killer

Life is a game
Член од
18 декември 2009
Мислења
357
Поени од реакции
464
Dizna pajga samo vo slucaj koga kolata cesto se vozi na rezerva, se turvat aditivi, se mesa nafta od razlicni pumpi...
Zamaec pajga na site koli na odredeni km. Kaj nekoj na 150,000km kaj nekoj na 200,000km zavisi do markata na kolite. Ne e problem zamaecot tuku problem se parite. Site se fajkat kako 'fabricna mana' na zamaec. I sporo da ja vozis pak na odredeni km ke procuka. Turbinata pajga od gasnenje na kolata posle dolgo vreme vozenje, turaziranje koga e ladna, nekvalitetno maslo, nedovolno maslo, los iberlauf..Ovie osnovni elementi go zabrzuvat ostetuvanjeto na turbinata a po pravilo na 150,000km se pravi remont na turbina i se menuvat semerinzi na glavina koj sto go drzat masloto da ne se ispusta niz lopatki koga ke nabiva vrtezen moment(torque_N/m) samo kajnas to nikoj ne go praj se dur nepocni da trosi motorno maslo i dur ne pocni da pisti.
Алал да ми ти е за ова, сите во мк и на форум експерти за се а уствари појма немаат, се знае дека се си има рок на траење и дека треба правилно одружување е сега фактот шо сме сиромашни то е..факт...зато возам поло 1.4 бензин (без плин), сиромаштија.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Замаец се расипува и од возење на 1300 вртежи за помалку да троши колата...пуста скржавштина колку жртви има земено...прочитал бајо некаде дека тди мора да троши 4 л. на сто...мора во пракса тоа да се постигне, без оглед на последици.


Ако почне да тропа замаецот се маскира со гласна, нападна, турбо фолк музика :pos:
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.277
Поени од реакции
15.401
Vcera mi stignaa od Aliekspres mallku pokvalitetni Led-ovi H1 za dolgo svetlo( za oboreno koristam xenon)...i kako zaklučok možam da kažam deka ledovite so mal blok od 3 diodi davaat mnogu pokoncentrirana svetlina. Ne ja rasprsnuvaat kako tie prvite-evtinite
Stara vs nova Led
20201009_085818.jpg


levo novata....desno starata led
20201008_220034.jpg
 

peac+tapanar

музицар
Член од
22 јануари 2015
Мислења
73
Поени од реакции
21
Za da pokaze pomalku od 5.5l treba ko baba da go vozis. Jas od Anglija do Mk prosek bese okolu 6.5 litri. Na vrakjanje bese okolu 7l ali na vrakjanje 2 saati raboteshe u mesto na srpsko-ungarska granica. Jas imam teska noga i vozam poagresivno pa zatoa i povekje trosi ali ne se zamaram nogu so potrosuvacka na gorivo.
Sto ti znaci stranska plata :ROFLMAO:
Автоматски споено мислење:

И послем сите овие совети сепак ќе остане со полото, зошто троши 4 л. на сто


Прегледај го приврзокот 266290
A ustvari koj e ovoj covek sto go ima sekade po internetov? :pos:
 
Последно уредено:

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.729
Поени од реакции
897
Замаец се расипува и од возење на 1300 вртежи за помалку да троши колата...пуста скржавштина колку жртви има земено...прочитал бајо некаде дека тди мора да троши 4 л. на сто...мора во пракса тоа да се постигне, без оглед на последици.


Ако почне да тропа замаецот се маскира со гласна, нападна, турбо фолк музика :pos:
Замаец се заебува кога вози со 5-та 50км/ч и сака да забрза до 120 во иста брзина.

Со други зборови, цел терет паѓа на замаецот.

Јас возам 1.9JTD веќе 8 години. Кумплунгот ми е путер. Ни тропање ни лупање.

Овие што ги земаат од 2010-2011 година од „Германија“ со замаец шо лупа како чекан, не знаеле да ги возат.
 
Член од
21 февруари 2019
Мислења
2
Поени од реакции
1
Mislam deka moze tuka da postavam prasanje dokolku nekoj bi znael da mi dade nasoka ili sovet. Kolata e Ford Cougar 2.0 no motorot e zamenet, staven e Zetec 1.8. Benzin plin e, no so nakov obicen plin. Pri vozenje ima seckanje ne samo na plin tuku i na benzin, ne mnogu jako, no se osekja, a isto taka raboti i na visoki vrtezi na ler, okolu 1200. Zameniv prvo kabli i svekji, iscistiv maf senzor, zamebet filter, i ne se podobri nisto. Zabelezav deka na prvite dva klipa koga se vadi kabelot iskrata e znacitelno poslaba za razlika od vtorite dva kaj koi postoi mnogu jaka iskra. Probav so druga bobina no iskrite ostanaa isti. Probav da go iscistam ler ventilot koj e so solenoid, ne e so step motor, i posle toa ako ne se lazam ima podobruvanje no samo na seckanjeto. Posledno sto ostana da probam, go iskluciv vakuum crevoto od egr ventilot i go blokirav, i ja vozev 20-30 km i na benzin i na plin, mislam deka nemase nikakvo seckanje, no lerot se poremeti uste poveke. Koga e vo mesto raboti na okolu 1250-1300, koga e vo dvizenje vo brzina, normalno vrtezite variraat spored brzinata i naporot na motorot, no koga e vo dvizenje i e stavena vo ler, vrtezite fluktuiraat pomegju 1000 i 2000, kako da se pritiska na pedalot na gas i odednas da se pusta. Koga ke se zastane vo mesto pri vozenje na primer vo treta i za da se smeni prva i da se prodolzi na primer kako na raskrsnica, koga se pritiska kuplungot vrtezite krevaat i do 3000 vo taa sekunda dodeka se izbacuva i se stava vo drugata brzina i pri ispustanje na kuplungot posle se normaliziraat. Na videoto e prikazano za vo ler po nadolnina.
 
Член од
20 септември 2008
Мислења
12.773
Поени од реакции
9.896
Сакам да фарбам алу бандаши..Една препорака за некој спреј досега немам искуство со фарбање бандаши..или целата постапка , дали да ја вадам стгарата боја и со кое средство :)
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.862
Поени од реакции
8.425
Mislam deka moze tuka da postavam prasanje dokolku nekoj bi znael da mi dade nasoka ili sovet. Kolata e Ford Cougar 2.0 no motorot e zamenet, staven e Zetec 1.8. Benzin plin e, no so nakov obicen plin. Pri vozenje ima seckanje ne samo na plin tuku i na benzin, ne mnogu jako, no se osekja, a isto taka raboti i na visoki vrtezi na ler, okolu 1200. Zameniv prvo kabli i svekji, iscistiv maf senzor, zamebet filter, i ne se podobri nisto. Zabelezav deka na prvite dva klipa koga se vadi kabelot iskrata e znacitelno poslaba za razlika od vtorite dva kaj koi postoi mnogu jaka iskra. Probav so druga bobina no iskrite ostanaa isti. Probav da go iscistam ler ventilot koj e so solenoid, ne e so step motor, i posle toa ako ne se lazam ima podobruvanje no samo na seckanjeto. Posledno sto ostana da probam, go iskluciv vakuum crevoto od egr ventilot i go blokirav, i ja vozev 20-30 km i na benzin i na plin, mislam deka nemase nikakvo seckanje, no lerot se poremeti uste poveke. Koga e vo mesto raboti na okolu 1250-1300, koga e vo dvizenje vo brzina, normalno vrtezite variraat spored brzinata i naporot na motorot, no koga e vo dvizenje i e stavena vo ler, vrtezite fluktuiraat pomegju 1000 i 2000, kako da se pritiska na pedalot na gas i odednas da se pusta. Koga ke se zastane vo mesto pri vozenje na primer vo treta i za da se smeni prva i da se prodolzi na primer kako na raskrsnica, koga se pritiska kuplungot vrtezite krevaat i do 3000 vo taa sekunda dodeka se izbacuva i se stava vo drugata brzina i pri ispustanje na kuplungot posle se normaliziraat. Na videoto e prikazano za vo ler po nadolnina.
Според мене треба дс го смениш маф сензорот. Не ќе да било само за чистење работава. Сепак на овие новите компјутери покажува кога е дефектен сензорот и какви вредности дава. Ништо не покажува компјутерот дека сензорот е дефектен? Нема ламба check engine?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom