Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.511
Ако сака да даде пари и пак да го боли глава секој месец дали нешто не е во ред може да земе кола со 180 000 км за 18к, оти била премиум бренд со фасцинантна опрема, спротивно ќе си земеш ново од салон за таа цена и барем првите 100 000 нема уво да ти чуе околу колата (јас би фрлил уште 3-4к и би го зел од Шкода Karooq).

Да прекрасно е чувството кога ќе влезеш во некој од овие три брендови Мерцедес (убедливо најдобар според мене), а после БМВ и Ауди, арно ама ако колата поминала 180 000 биди спремен дека за брзо те очекуваат не баш ефтинки сервиси на: амортизација, предница, ланец, кумплуг сет, држачи, електрика, клима..

Еден познаник вака се лизна, баш и тој вака тогаш се препираше дека барем 1 ден да возел БМВ па што сака нека биде и спука пред 2 години 16 000 евра за БМВ (сам си го увезуваше од Германија), следна година на одмор остана дефект ни напред ни назад во Грција (а демек вози лимузина и пол) и не му се виде ни одмор ни лето.

Згора на се имајте во предвид дека овие возила си се поскапички за одржување, така да 3 пати пребројување на пари пред да се инвестира во вакво нешто (многу лесно може инвестирањто од 18к да отиде на 21к уште во првите неколку месеци ако нешто не е во ред, така да ако си во мкд и не си некој бизнисмен или некој со наследство подразмисли убаво).

Е тука е влогот, или ќе возите премиум возило кое веќе некој го издрнкал 180-200 000 и ќе се замарате по мајстори (мене замаранциите со мајстори и губењето време пример ми е потешко отколку парите што треба да ги платам за сервисот), или ќе возите 2-3 класи пониска кола (сепак некоја средина) и првите 100 000 ако е се во ред фабрично освен масло/филтер и евентуално гуми ништо друго нема да треба да пипнете на возилото. Јас барем за тукашни услови би одел со втората опција, можеби ако живеам во некоја европска земја и да имам плата од неколку илјади евра месечно би размислувал поинаку (тогаш би си купил Мерџо на лизинг од салон :D и ќе го менувам на секои 10 години).
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Кој 170 000, ако е бемвето испод 250 000 јас еве...и за годините сигурно е 2012 или 2011 дури.


Не се будали во странство, не зема никој дизел ако не мисли да вози и да прави огромни километражи.

Виделе дека веќе е време да се одтарасаат од колата и нормално тука е македонче џамбаз да ја купи и да ја препродаде со 5к евра маржа на некој од Македонија.
 
Последно уредено:
B

Beck's

Гостин
Mnogu prasina se digna sto ne ni pomisliv lol

Znaci ako ja zemam istata ke ja zemam od poznanik, koj ja donese pred dve godini za sebe. Ne go zemam od trgovac, pa ne se plasam deka ke se zaebam okolu sostojbata ili kilometrite
A kako vtoro uspeavte da me zamislite okolu izborot taka da ke vidam denovive :)
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Mnogu prasina se digna sto ne ni pomisliv lol

Znaci ako ja zemam istata ke ja zemam od poznanik, koj ja donese pred dve godini za sebe. Ne go zemam od trgovac, pa ne se plasam deka ke se zaebam okolu sostojbata ili kilometrite
A kako vtoro uspeavte da me zamislite okolu izborot taka da ke vidam denovive :)
Poznanik kako sho moze da te zaebe, nikoj ne moze :D.
Автоматски споено мислење:

Кој 170 000, ако е бемвето испод 250 000 јас еве...и за годините сигурно е 2012 или 2011 дури.


Не се будали во странство, не зема никој дизел ако не мисли да вози и да прави огромни километражи.

Виделе дека веќе е време да се одтарасаат од колата и нормално тука е македонче џамбаз да ја купи и да ја препродаде со 5к евра маржа на некој од Македонија.
Kaj mene u firma so sluzbenite vozila vozat po okolu 80-90k kilometri godisno. Nekoi patuvaat sekoj den po okolu 200km u eden pravec do rabota.
 
Последно уредено:
Член од
17 мај 2016
Мислења
3.672
Поени од реакции
4.153
Еден познаник вака се лизна, баш и тој вака тогаш се препираше дека барем 1 ден да возел БМВ па што сака нека биде и спука пред 2 години 16 000 евра за БМВ (сам си го увезуваше од Германија), следна година на одмор остана дефект ни напред ни назад во Грција (а демек вози лимузина и пол) и не му се виде ни одмор ни лето.
Ако не е тајна, како заврши случката и колку пари му земаа соседиве за сервис?
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.693
Поени од реакции
28.204
Во секоја фабрика за автомобили работат инжињери.Бројот на инжинерите што работат на производство на што подобар автомобил е еднаков по број на оние инжињери што работат на тоа како после одредени километри и години да почне полека автомобилот да се расипува,што по неосетливо а тоа е затоа што ниедна автомобилска индустрија не живее од бројот на продадени возила,туку од потрошувачката,продажбата на резервни делови.Тука предничат во последно време инжињерите на ВАГ Групацијата.Читам некои пишуваат како нов автомобил до 100.000 км без проблеми ке поминел.Па тоа е срамота да се дискутира.Па автомобилите од 80тите и 90тите без проблем поминуваа и по 300.000км.Со оваа технологија денешна и најзатуцаната марка на автомобили може да направи автомобил што без проблем ке измине и милион километри без кварови,ама со тоа би се осудиле однапред на пропаст.
Автоматски споено мислење:

Сетете се само на голф 1 и голф 2ка со таа технологија од тоа време,скоро секој примерок измина преку 300.000,а сега со овие најнови технологии секој втор автомобил е подложен на рекламација уште на 20-30.000
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.511
Ако не е тајна, како заврши случката и колку пари му земаа соседиве за сервис?
Прво шлеп си платил (не вади од амсм картица, скапа е :D), а после не знам што се му смениле, али кажа дека платил околу 400 евра поскапо од тоа што му кажале мајсторите за истиот дефект тука (некоја електроника беше проблемот). Се жалеше и дека само нови делови му понудиле во тоа место каде што ја сервисирале, не сакале да му бараат половно по отпади како тука.
 

G1-Killer

Life is a game
Член од
18 декември 2009
Мислења
357
Поени од реакции
464
Во секоја фабрика за автомобили работат инжињери.Бројот на инжинерите што работат на производство на што подобар автомобил е еднаков по број на оние инжињери што работат на тоа како после одредени километри и години да почне полека автомобилот да се расипува,што по неосетливо а тоа е затоа што ниедна автомобилска индустрија не живее од бројот на продадени возила,туку од потрошувачката,продажбата на резервни делови.Тука предничат во последно време инжињерите на ВАГ Групацијата.Читам некои пишуваат како нов автомобил до 100.000 км без проблеми ке поминел.Па тоа е срамота да се дискутира.Па автомобилите од 80тите и 90тите без проблем поминуваа и по 300.000км.Со оваа технологија денешна и најзатуцаната марка на автомобили може да направи автомобил што без проблем ке измине и милион километри без кварови,ама со тоа би се осудиле однапред на пропаст.
Автоматски споено мислење:

Сетете се само на голф 1 и голф 2ка со таа технологија од тоа време,скоро секој примерок измина преку 300.000,а сега со овие најнови технологии секој втор автомобил е подложен на рекламација уште на 20-30.000
Очигледно немаш поим од инженерство и молим те не трескај зелени тие ги правеле да се расипуваат хахахахахахахахахах
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.693
Поени од реакции
28.204
Очигледно немаш поим од инженерство и молим те не трескај зелени тие ги правеле да се расипуваат хахахахахахахахахах
Да.Помалку да траат.Со оваа технологија може ако сакаат да направат автомобил што нема да се расипе милион километри.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.693
Поени од реакции
28.204
Da no toa bi kostalo isto tolku, miljon evra


Sent from my iPhone using Tapatalk
Епа мислиш дека порано Џетите,Голфовите што ги утепаа луѓе од возење дека коштаа милион евра? Кој мотор на голф 7ца ке помине колку тој на Голф 2 ка?
 
B

Beck's

Гостин
Епа мислиш дека порано Џетите,Голфовите што ги утепаа луѓе од возење дека коштаа милион евра? Кој мотор на голф 7ца ке помине колку тој на Голф 2 ка?
Porano gi bolel kurot kolku KM ima kolata. Sea e trenda da se zeme ispod 200k. Zatoa ima i zaebanci okolu KM posto nikoj ne ti zema nad 200k.
I trend e da se menuvaat sea pocesto

Zemi si Mercedes sea pa so redoven servis i ako nema da ti se sdosadi ke stignes i ti do 500k km.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Porano gi bolel kurot kolku KM ima kolata. Sea e trenda da se zeme ispod 200k. Zatoa ima i zaebanci okolu KM posto nikoj ne ti zema nad 200k.
I trend e da se menuvaat sea pocesto

Zemi si Mercedes sea pa so redoven servis i ako nema da ti se sdosadi ke stignes i ti do 500k km.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Za toa novite mercedesi gi prodavaat so 3 godini besplatna slep sluzba :D
 
Член од
4 јули 2008
Мислења
6.134
Поени од реакции
1.896
Проблемот со трајноста на моторите е јавен пред околу 20 години со downsizing-от. Мали три цилиндрични мотори влечат коли од 1400-1600 kg. Генерално овие мотори се со многу помала трајност и на 150.000 км веќе се спремни за ремонт или отпад. Малите TSI мотори на VW на почетокот имаа огромни проблеми и имам слушано бројни приказни за возила со голема потрошувачка на масло уште на 30-40.000 км. Исто така и 1.2 и 1.4 моторите ( од 4-та генерација на поло ) не им се сјајни, и голем дел од нив трошат многу масло и имаат проблеми со вентили и карики. Всушност за нив е нормално моторот да троши и до 1л масло на 1000 км.
Слични проблеми со малите мотори имаат и други производители, пример Рено со 0.9TCi.
1594144079273.png
Други проблеми настануваат и при воведување на нови технологии, пример варијабилните замајци во почетокот беа многу проблематични и откажуваа кај нови возила со под 60.000 км. EGR вентили, катализатори и DPF филтри исто така откажуваат далеку пред самиот мотор да покаже било каква слабост.
Нови возила со „соодветни“ мотори кои не се исфорсирани со преголема моќност тераат по 500.000км без посериозни механички дефекти, но проблемите со електрониката се цена која се плаќа за фенси екран и помало загадување.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom