Лош контакт во жиците кои одат во вратите, можда некоја е скината. Обично се прекинуваат во тие гумени црева што одат од каросеријата до вратата.
Друга опција е да се здрави жиците ама бравата во совозачката врата да не е во ред. Има внатре микропрекидачи кои треба да дадат сигнал дека вратата се заклучила или отклучила. Ако не работат ќе прави баш така ги заклучуваш па сами се отклучуваат. Ова е заштита за да не блокира некоја врата ако не работи системот како треба.
На дијагностика би требало да може да се види со која врата е проблемот и кој микропрекидач е расипан. Е сега на некој коли се отвора бравата и може да се смени внатре микропрекидачот ама кај некој треба цела брава да ја смениш зошто не се отвора и поправа.
да..кај мене на Цитроенчето ми се има случено и жица да е скината во гуменото црево кај спојот на вратата, а и да стега самата врата па системот исклучува. Во вториот случај требаше преподесување на шарките од вратата
Од Германија сакам да нарачам делови за моторот . Не се нормални тие од федекс и дехаел , повеќе пари за шипинг бараат отколку делот што кошта . Со нормална пошта поштарината ми испаѓа околу 30 евра . Е сега сметам дека поштата функционира бидејќи редовно добивам пошта од САД . Ќе порачаме па ќе видиме
Лош контакт во жиците кои одат во вратите, можда некоја е скината. Обично се прекинуваат во тие гумени црева што одат од каросеријата до вратата.
Друга опција е да се здрави жиците ама бравата во совозачката врата да не е во ред. Има внатре микропрекидачи кои треба да дадат сигнал дека вратата се заклучила или отклучила. Ако не работат ќе прави баш така ги заклучуваш па сами се отклучуваат. Ова е заштита за да не блокира некоја врата ако не работи системот како треба.
На дијагностика би требало да може да се види со која врата е проблемот и кој микропрекидач е расипан. Е сега на некој коли се отвора бравата и може да се смени внатре микропрекидачот ама кај некој треба цела брава да ја смениш зошто не се отвора и поправа.
Од вратата кај возачот можам да ги заклучам и отклучам сите 4 врати, исто треба да биде и за врата кај совозачот.
Првиот проблем е кога од вратата кај совозачот пробувам да ги отклучам вратите, се отклучува само таа врата другите 3 врати не се отклучуваат. За заклучувуање работи нормално ги заклучува сите 4..
Втор проблем е додека возам и ги заклучувам вратите, после некоја секунда сами се отвараат.
Некој да не имал сличен проблеми или искуство?
Од вратата кај возачот можам да ги заклучам и отклучам сите 4 врати, исто треба да биде и за врата кај совозачот.
Првиот проблем е кога од вратата кај совозачот пробувам да ги отклучам вратите, се отклучува само таа врата другите 3 врати не се отклучуваат. За заклучувуање работи нормално ги заклучува сите 4..
Втор проблем е додека возам и ги заклучувам вратите, после некоја секунда сами се отвараат.
Некој да не имал сличен проблеми или искуство?
јас имам chevrolet aveo 2006 год купен од салон и кога се отклучува кај сувозачот се отвора само таа врата а не сите за разлика од вратата кај возачот кога се отклучуваат сите 4 врати
Од вратата кај возачот можам да ги заклучам и отклучам сите 4 врати, исто треба да биде и за врата кај совозачот.
Првиот проблем е кога од вратата кај совозачот пробувам да ги отклучам вратите, се отклучува само таа врата другите 3 врати не се отклучуваат. За заклучувуање работи нормално ги заклучува сите 4..
Втор проблем е додека возам и ги заклучувам вратите, после некоја секунда сами се отвараат.
Некој да не имал сличен проблеми или искуство?
Искуство со средства за лепење/затнување на цевки од клима? Колата ми губи фреон, но многу бавно, ја дополнувам на година дена. Губи некаде од ниско-притисен дел и не можам точно да лоцирам каде, а искрено и не планирам да ја растурам шалт-таблата за едно полнење годишно.
Некој искуство со 2.0 BlueHDI моторите на Пежо? Ја разгледувам 508ката нова, но не можам многу инфо да добијам како се по квалитет моторите и менувачот (посебно автоматикот) затоа што не познавам многу луѓе у мој круг што имаат Пежо со овој тип на мотор.
Искуство со средства за лепење/затнување на цевки од клима? Колата ми губи фреон, но многу бавно, ја дополнувам на година дена. Губи некаде од ниско-притисен дел и не можам точно да лоцирам каде, а искрено и не планирам да ја растурам шалт-таблата за едно полнење годишно.
Не ни пробувај да ставаш средства. Само ќе се затне некаде кај што не треба. Инаку нема шанси од цевка да ти пушта на година. Повеќе ти тиши нa некое гумиче по малку. Ако е од цевка за два дена ќе излезе цел фреон. Притисокот во климата е огромен, кога е жешко времето притисокот достигнува и до 25 - 30 атмосфери. Едно дупче да има 0.2 мм во пречник цел фреон ќе излезе за неколку дена.
Друго ако е постара колата не се замарај и дополнувај. Некогаш едноставно гумениот дел на цревата станува порозен од старост и освен ако не ги смениш комплет сите црева со нови, не може да се запре тоа споро течење.
Некој искуство со 2.0 BlueHDI моторите на Пежо? Ја разгледувам 508ката нова, но не можам многу инфо да добијам како се по квалитет моторите и менувачот (посебно автоматикот) затоа што не познавам многу луѓе у мој круг што имаат Пежо со овој тип на мотор.
Serviser drugar mi ima kažuvano deka najčesto klimite puštaat na spoevite , ka de ima gumeni dihtoni, i dosta često se slučuvalo samite ladnjaci da se ošteteni od frlanje na kamčinja od kolite ispred
Na Tv sum gledal deka ima sprejovi koi puštaat spec pena i se prska penata po site spoevi, i tamu kade se pojavuvaat meuri, se menuvaat dihtončinata
I jas sum zainteresira za vakov sprej, ako načeka nekoj neka piši( Hubo na primer)
Drug metod e polnenje na klimata so UV boja, se vozi kolata i posle nekolku dena so specijalni naočari se gleda kade pušta
Може да се направи малку поедноставно и со вода, сјај за миење садови и четка за фарбање. Се прави густа пена и се нанесува на спојот. Ако прави меури ќе се види.
Има и електронски детектори за фреон кој може ти каже на кој спој пушта ама кај нас ова многу ретко се користи. Јас немам уште видено некој таков во МК. Повеќе преферираат да ти земат 500 ден плус за два грама боја.
Јок,ке види кај тече,ке го извади фреонот,ке го поправи кварот,ке додаде фреон колку истекол и ке го врати назад во системот.Уљето ке го обои.И да не тече од нигде можеш со "боја" да возиш неограничено
Автоматски споено мислење:
На 90% од колите фреонот се губи зашто не ја пуштаат климата еднаш месечно да заврти 10 минути,и да не тече од нигде ако ја остаиш да стои подолго пак ке фали фреон
Не ни пробувај да ставаш средства. Само ќе се затне некаде кај што не треба. Инаку нема шанси од цевка да ти пушта на година. Повеќе ти тиши нa некое гумиче по малку. Ако е од цевка за два дена ќе излезе цел фреон. Притисокот во климата е огромен, кога е жешко времето притисокот достигнува и до 25 - 30 атмосфери. Едно дупче да има 0.2 мм во пречник цел фреон ќе излезе за неколку дена.
Друго ако е постара колата не се замарај и дополнувај. Некогаш едноставно гумениот дел на цревата станува порозен од старост и освен ако не ги смениш комплет сите црева со нови, не може да се запре тоа споро течење.
Автоматски споено мислење:
Релативно нови тие мотори се друже. Кај нас ретко кој има, разгледај на интернет по форуми.
Инаку 508-цата е сон...убедливо една од најдобро дизајнираните коли што е излезена во последниве 20 години.
Лошо се изразив, знам дека тече од приклучок. Проверена ми е со фреон со UV боја и не можам да најдам каде пушта, сигурно е во ниско-притисниот дел и не се гледа под хауба. Средствата кои ги рекламираат наводно помагаат во случај кога пушта фреон од укрутени гумици, ама ме интересира и за практично искуство од некој кој користел вакво средство.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.