Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Некој ако знае колку би била онака грубо потрошувачката на гориво на Ауди А5, 2.0 бензинец, 2016 година на производство?
Точно ли е дека лапат по 12-13 литри на 100км комбинирано или? Ептен сум лаик за вакви ствари, али ми нема логика возило старо 4 год да троши толку, шознам ... Дајте совети кој знае.
Fabricki podatoci vikaat demek okolu 7 litri na 100, znaci u realnost ke ti bide okolu 9-10. So klimi i poagresivno vozenje nisto cudno da stigne i do 12 litri.
 
У јеботе, повеќе се исплаќа 3.0 дизел отколку 2.0 бензин. Штета што неможам органски да ја поднесам бучавата што ја вади дизел моторот на било кое возило, ми се губи цел филинг на ваква машина. Јебига, секојпат убавото се плаќа повеќе.
 
Jas iam a4(b8.5) 2.0tdi po fabricki podatoci treba da trosi 4.5 litri na 100km kombinirano. Najmalku sho ima pokazano na board e 5l.
Inace za motor ne se slusa skoro ic vnatre u kola. Ako sakas benzinec sho trosi pomalku gledaj 2.0tfsi od 2017 novite modeli bidejki trosat pomalku. Spored fabricki podatoci 5.6litri na 100km kombinirana voznja u realnost ke bide za okolu 2 litri povekje.
 
У јеботе, повеќе се исплаќа 3.0 дизел отколку 2.0 бензин. Штета што неможам органски да ја поднесам бучавата што ја вади дизел моторот на било кое возило, ми се губи цел филинг на ваква машина. Јебига, секојпат убавото се плаќа повеќе.
Имаш од дизел до дизел разлика. На пример еуро 6 дизелот на мерцедес преде како маче и дури ми е тешко да кажам дека работи како дизел плус одличната звучна изолација на мерцедес во внатресноста комарецот како лета ќе го чуеш.

Ко ќе влезам у еуро 5 дизелот на опел мислам ушите ќе ми ги дупне за разлика.
 
У јеботе, повеќе се исплаќа 3.0 дизел отколку 2.0 бензин. Штета што неможам органски да ја поднесам бучавата што ја вади дизел моторот на било кое возило, ми се губи цел филинг на ваква машина. Јебига, секојпат убавото се плаќа повеќе.
Кога ке влезеш у сервис со 3.0 дизел ке видиш колку се исплатело повеќе.Уште не е направен дизел мотор што е по економичен од бензин ;) Разликата е што со бензинецот плаќаш на рати
Автоматски споено мислење:

И убаво распрашај се таму како е у Немачка за дизелите,другар од Франкфурт го продаде Бемвето дизел и си зема Тојота бензин,на некој места најавиле јок со дизел возење.
 
Последно уредено:
Кога ке влезеш у сервис со 3.0 дизел ке видиш колку се исплатело повеќе.Уште не е направен дизел мотор што е по економичен од бензин ;) Разликата е што со бензинецот плаќаш на рати
Автоматски споено мислење:

И убаво распрашај се таму како е у Немачка за дизелите,другар од Франкфурт го продаде Бемвето дизел и си зема Тојота бензин,на некој места најавиле јок со дизел возење.
Другар ти имал причина што се ослободил од бмв дизел. Ако беше само до дизелот ќе земеше бмв бензин, ама земал тојота. Па ти види сеа :)
 
Имаш од дизел до дизел разлика. На пример еуро 6 дизелот на мерцедес преде како маче и дури ми е тешко да кажам дека работи како дизел плус одличната звучна изолација на мерцедес во внатресноста комарецот како лета ќе го чуеш.

Ко ќе влезам у еуро 5 дизелот на опел мислам ушите ќе ми ги дупне за разлика.

Верувале или не на мене ме иритира надворешниот звук. :LOL: Еве баш мерцедес го зема за пример ... Видов еден мерцедес пред некој ден, незнам шо еуро, али кола од 50к евра вредност. Постара од 3-4 год во никој случај не беше. Абре џабе и изглед и елеганција кога бучеше како половен трактор, буквално му ја убива цела слика на Мерцедес. После него помина едно поло 1.6, абре милина, рај за уши машинче.

@galaxys фала на советот. Ги разгледав по нет има опција и 1.8 tfsi мотори. Ако одиме по иста логика фабрички податоци ги пишува 5.5, значи да рачунам од 8 до кај 8ипол шо би била нормална потрошња за ваква кола.

