Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Друже ти треба мајстор да го штелне карбураторот и палењето. Затоа не пали...кизнај каков е карбураторот
 
Дачијата дастер ме изненади со своите теренски способности. Лани летото со еден другар бевме по бачилата на планината Стогово, и ме изненади како со леснотија се искачивме на врвот над бачилото, и тоа 4 луѓе, и го зедовме и еден од работниите на бачилото со 7-8 канти сирење и цела негова опрема

Иако беше многу стрмен патот,....лизгава трева, дупки по пола метар...си искачи без никакви проблеми.

За македонски услови мсилам нема потреба од повеќе...не сме ние Камел трофи

на сликава се гледа каде на врвот требаше да се искачиме20190813_102957.jpg
 
Дачијата дастер ме изненади со своите теренски способности. Лани летото со еден другар бевме по бачилата на планината Стогово, и ме изненади како со леснотија се искачивме на врвот над бачилото, и тоа 4 луѓе, и го зедовме и еден од работниите на бачилото со 7-8 канти сирење и цела негова опрема

Иако беше многу стрмен патот,....лизгава трева, дупки по пола метар...си искачи без никакви проблеми.

За македонски услови мсилам нема потреба од повеќе...не сме ние Камел трофи

на сликава се гледа каде на врвот требаше да се искачимеПрегледај го приврзокот 265631

Dacia порано воопшто не сум сакал ни да земам во предвид од лоши искуства со постари модели на Логан како и поновите Сандеро. Но од друга страна колку што имам информации, дури и основните модели на Duster се покажуваат сосема солидно во три фирми кои ги експлоатираат максимално и по асфалт и на терен.
Издржливоста во поглед на појавување на дефекти и влечата на погонот не се ништо полоши од пикап теренци како Isuzu D-Max или Mitsubishi L200 на пример, се покажуваат дури и како подобри од споменатите. Можеби е претерано ама од пракса може слободно да се споредат со Toyota Hilux, можеби не за погонот ама за издржливоста при сличен стил на возење по сличен терен да.
Не е за брзање работата и ќе видам, ама моментално нов Duster ми е фаворит.
 
Dacia порано воопшто не сум сакал ни да земам во предвид од лоши искуства со постари модели на Логан како и поновите Сандеро. Но од друга страна колку што имам информации, дури и основните модели на Duster се покажуваат сосема солидно во три фирми кои ги експлоатираат максимално и по асфалт и на терен.
Издржливоста во поглед на појавување на дефекти и влечата на погонот не се ништо полоши од пикап теренци како Isuzu D-Max или Mitsubishi L200 на пример, се покажуваат дури и како подобри од споменатите. Можеби е претерано ама од пракса може слободно да се споредат со Toyota Hilux, можеби не за погонот ама за издржливоста при сличен стил на возење по сличен терен да.
Не е за брзање работата и ќе видам, ама моментално нов Duster ми е фаворит.
Убаво е што ти е фаворит, ама пази да не ти увалат 3 цилиндарски мотор, 3те цилиндри на велико се навлезени заради евро 6 стандардот.
 
Го исчистивме ладилникот со солна киселина, излезе ѓубре, сега е во ред до средина иде и перката уклучува.
Ама ја згаснав и неќе да запали сега -_-
Автоматски споено мислење:


Точно.
Менато е се, пред тоа газдата ништо немаше сменето. Пумпата беше како глувци да ја имаат гризано
Го исчистивме ладилникот со солна, излезе многу гареж, темп. оди до среде и не мрда, перката уклучува, ама кога ќе ја згаснам, несака да запали, само вергла, кабли, свеќици променети.
Епа ќе треба да го штелните палењето, гратис провери ја и платината да не е залепена.
Ако грее кога ќе ја запалиш или промена на термостат или пак извади го и остави ја да ја циркулира водата од термостат во блок без термостат, во зима нема да имаш парно во овој случај.
 
Мислење за овие ЛЕд за долги светла??? Имам од евтините ЛЕд но не сум задоволен(имаат широк блок на диоди кои не лежат во фокусот на леќата и светлината се расипува на сите страни)

 
Го исчистивме ладилникот со солна киселина, излезе ѓубре, сега е во ред до средина иде и перката уклучува.
Ама ја згаснав и неќе да запали сега -_-
Автоматски споено мислење:


Точно.
Менато е се, пред тоа газдата ништо немаше сменето. Пумпата беше како глувци да ја имаат гризано
Го исчистивме ладилникот со солна, излезе многу гареж, темп. оди до среде и не мрда, перката уклучува, ама кога ќе ја згаснам, несака да запали, само вергла, кабли, свеќици променети.

Велиш кабли променети и ај види дали каблите е по редослед наредени 1,2,3 и 4 како што треба и разводна капак дали е истото поставено како по стариот капак по редослед


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Мислење за овие ЛЕд за долги светла??? Имам од евтините ЛЕд но не сум задоволен(имаат широк блок на диоди кои не лежат во фокусот на леќата и светлината се расипува на сите страни)



Друже пре ефтини се за да бидат добри. Мислам ќе светат ОК, ама не барај трајност. Поевтините немаат голем век, се прегреваат а не ретко и прават пречки на радиото во колата (ствараат интерференција).


Барај некој од 20 евра нагоре.


Исто да ти кажам дека за H7 лед сијалици многу потешко е во фокус да бидат за разлика од H4 зошто немаат штитник на нив (тоа лимчето). Ептен зависи и од фарот, во некој модел на кола може да светат одлично во друг истите ламби да расејуваат на сите страни светло. Барај некој што имал искуство со лед на истио модел на кола што го имаш и ти. Ова тие е нај меродавно.
 
Мислење за овие ЛЕд за долги светла??? Имам од евтините ЛЕд но не сум задоволен(имаат широк блок на диоди кои не лежат во фокусот на леќата и светлината се расипува на сите страни)

Зошто се замараш со било какви други, најмалку проблеми ќе имаш со најобична х7. Јас користам од филипс лонг лајф, одлични се.
 
Бидејќи на оборените фарови имам Ксенон, и кога ќе пуштам и долги фарови ептен е драстична разликата во боите(8000 К се ксенонот....доста плави се )

Купив и Осрам блу од Лук Оил...но не бркаат работа и тие

Дајте некој предлог за Х1 до кај 1500 ден...
 
Може да настане некој проблем со акумулаторот или некој др дефект/проблем ако само со контакт на незапалена кола се пуни телефон или е приклучена лампа за светење при кампинг ?
 
Може да настане некој проблем со акумулаторот или некој др дефект/проблем ако само со контакт на незапалена кола се пуни телефон или е приклучена лампа за светење при кампинг ?
Без кoнтaкт мoже сaмo aкумулaтoр дa ти испрaзни a сo кoнтaкт мoже дa нaстaне прoблем
 
Без кoнтaкт мoже сaмo aкумулaтoр дa ти испрaзни a сo кoнтaкт мoже дa нaстaне прoблем
Ako koriste 12v stek od kola i za tel i za lamba ondak ke nema problem i so daden kontakt(na nekoi koli ovie rabotat samo koa e daden kontakt). Ako povrze zici direktno na akumulator so kontakt e vekje druga rabota :D
 
Ako koriste 12v utikac od kola i za tel i za lamba ondak ke nema problem i so daden kontakt(na nekoi koli ovie rabotat samo koa e daden kontakt). Ako povrze zici direktno na akumulator so kontakt e vekje druga rabota :D
Ке има.Секоја кола оставена на контакт подолго време ке има
 
Ке има.Секоја кола оставена на контакт подолго време ке има
Kakov problem ke ima? Kolku dolgo e 'podolgo' vreme? Moze samo da isprazni akumulator ako e slab, drug problem ke nema. Kaj mene primer ovie 12v stekovi rabotat samo so daden kontakt.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom