Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
19 јули 2017
Мислења
16
Поени од реакции
2
Здраво форумџии, ќе ве замолам за помош.
Се работи за Фиеста 1.5 тдци 2012.
Од последен сервис (сменети двата сета каиши, сите филтри и масло, поминав само 1700 км.)
Приметувам веќе неколку дена се познаваат капки масло на подот, проверив масло - фалеше и додадов околу 400 гр. за да не биде на минимум.
Има ли некој идеа од сликиве каде го губи маслото?
Исто така спојот меѓу средишниот дел и турбинскиот (кон филтерот за воздух) на турбото има траги на масло и цревата се многу мрсни - еднаш површно ги чистев и еве пак е истото.
На ладен старт знае на почетокот малку белкаст чад да фрли и после се си е најнормално, чудни звуци од турбото нема, влече нема знаци да губи снага.
Ви благодарам на одговорите.
Здраво форумџии,

Ќе ве замолам за помош околу проблемот кој претходно го опишав погоре во цитатот.
Моменталната ситуација е следна:

1. После вашите совети најпрво комплетно беше испран моторот надворешно 2 пати, за да се има увид дали појавува нови мрснотии и дали пушта некаде уље.
2. По совет од меѓусебната комуникација меѓу сервисите на Пежо и МИДА е повторно променето маслото, овојпат 5x30 она оригиналното од МИДА на Форд Кастрол (единствено само кај нив го има), секако и нов филтер за уље.
3.10 минути пред промената на маслото е ставен адитив-чистач на Ликви Моли за внатрешно перење на моторот.
4.Направена е комплетна декарбонизација овие претходни неколку денови.
5.Проверено е турбото од стручно лице и се околу него - излезе дека е ОК.

Возилото влече одлично, НО проблемот останува е и следниот - возилото сега веќе не јавува никаков чад, освен што по само извозени 750 км со новото уље падна нивото од максимум на речиси средина. Очигледно е дека повторно уљето некако се губи.
Од Positive Crankase Ventilation-системот (иберлауфот) преку кафеавото издувно црево за враќање на гасови од мотор, како на сликата се враќа заедно со гасовите и мала количина на уље во усисната цевка за свеж водзух односно делот пред влезот за турбото и потоа уљето овде стои, капе надолу и ги мрси останатите црева под него.

Имате ли идеја што треба да се направи бидејќи веќе на ниту еден мајстор ниту во Пежо или МИДА не му е јасно како да се запре потрошувачката на уље и каде е проблемот?

slk.1.png
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
Здраво форумџии,

Ќе ве замолам за помош околу проблемот кој претходно го опишав погоре во цитатот.
Моменталната ситуација е следна:

1. После вашите совети најпрво комплетно беше испран моторот надворешно 2 пати, за да се има увид дали појавува нови мрснотии и дали пушта некаде уље.
2. По совет од меѓусебната комуникација меѓу сервисите на Пежо и МИДА е повторно променето маслото, овојпат 5x30 она оригиналното од МИДА на Форд Кастрол (единствено само кај нив го има), секако и нов филтер за уље.
3.10 минути пред промената на маслото е ставен адитив-чистач на Ликви Моли за внатрешно перење на моторот.
4.Направена е комплетна декарбонизација овие претходни неколку денови.
5.Проверено е турбото од стручно лице и се околу него - излезе дека е ОК.

Возилото влече одлично, НО проблемот останува е и следниот - возилото сега веќе не јавува никаков чад, освен што по само извозени 750 км со новото уље падна нивото од максимум на речиси средина. Очигледно е дека повторно уљето некако се губи.
Од Positive Crankase Ventilation-системот (иберлауфот) преку кафеавото издувно црево за враќање на гасови од мотор, како на сликата се враќа заедно со гасовите и мала количина на уље во усисната цевка за свеж водзух односно делот пред влезот за турбото и потоа уљето овде стои, капе надолу и ги мрси останатите црева под него.

Имате ли идеја што треба да се направи бидејќи веќе на ниту еден мајстор ниту во Пежо или МИДА не му е јасно како да се запре потрошувачката на уље и каде е проблемот?

Прегледај го приврзокот 257444
Иберлауф е подмачкувач на усис на турбо али со маслена пареа. Несмее да троши масло. Лошо е шо можи да дојди до ибер туража. Незнам како е на пежо али кајмене на опелот има гумици и не го испуштат маслото да прелие низ иберлауф. Втора варианта е турбината да пушта масло и го полни интеркулерот а то можи да го утврдат само во скопје турбо ужице или во радишани. Да меша нафта со масло ќе исфрла бело синкаст чад....
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.270
Поени од реакции
15.389
не...турбото не би требало со ова да има врска...маслото од турбото оди во коморите дирекно преку усисот, а не преку цревото за маслена мареа

Пред повеќе од 20 години на Заставини возила сум го имал овој проблем , и мислам дека е една од овие 2 варијанти


-помала варијанта е механичкиот филтер што го спречува ова течење на маслото да не функционира. Обично се состои од обична метална пружина напикана во цревото

-притисокот од коморите за согорување слегува во картерот и така се прави притисок во картерот, така што заедно со маслената пареа излегува и уље и се троши во согорувањето. ова обично се случува со премногу истрошени карики, или повероватно скршена карика

барем јас така мислам но можеби сум во криво
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Eve go zvukot sto go slusam pri vrtenje na desno vo podlaboka krivina , ne go slusam vo mesto dodeka vrtam volan , samo vo vozenje
Posle 1:46 min.
Go slusam ednas samo toa "klop" bez povtoruvanje kako sto e vo klipot i ne vo sekoja krivina (ne e postojano) , posebno primetlivo e koga nadvor e potoplo.
Автоматски споено мислење:


Fala drugar. Sega postaviv klip okolu zvukot , hrvatot mi kaza lufta na letva i pocetno-sredno cauri na predni viljuski. Repariranje vo Italia nema , samo novo ili polovno. Vo oficialen servis nemozam niti da pomislam da otidam , vo ogromna kriza sme posle koronata. Edinstven div majstor mi e ovoj od Hrvatska.
Letvata ke ja smenam , dali togas ke go snema zvukot? I dali da gi smenam tie cauri. Hrvatov kazuva deka druga anomalija nemoze da pronajde.
Za zal ne planiram da dojdam nakaj MK vo skoro vreme , tuka ziveam i onaka sega edvaj prezivuvame posle krizata , nema da imam odmor letovo , za da si ja zacuvam rabotata. Kolata ja vozam i niz Milano no i na otvoreno , so deca , bezbednosta na prvo mesto.
Друже смени ја летвата, ако веќе има луфта и да не тропа, кај и да е или ќе почне да тропа или да тече масло од нејзе. Ова тие на прво место.

Појди му на хрватот и кажи му дека сакаш детална проверка. За жал малку тешко е дури и на канал да се види од што е.

Ако прерипува пружината на амортизерот од нејзе може звукови да вади ама тоа и во место ќе го има.

Сепак на канал кај мајсторот треба сериозна проверка. Помогни му и ти. Нишај ја колата или врти на воланот дур гледа тој што е како е...некој работи невозможно е сам да ги провери дури и да сака.

Згора на ова алфите си имаат комплицирана предница и си сака малку подетална проверка. не е југо или 101 ова па за две минути да се види што е.
Автоматски споено мислење:

Здраво форумџии,

Ќе ве замолам за помош околу проблемот кој претходно го опишав погоре во цитатот.
Моменталната ситуација е следна:

1. После вашите совети најпрво комплетно беше испран моторот надворешно 2 пати, за да се има увид дали појавува нови мрснотии и дали пушта некаде уље.
2. По совет од меѓусебната комуникација меѓу сервисите на Пежо и МИДА е повторно променето маслото, овојпат 5x30 она оригиналното од МИДА на Форд Кастрол (единствено само кај нив го има), секако и нов филтер за уље.
3.10 минути пред промената на маслото е ставен адитив-чистач на Ликви Моли за внатрешно перење на моторот.
4.Направена е комплетна декарбонизација овие претходни неколку денови.
5.Проверено е турбото од стручно лице и се околу него - излезе дека е ОК.

Возилото влече одлично, НО проблемот останува е и следниот - возилото сега веќе не јавува никаков чад, освен што по само извозени 750 км со новото уље падна нивото од максимум на речиси средина. Очигледно е дека повторно уљето некако се губи.
Од Positive Crankase Ventilation-системот (иберлауфот) преку кафеавото издувно црево за враќање на гасови од мотор, како на сликата се враќа заедно со гасовите и мала количина на уље во усисната цевка за свеж водзух односно делот пред влезот за турбото и потоа уљето овде стои, капе надолу и ги мрси останатите црева под него.

Имате ли идеја што треба да се направи бидејќи веќе на ниту еден мајстор ниту во Пежо или МИДА не му е јасно како да се запре потрошувачката на уље и каде е проблемот?

Прегледај го приврзокот 257444

Друже има проверка која 100 % ќе ти каже што е, ама не е нешто што може да се направи за две минути.

Ако на издувот од турбото или во интеркулерот има масло тогаш турбо или иберлауф. Ако има масло многу тогаш дефинитвно оди накај турбо работата иако колата влече.

Ако масло нема многу во интеркулерот ама има во издувната грана која оди од моторот до турбото кариките во моторот ти се појдени и поради тоа ти го троши маслото.

Во издувните грани треба само суви саѓи да има, малку ако е како влажно кариките се.

Од лично искутво ти кажувам дека имам видено кола што трошеше по 1 литар масло на 1000 км и не чадеше воопшто ни плав ни црн чад (дизел мотор) па затоа дур не се види издувната грана не може да си сигурен што е.


Искрено би ти препорачал што побрзо да се тргнеш од официјалните сервиси освен ако возилото не е под гранција сеуште.

Ретко кај нив кој знае некој посериозен проблем да се среди...тие што знаеле одамна се заминати од таму и си работат приватно-сам свој газда...

Инаку ако баш сакаш да не капе од цревото може силикон малку да се стави на споевите...ама поголем проблем тие тоа што троши масло.
 
Последно уредено:
Член од
4 јули 2008
Мислења
6.134
Поени од реакции
1.896
Здраво форумџии,

Ќе ве замолам за помош околу проблемот кој претходно го опишав погоре во цитатот.
Моменталната ситуација е следна:

1. После вашите совети најпрво комплетно беше испран моторот надворешно 2 пати, за да се има увид дали појавува нови мрснотии и дали пушта некаде уље.
2. По совет од меѓусебната комуникација меѓу сервисите на Пежо и МИДА е повторно променето маслото, овојпат 5x30 она оригиналното од МИДА на Форд Кастрол (единствено само кај нив го има), секако и нов филтер за уље.
3.10 минути пред промената на маслото е ставен адитив-чистач на Ликви Моли за внатрешно перење на моторот.
4.Направена е комплетна декарбонизација овие претходни неколку денови.
5.Проверено е турбото од стручно лице и се околу него - излезе дека е ОК.

Возилото влече одлично, НО проблемот останува е и следниот - возилото сега веќе не јавува никаков чад, освен што по само извозени 750 км со новото уље падна нивото од максимум на речиси средина. Очигледно е дека повторно уљето некако се губи.
Од Positive Crankase Ventilation-системот (иберлауфот) преку кафеавото издувно црево за враќање на гасови од мотор, како на сликата се враќа заедно со гасовите и мала количина на уље во усисната цевка за свеж водзух односно делот пред влезот за турбото и потоа уљето овде стои, капе надолу и ги мрси останатите црева под него.

Имате ли идеја што треба да се направи бидејќи веќе на ниту еден мајстор ниту во Пежо или МИДА не му е јасно како да се запре потрошувачката на уље и каде е проблемот?

Прегледај го приврзокот 257444
PCV служи за растеретување на притисокот од картерот (маслото). Ако е заглавен во отворена положба дефинитивно може да предизвика зголемено трошење на масло, ама е со многу едноставна градба и тешко е да се заглави.
Губење на масло преку цревото од PCV може да е предизвикано и од зголемен притисок во картерот што е причинет од истрошени карики, па издувните гасови од цилиндарот минуваат преку кариките, го зголемуваат притисокот во картерот и PCV вентилот е постојано отворен. Но воваков случај голема е веројатоста дека кога ќе го отвориш капачето за масло ќе има големо дување.
За да провериш дали и колку масло се губи преку вентилот може да се извади цревото за поврат во усисна гранка и отворот да се затни, а цревото од вентилот може да стои слободно.
 
Член од
27 септември 2015
Мислења
64
Поени од реакции
47
Mislenje ili iskustvo za Lanos 99/00 so 5 vrati, 1.5 63kw, na plin. I kolku bi bila potrosuvackata ?
 
Член од
10 декември 2015
Мислења
68
Поени од реакции
205
Друже смени ја летвата, ако веќе има луфта и да не тропа, кај и да е или ќе почне да тропа или да тече масло од нејзе. Ова тие на прво место.

Појди му на хрватот и кажи му дека сакаш детална проверка. За жал малку тешко е дури и на канал да се види од што е.

Ако прерипува пружината на амортизерот од нејзе може звукови да вади ама тоа и во место ќе го има.

Сепак на канал кај мајсторот треба сериозна проверка. Помогни му и ти. Нишај ја колата или врти на воланот дур гледа тој што е како е...некој работи невозможно е сам да ги провери дури и да сака.

Згора на ова алфите си имаат комплицирана предница и си сака малку подетална проверка. не е југо или 101 ова па за две минути да се види што е.
Gotovo , problemot vcera go resivme. Caurata na desniot amortizer bila otidena. Koga bev na kompjuterska proverka na amortizeri se gledala samo funkcijata na amortizerite ne i caurite. Ja ostaviv na hrvatot kolata eden den on da ja koristi , jas negovata i go slusnal zvukot. Smeniv cauri i na lev i desen amortizer , vo paket se menuvale. Ja odnesov alfata na centriranje trapovi mi kazaa deka podvozjeto e idealno , samo deka i fali centriranje , nema lufta niti na letva niti na sto bilo drugo. Ja centriraa i kolata sega e koska.
Fala na site za pomosta
 
Член од
10 декември 2019
Мислења
35
Поени од реакции
10
Zdravo...
Sekoj pat vo prva, nekogas i vo vtora i rikvers brzina, pri menuvanje se slusa tap udar od nazad, kako da udira vo nesto, se raboti za BMW 320d 01' .
Ja odnesov na majstor, na kanal i se gleda deka e osteten lagerot ili kako se vika, Differential Mount, Bushing... kaj sto stoi...
Majstoro rece da ne go menuvam/posto mnogu delovi od diff trebalo vadenje...
Prasanjeto e dali da baram nekade da go smenat posto nad 80km vnatre premnogu e bucno, ili da se vozi vaka i kolku bi kostalo od prilika ako treba menuvanje, fala...
 
Последно уредено:

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Mislenje ili iskustvo za Lanos 99/00 so 5 vrati, 1.5 63kw, na plin. I kolku bi bila potrosuvackata ?

Абе ти кажавме, добра кола е за 700-800 евра. Не вреди повеќе од тоа во никој случај.
Автоматски споено мислење:

Zdravo...
Sekoj pat vo prva, nekogas i vo vtora i rikvers brzina, pri menuvanje se slusa tap udar od nazad, kako da udira vo nesto, se raboti za BMW 320d 01' .
Ja odnesov na majstor, na kanal i se gleda deka e osteten lagerot ili kako se vika, Differential Mount, Bushing... kaj sto stoi...
Majstoro rece da ne go menuvam/posto mnogu delovi od diff trebalo vadenje...
Prasanjeto e dali da baram nekade da go smenat posto nad 80km vnatre premnogu e bucno, ili da se vozi vaka i kolku bi kostalo od prilika ako treba menuvanje, fala...
Абе менувај не се заебавај...

Или не менувај, и онака за низ град во бенвето да те видат не треба побрзо од 80 км/ч да возиш...строго лазење со 20 на сат со отворени прозори и турбо фолк саундтрак...сите да видат, сите да чујат...

Бенве сие бенве...премиум баце, нема утка. :pos:
 
Последно уредено:
Член од
10 декември 2019
Мислења
35
Поени од реакции
10
Абе ти кажавме, добра кола е за 700-800 евра. Не вреди повеќе од тоа во никој случај.
Автоматски споено мислење:



Абе менувај не се заебавај...

Или не менувај, и онака за низ град во бенвето да те видат не треба побрзо од 80 км/ч да возиш...строго лазење со 20 на сат со отворени прозори и турбо фолк саундтрак...сите да видат, сите да чујат...