Јас сеуште сум во рана фаза за ваква одлука, немам ни сеуште решено шо да земам, онака Ауди ми е сеа за сеа фаворит. Али ако веќе се забодувам 20к евра кредит за кола, сакам да ми прави мерак. На крај краеви кога ќе се решам ќе уплатам и тест вожња, најдобро е од прва рака да си знаеш од прилика колку троши.
 
Верувале или не на мене ме иритира надворешниот звук. :LOL: Еве баш мерцедес го зема за пример ... Видов еден мерцедес пред некој ден, незнам шо еуро, али кола од 50к евра вредност. Постара од 3-4 год во никој случај не беше. Абре џабе и изглед и елеганција кога бучеше како половен трактор, буквално му ја убива цела слика на Мерцедес. После него помина едно поло 1.6, абре милина, рај за уши машинче.

@galaxys фала на советот. Ги разгледав по нет има опција и 1.8 tfsi мотори. Ако одиме по иста логика фабрички податоци ги пишува 5.5, значи да рачунам од 8 до кај 8ипол шо би била нормална потрошња за ваква кола.

Јас сеуште сум во рана фаза за ваква одлука, немам ни сеуште решено шо да земам, онака Ауди ми е сеа за сеа фаворит. Али ако веќе се забодувам 20к евра кредит за кола, сакам да ми прави мерак. На крај краеви кога ќе се решам ќе уплатам и тест вожња, најдобро е од прва рака да си знаеш од прилика колку троши.
Вози се во полото и во мерцедесот и ќе видиш каква е звучната изолација во внатрешноста па ќе видиш дека полото било тома винковиќ.

Ако купуваш 1.8 тфси, земи си едно буре кастрол наливно да му сипаш по 2-3 литра уље на секои 1000 километри. Едно буре ќе ти биде доволно додека да ти рикне моторот, вака поефтино ќе ти излезе :)
 
Другар ти имал причина што се ослободил од бмв дизел. Ако беше само до дизелот ќе земеше бмв бензин, ама земал тојота. Па ти види сеа :)
Па нова скоро,2019.Бемвето беше 2014та
 
Вози се во полото и во мерцедесот и ќе видиш каква е звучната изолација во внатрешноста па ќе видиш дека полото било тома винковиќ.

Ако купуваш 1.8 тфси, земи си едно буре кастрол наливно да му сипаш по 2-3 литра уље на секои 1000 километри. Едно буре ќе ти биде доволно додека да ти рикне моторот, вака поефтино ќе ти излезе :)
1.8tfsi i 2.0tfsi koi trosat ulje se proizvedeni pred 2012ta godina, problemot e sreden na ponovite koli.
 
Па нова скоро,2019.Бемвето беше 2014та
BMW 2014 diesel се со фабричка грешка и имаат лошо дизајнирани ланци. Па речиси и да нема BMW од таа серија кое нема оштетен мотор и најмалку 2 пати сменет ланец. Тоа дека загадување ово оно не играло толку улога во неговата одлука. Веќе година дена никој не зборува во Германија на тема загадување.
 
BMW 2014 diesel се со фабричка грешка и имаат лошо дизајнирани ланци. Па речиси и да нема BMW од таа серија кое нема оштетен мотор и најмалку 2 пати сменет ланец. Тоа дека загадување ово оно не играло толку улога во неговата одлука. Веќе година дена никој не зборува во Германија на тема загадување.
Нека им се зголеми уште малку рејтингот на зелените одма ќе се актуелизира пак тоа прашање.
 
Ауди ми се чини најавија дека од наредна година ке стопираат производство на дизел мотори.Веќе 2 години работат на електрични да се пренаменат
 
Нека им се зголеми уште малку рејтингот на зелените одма ќе се актуелизира пак тоа прашање.
Само трубеа тогаш на ТВ а ништо големо не се смени и производителите уште фураат еуро 6 дизел како никогаш до сега.
Автоматски споено мислење:

Ауди ми се чини најавија дека од наредна година ке стопираат производство на дизел мотори.Веќе 2 години работат на електрични да се пренаменат
Тоа се најавува веќе 5 годинии никако да се реализира. А не верувам дека ќе се реализира во блиските 10 години пошто ако скроз се пренасочат на струја. Пола Германија утре ќе остане без работа.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom