argenthessis
Highflyer
- Член од
- 9 јуни 2011
- Мислења
- 1.619
- Поени од реакции
- 2.140
Горе долу толку е потрошувачката. Што има врска дека е ново, бензин е, тешка кола...
Fabricki podatoci vikaat demek okolu 7 litri na 100, znaci u realnost ke ti bide okolu 9-10. So klimi i poagresivno vozenje nisto cudno da stigne i do 12 litri.Некој ако знае колку би била онака грубо потрошувачката на гориво на Ауди А5, 2.0 бензинец, 2016 година на производство?
Точно ли е дека лапат по 12-13 литри на 100км комбинирано или? Ептен сум лаик за вакви ствари, али ми нема логика возило старо 4 год да троши толку, шознам ... Дајте совети кој знае.
Имаш од дизел до дизел разлика. На пример еуро 6 дизелот на мерцедес преде како маче и дури ми е тешко да кажам дека работи како дизел плус одличната звучна изолација на мерцедес во внатресноста комарецот како лета ќе го чуеш.У јеботе, повеќе се исплаќа 3.0 дизел отколку 2.0 бензин. Штета што неможам органски да ја поднесам бучавата што ја вади дизел моторот на било кое возило, ми се губи цел филинг на ваква машина. Јебига, секојпат убавото се плаќа повеќе.
Кога ке влезеш у сервис со 3.0 дизел ке видиш колку се исплатело повеќе.Уште не е направен дизел мотор што е по економичен од бензинУ јеботе, повеќе се исплаќа 3.0 дизел отколку 2.0 бензин. Штета што неможам органски да ја поднесам бучавата што ја вади дизел моторот на било кое возило, ми се губи цел филинг на ваква машина. Јебига, секојпат убавото се плаќа повеќе.
Другар ти имал причина што се ослободил од бмв дизел. Ако беше само до дизелот ќе земеше бмв бензин, ама земал тојота. Па ти види сеаКога ке влезеш у сервис со 3.0 дизел ке видиш колку се исплатело повеќе.Уште не е направен дизел мотор што е по економичен од бензинРазликата е што со бензинецот плаќаш на рати
Автоматски споено мислење:
И убаво распрашај се таму како е у Немачка за дизелите,другар од Франкфурт го продаде Бемвето дизел и си зема Тојота бензин,на некој места најавиле јок со дизел возење.
Верувале или не на мене ме иритира надворешниот звук.Имаш од дизел до дизел разлика. На пример еуро 6 дизелот на мерцедес преде како маче и дури ми е тешко да кажам дека работи како дизел плус одличната звучна изолација на мерцедес во внатресноста комарецот како лета ќе го чуеш.
Ко ќе влезам у еуро 5 дизелот на опел мислам ушите ќе ми ги дупне за разлика.
Вози се во полото и во мерцедесот и ќе видиш каква е звучната изолација во внатрешноста па ќе видиш дека полото било тома винковиќ.Верувале или не на мене ме иритира надворешниот звук.Еве баш мерцедес го зема за пример ... Видов еден мерцедес пред некој ден, незнам шо еуро, али кола од 50к евра вредност. Постара од 3-4 год во никој случај не беше. Абре џабе и изглед и елеганција кога бучеше како половен трактор, буквално му ја убива цела слика на Мерцедес. После него помина едно поло 1.6, абре милина, рај за уши машинче.
@galaxys фала на советот. Ги разгледав по нет има опција и 1.8 tfsi мотори. Ако одиме по иста логика фабрички податоци ги пишува 5.5, значи да рачунам од 8 до кај 8ипол шо би била нормална потрошња за ваква кола.
Јас сеуште сум во рана фаза за ваква одлука, немам ни сеуште решено шо да земам, онака Ауди ми е сеа за сеа фаворит. Али ако веќе се забодувам 20к евра кредит за кола, сакам да ми прави мерак. На крај краеви кога ќе се решам ќе уплатам и тест вожња, најдобро е од прва рака да си знаеш од прилика колку троши.
Па нова скоро,2019.Бемвето беше 2014таДругар ти имал причина што се ослободил од бмв дизел. Ако беше само до дизелот ќе земеше бмв бензин, ама земал тојота. Па ти види сеа![]()
1.8tfsi i 2.0tfsi koi trosat ulje se proizvedeni pred 2012ta godina, problemot e sreden na ponovite koli.Вози се во полото и во мерцедесот и ќе видиш каква е звучната изолација во внатрешноста па ќе видиш дека полото било тома винковиќ.
Ако купуваш 1.8 тфси, земи си едно буре кастрол наливно да му сипаш по 2-3 литра уље на секои 1000 километри. Едно буре ќе ти биде доволно додека да ти рикне моторот, вака поефтино ќе ти излезе![]()
BMW 2014 diesel се со фабричка грешка и имаат лошо дизајнирани ланци. Па речиси и да нема BMW од таа серија кое нема оштетен мотор и најмалку 2 пати сменет ланец. Тоа дека загадување ово оно не играло толку улога во неговата одлука. Веќе година дена никој не зборува во Германија на тема загадување.Па нова скоро,2019.Бемвето беше 2014та
Нека им се зголеми уште малку рејтингот на зелените одма ќе се актуелизира пак тоа прашање.BMW 2014 diesel се со фабричка грешка и имаат лошо дизајнирани ланци. Па речиси и да нема BMW од таа серија кое нема оштетен мотор и најмалку 2 пати сменет ланец. Тоа дека загадување ово оно не играло толку улога во неговата одлука. Веќе година дена никој не зборува во Германија на тема загадување.
Само трубеа тогаш на ТВ а ништо големо не се смени и производителите уште фураат еуро 6 дизел како никогаш до сега.Нека им се зголеми уште малку рејтингот на зелените одма ќе се актуелизира пак тоа прашање.
Тоа се најавува веќе 5 годинии никако да се реализира. А не верувам дека ќе се реализира во блиските 10 години пошто ако скроз се пренасочат на струја. Пола Германија утре ќе остане без работа.Ауди ми се чини најавија дека од наредна година ке стопираат производство на дизел мотори.Веќе 2 години работат на електрични да се пренаменат