Бенве сие бенве...премиум баце, нема утка. :pos:
Sigurno od iskustvo go kazuvas ova...
 
Член од
29 јуни 2018
Мислења
3.566
Поени од реакции
5.610
ама па шо друго ќе купи за тие пари? можда некое клио/пунто/206 бензинец 1.1/1.2 ако најде, мада и тие ќе бидат од 2000 година и без некоја којзнае каква опрема, ама бар не трошат колку ланос xD
Сеат, Поло, Пунто, Клио, 206 итн ти е многу боље опција од Ланос така ?
Особено ако начека некоја Ибица, Поло па и Голф 4. Германските машини меѓу по ефтините коли искочија најиздржливи и нај ефтини за одржување/делови. За Пунтото исто така у трафика ќе најдеш делови, доста ефтина варијанта е. Е сеа по чести дефекти знае да има и мене лично внатре не ми праи кеиф какво е/вожњата каква му е. Збориме тука за коли до кај 1200 евра. Имаш добри Голф 4ки за 1000 еура, да стари се (2000/2001) ама за таа пара може и највише вредат. (Освен ако не ги рачунаш Матиз и Спарк шо моеш и 2005-6 да најдеш за тие пари). Според мене Голф, Сеат и Шкода ти е најбоље избор за стара кола (2000 и некоја год). Барем делови по ефтини а по малце дефекти ќе те јадат.
Автоматски споено мислење:

Za 1500 evra ima golf polo 1.4 101ks i za istata cena golf 3ka se zema
До 1400 евра и Голф 4 сочуван се наоѓа...
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Ау огромна грешка си со тоа дека деловите имаат некоја разлика во цена...сите се тука со цена, освен можда од јапонските коли бидејќи послабо се достапни едноставно...а тоа дека ибица голф или шкода од 2001 помалку се расипува спрема други не е воопшто точно. Коли се ко сите, дури можам да речам голфовите се извозени до немај каде со слабо одржување.

Голф не ти купува некој што е мерак за возење и ќе ја одржува колата...голф ти купува стипса или пак некој лаик за коли кој врска нема од одржување, ама слушнал дека најмалку се расипуваат голфовите па си купил. Ја носи на мајстор кога нема даму пали, кога нема да му кочи или ќе престане да се движи колата едноставно. Сега има и исклучоци ама генерално тоа е.

Добар, зачуван голф 4 од 2001 е оксиморон, јас уште таков немам видено на продажба и тоа во последниве две три години ако не и повеќе. За тројка да не правам муабет тоа е за во отпад директ, бар 80 % од примероците.
 
Последно уредено:
Член од
29 јуни 2018
Мислења
3.566
Поени од реакции
5.610
Ау огромна грешка си со тоа дека деловите имаат некоја разлика во цена...сите се тука со цена, освен можда од јапонските коли бидејќи послабо се достапни едноставно...а тоа дека ибица голф или шкода од 2001 помалку се расипува спрема други не е воопшто точно. Коли се ко сите, дури можам да речам голфовите се извозени до немај каде со слабо одржување.

Голф не ти купува некој што е мерак за возење и ќе ја одржува колата...голф ти купува стипса или пак некој лаик за коли кој врска нема од одржување, ама слушнал дека најмалку се расипуваат голфовите па си купил. Ја носи на мајстор кога нема даму пали, кога нема да му кочи или ќе престане да се движи колата едноставно. Сега има и исклучоци ама генерално тоа е.

Добар, зачуван голф 4 од 2001 е оксиморон, јас уште таков немам видено на продажба и тоа во последниве две три години ако не и повеќе. За тројка да не правам муабет тоа е за во отпад директ, бар 80 % од примероците.
Реално гледано мала кола од 99-2005 година добро сочувана не наоѓаш. Многу тешко тоа. Ретко кој ти купува градска кола за да ја чува и оддржува. А и обично тие по сочуваните прво се нудат по пријатели па после гледаат оглас. (Како јас што ја земав, нели и тука прашував, кога имав проблем со немирна работа, бомбината била).
Ако треба да се бира помеѓу мотор на Фиат и мотор на ВВ што мислиш ти дека е подобро? Збориме за 20 години стар мотор...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom