Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
24 април 2010
Мислења
1.251
Поени од реакции
1.756
Исто и гаражите од мое искуство се голем проблем за корозијата, да имам можност само тзв. настрешница би направил, доволна заштита е.
Zosto ? Ladno vo leto toplo vo zima kaj ima podobra opcija za kola od garaza ?
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.857
Поени од реакции
8.412
искрено ако е таа добра тера многу ако не чини и нова ќе откаже затоа и мајстори што се реални тоа го зборат,пумпа или е погодена или и нова ќе те заебава
Ако зезне пумпата, после ќе треба пак да се расклопува се ко за менување ребраст каиш и таа вода пумпа ќе ти излезе ѓавол и пол.
Автоматски споено мислење:

Ne ni sakam da te ubedam, ti kazuvam deka skapuva i imam dokaz za toa, da e udrena kako sto vikas ti aj, ama ne moze cela kola da e udrena segde, vrati krila bagaz hauba gore kaj briscite itn.
Очигледно колата била наново фарбана. Иначе астра Г се целосно поцинковани за разлика од астра Ф која под водството на Лопез ги продаваа непоцинковани и со тоа Лопез влезе во историјата како менаџер пример за пропаст "лопез ефект"
 
Последно уредено:

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
rust---astra-g.jpg

download (1).jpg

download.jpg


14814042108_0af547c862_o.jpg

20170826_154205.jpg

20170826_154200.jpg

20170822_172902.jpg


Стварно Астра G не рѓосува, туку СКАПУВА.


За шлаг на торта еве и видео:



И уште едно:



Се гледа поцинкована шасија, фарба и заштита на ниво. :pos:
 
Последно уредено:
Член од
27 мај 2016
Мислења
365
Поени од реакции
144
Daj ne me plasi vo plan sum da zimam opel astra...ama J ... o_O:D
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Од астра H нагоре не рѓосуваат или бар не толку ко порано.
 
Последно уредено:
Член од
15 јануари 2015
Мислења
452
Поени од реакции
424
Daj ne me plasi vo plan sum da zimam opel astra...ama J ... o_O:D
[/QUOTE]
Неколку од нас што ја имавме Астрата подолги години напишавме дека тоа со р*гата не држи.Во сите тие години додека ја имав Астрата Г ми се десило да има дереници или од каменчиња на месеците да се оштети бојата и основата до гол метал.Сум ја следел ситуацијата на тие места и никогаш не мрдна кон ширење или пак кородирање.Р*гата е позната кај предходниците Астра ф,Калибри,Тигри и др Опел возила пред 2000 година.Кај овие возила барем за тоа не мора да му ја мислеш.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.652
Поени од реакции
42.204
Астра г плехот не рѓа но одоздола не знам колку е добро заштитена, а пак Х никаде не рѓа
 
Член од
25 септември 2016
Мислења
827
Поени од реакции
1.031
На толку многу коли, нормално е да има вакви случаеви тоа не значи дека секој би имал такво искуство и проблем. А мене ме интересира, без разлика на модел на автомобил, која е постапката за да се спречи ова во рана фаза р'ѓа/корозија? Зарем е тешко да се детектира рана фаза на корозија или р'ѓа? Или пак сопствениците се неодговорни?
 
Член од
15 јануари 2015
Мислења
452
Поени од реакции
424
Астра г плехот не рѓа но одоздола не знам колку е добро заштитена, а пак Х никаде не рѓа
Сега пред продажбата Астра Г 2006 ја качија на рампа одоздола стакло, ауспух фабрички без проблем, имаше само една манжета за менување.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
На толку многу коли, нормално е да има вакви случаеви тоа не значи дека секој би имал такво искуство и проблем. А мене ме интересира, без разлика на модел на автомобил, која е постапката за да се спречи ова во рана фаза р'ѓа/корозија? Зарем е тешко да се детектира рана фаза на корозија или р'ѓа? Или пак сопствениците се неодговорни?
Има писа и се меша со некоја смеса и се прска одоздола за заштита од влага, корозија. Назад и напред кај некој возила на крилата има пластики како заштита ама сепак секое возило скапува одоздола а лимот не корозира и не скапува доколку возилото е со поцинкована шасиа.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Постар метод тоа со катран (писа) е, има готови смеси денес, body 910, body 935...може и со четка да се нанесува, може и да се прска, ама ако лимот е слаб квалитет не помага ништо, и под бодито ќе скапе само се одложува на некоја година.


Нормално ако веќе е почнато да рѓа ништо не го запира тоа, освен со брусалица да се исече и нов лим да се навари, па тек после, прајмер и боди.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
Постар метод тоа со катран (писа) е, има готови смеси денес, body 910, body 935...може и со четка да се нанесува, може и да прска, ама ако лимот е слаб квалитет не помага ништо, и под бодито ќе скапе само се одложува на некоја година.


Нормално ако веќе е почнато да рѓа ништо не го запира тоа, освен со брусалица да се исече и нов лим да се навари, па тек после, прајмер и боди.
Е да, заборавив да го спомнам боди 999, сонего ги мачкав оние тапите шо се на самата шасија за да не се оштетуват. Гледав низ јутуб, клават и малку боја и разредивач и од боди и ја прскат одоздола целата ама највероватно како шо спомна, предходно е праена со нов лим. Оломнани ми го праеа багажникот со писа било потрајно ама колку е трајно кизне, засега е ок.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom