Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Исто и гаражите од мое искуство се голем проблем за корозијата, да имам можност само тзв. настрешница би направил, доволна заштита е.
Zosto ? Ladno vo leto toplo vo zima kaj ima podobra opcija za kola od garaza ?
 
искрено ако е таа добра тера многу ако не чини и нова ќе откаже затоа и мајстори што се реални тоа го зборат,пумпа или е погодена или и нова ќе те заебава
Ако зезне пумпата, после ќе треба пак да се расклопува се ко за менување ребраст каиш и таа вода пумпа ќе ти излезе ѓавол и пол.
Автоматски споено мислење:

Ne ni sakam da te ubedam, ti kazuvam deka skapuva i imam dokaz za toa, da e udrena kako sto vikas ti aj, ama ne moze cela kola da e udrena segde, vrati krila bagaz hauba gore kaj briscite itn.
Очигледно колата била наново фарбана. Иначе астра Г се целосно поцинковани за разлика од астра Ф која под водството на Лопез ги продаваа непоцинковани и со тоа Лопез влезе во историјата како менаџер пример за пропаст "лопез ефект"
 
Последно уредено:
rust---astra-g.jpg

download (1).jpg

download.jpg


14814042108_0af547c862_o.jpg

20170826_154205.jpg

20170826_154200.jpg

20170822_172902.jpg


Стварно Астра G не рѓосува, туку СКАПУВА.


За шлаг на торта еве и видео:



И уште едно:



Се гледа поцинкована шасија, фарба и заштита на ниво. :pos:
 
Последно уредено:
Daj ne me plasi vo plan sum da zimam opel astra...ama J ... o_O:D
 
Од астра H нагоре не рѓосуваат или бар не толку ко порано.
 
Последно уредено:
Daj ne me plasi vo plan sum da zimam opel astra...ama J ... o_O:D
[/QUOTE]
Неколку од нас што ја имавме Астрата подолги години напишавме дека тоа со р*гата не држи.Во сите тие години додека ја имав Астрата Г ми се десило да има дереници или од каменчиња на месеците да се оштети бојата и основата до гол метал.Сум ја следел ситуацијата на тие места и никогаш не мрдна кон ширење или пак кородирање.Р*гата е позната кај предходниците Астра ф,Калибри,Тигри и др Опел возила пред 2000 година.Кај овие возила барем за тоа не мора да му ја мислеш.
 
Астра г плехот не рѓа но одоздола не знам колку е добро заштитена, а пак Х никаде не рѓа
 
На толку многу коли, нормално е да има вакви случаеви тоа не значи дека секој би имал такво искуство и проблем. А мене ме интересира, без разлика на модел на автомобил, која е постапката за да се спречи ова во рана фаза р'ѓа/корозија? Зарем е тешко да се детектира рана фаза на корозија или р'ѓа? Или пак сопствениците се неодговорни?
 
Астра г плехот не рѓа но одоздола не знам колку е добро заштитена, а пак Х никаде не рѓа
Сега пред продажбата Астра Г 2006 ја качија на рампа одоздола стакло, ауспух фабрички без проблем, имаше само една манжета за менување.
 
На толку многу коли, нормално е да има вакви случаеви тоа не значи дека секој би имал такво искуство и проблем. А мене ме интересира, без разлика на модел на автомобил, која е постапката за да се спречи ова во рана фаза р'ѓа/корозија? Зарем е тешко да се детектира рана фаза на корозија или р'ѓа? Или пак сопствениците се неодговорни?
Има писа и се меша со некоја смеса и се прска одоздола за заштита од влага, корозија. Назад и напред кај некој возила на крилата има пластики како заштита ама сепак секое возило скапува одоздола а лимот не корозира и не скапува доколку возилото е со поцинкована шасиа.
 
Постар метод тоа со катран (писа) е, има готови смеси денес, body 910, body 935...може и со четка да се нанесува, може и да се прска, ама ако лимот е слаб квалитет не помага ништо, и под бодито ќе скапе само се одложува на некоја година.


Нормално ако веќе е почнато да рѓа ништо не го запира тоа, освен со брусалица да се исече и нов лим да се навари, па тек после, прајмер и боди.
 
Постар метод тоа со катран (писа) е, има готови смеси денес, body 910, body 935...може и со четка да се нанесува, може и да прска, ама ако лимот е слаб квалитет не помага ништо, и под бодито ќе скапе само се одложува на некоја година.


Нормално ако веќе е почнато да рѓа ништо не го запира тоа, освен со брусалица да се исече и нов лим да се навари, па тек после, прајмер и боди.
Е да, заборавив да го спомнам боди 999, сонего ги мачкав оние тапите шо се на самата шасија за да не се оштетуват. Гледав низ јутуб, клават и малку боја и разредивач и од боди и ја прскат одоздола целата ама највероватно како шо спомна, предходно е праена со нов лим. Оломнани ми го праеа багажникот со писа било потрајно ама колку е трајно кизне, засега е ок.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom