Akumulator star 8 godini, bidejki ne ja vozam kolata dnevno vcera pred da ja palam kolata mi pokaza deka napon e nizok i akumulatorot ke pocni da se polni so vozenje na kolata. Realno znam deka e za menjanje ali Ne mi se menja u sitaucijava bidejki ne znam kolko dolgo nema da ja koristam kolata(osven za do prodavnica) pa nekjam da kupam i noviot da se isprazni bidejki se skapi. Mojata kola koriste AGM akumulator i momentalno kostaat okolu £350 + kodiranje.
Koja e najdobra varijanta za da se odrzava akumulatorot poln vo vakva situacija?
Купи си и новиот сигурно нема за некоја година да се испразни. Иначе ако не купуеш спреми си сајла, барај другарче со трактор или имај број од шлеп сљужба у џеп.
Се пали оти е низок притисокот на маслото стварно на мали вртежи. Ова се јавува поради потрошени лагери на радилица и многу тешко се лечи дури и со ремонт.
Лично знам два случаи, корса со истиот мотор едната дури ремонт ја направија и пак истото, само малку повеќе требаше да загрее моторот за да се запали ламбичето ама пак се палеше.
колата е одлична околу мотор и сите тие работи едино што се лупи лакот на неколку места и ради тоа еден ми даваше 1800 иначе над 2000 идат.Како и да е едино ќе ја продадам ради поголема кола ради ништо друго
Купи си и новиот сигурно нема за некоја година да се испразни. Иначе ако не купуеш спреми си сајла, барај другарче со трактор или имај број од шлеп сљужба у џеп.
Tesko se naogja traktor tuka ali imam breakdown cover . U lockdown sne druze, rabotime od doma i smeeme da ispadnime samo do prodavnica za hrana, ako kupam nov i ne ja vozam kolata i noviot ke se isprazni za 2 nedeli. Do minatata nedela postojano vozev okolu minimum 50km dnevno i si se polni, ali sea koa kolata stoe parkirana odma oslabnuva.
Јас возам корса 1.0 и сум презадоволен од количето до сеа немала сериозен квар ама све на време и мењав уље,ланче пред 2000 и сменив и направив 180 000 еве сега на 180 ми се заеба алтернаторот и тој го сменив иначе друг никаков квар.Едина маана е тоа што лакот се лупи.Не се работи за бојата туку за лакот,иначе за друго да не се мислиш ако бараш домаќинско количе 1.0 корсата е измислена ти кажувам од искуство презадоволен сум од неа,барам нешто поголемо пример леон и кај и да е за недела дена ќе ја продавам али со тешко срце...
Има помала снага и побучен мотор, ама и помала потрошувачка, пријател има шкода фабија со 3 е и на плин, баш е солидна за возење за низ град и на отворено се поднесува, ако одиш одвреме на време на некои 200-300км. Само да се зема понова година.
Без сабвуфер и појачало тешко дека ќе дрма басот. Инаку јас пионер и алпајн комбинација имам добри се, се слуша бас ама нормално не дрма. Радијата што се по колите се максимум 4х20 вати отприлика, со таа снага не може баш да имаш јак бас, макар да за нормално слушање е сосем ок, ако имаш добри звучници.
Автоматски споено мислење:
И паметно ќе ти биде да ја продадеш што поскоро зошто на тој мотор толку и векот му е од прилика, накај 200 000 веќе може големи проблеми да се јават.
Тој мотор има една голема мана која кога почне тешко се оправа. Имено на загреан мотор под мала туража се пали ламбичето за низок притисок на маслото. Ако вака почне да прави биди сигурен дека никој нема да ти ја купи, така продавај што побрзо.
Сите половни возила се над 200000 км што значи според ова сите се потенцијален отпад.Колку повеќе читам совети овде на форумот толку имам помала желба да купам почетничко возило
Tesko se naogja traktor tuka ali imam breakdown cover . U lockdown sne druze, rabotime od doma i smeeme da ispadnime samo do prodavnica za hrana, ako kupam nov i ne ja vozam kolata i noviot ke se isprazni za 2 nedeli. Do minatata nedela postojano vozev okolu minimum 50km dnevno i si se polni, ali sea koa kolata stoe parkirana odma oslabnuva.
Сите половни возила се над 200000 км што значи според ова сите се потенцијален отпад.Колку повеќе читам совети овде на форумот толку имам помала желба да купам почетничко возило
Момци , што може да влече струја да го празни акумулаторот преку вечер? Значи скоро менував алтернатор бидејќи не полнеше... сменив и акумулатор нов.. сега алтернаторот си полни.. кога работи моторот е супер, но преку вечер кога е колата паркирана акумулаторот мистериозно се празни ? Мерам со волтомер.. оставив една вечер со минусот изваден , немаше промена утрето .. значи само кога е приклучен нормално и лежи колата се празни акумулаторот .... што може да биде?
Покрај советот на ѓоко-мкд исто што можи сам да провериш пред да одиш на електричар е секој од осигурачите да ги провериш да не има некој изгорен па според тоа да локализираш, исто провери светла дали сите работат, можно е и конектор на задни светла да го има изгорено пинот.
Сите половни возила се над 200000 км што значи според ова сите се потенцијален отпад.Колку повеќе читам совети овде на форумот толку имам помала желба да купам почетничко возило
Епа друже баш дека земаш половна кола со кизнај колку километра ти реков а и други ти рекоа да не бираш опел 1.0 или 1.2 бензинец настрана тоа што се троми, можда тебе како почетник ќе ти бидат ок, ама коа ќе излезеш на отворен пат ќе сфатиш што зборам.
Малите бензиски мотори немаат голем век, особено тој фамозен 1.0 на опел. Еве земаш некоја корса пример со 150 000 км километраж, реално можда има 200 000 и згора ама се вратени. Може и 150 000 стварно да има ама пред тебе тој што ја имал не ја одржувал како што треба и исто ти се фаќа ко 250 000 да има.
Ја земаш, за месец уствари сфакаш дека троши по 1 литро масло на 1000 км или некоја слична луда бројка и моторот е уствари за ремонт. И џабе почетничкото, џабе ниска потрошувачка кога тоа низ нос ќе ти излезе...земаш половно возило пред се, а тоа значи дека паметно е да одбереш мотор кој може да помине повеќе километра без дефект, а тоа се воглавном дизел мотори или поголеми бензиски мотори, за корса е 1.4 таман. Има доволно голем животен век а и колата не е толку трома со него.
Епа друже баш дека земаш половна кола со кизнај колку километра ти реков а и други ти рекоа да не бираш опел 1.0 или 1.2 бензинец настрана тоа што се троми, можда тебе како поченик ќе ти бидат ок, ама коа ќе излезеш на отворен пат ќе сфатиш што зборам.
Малите бензиски мотори немаат голем век, особено тој фамозен 1.0 на опел. Еве земаш некоја корса пример со 150 000 км километраж, реално можда има 200 000 и згора ама се вратени. Може и 150 000 стварно да има ама пред тебе тој што ја имал не ја одржувал како што треба и исто ти се фаќа ко 250 000 да има.
Ја земаш, за месец уствари сфакаш дека троши по 1 литро масло на 1000 км или некој слична луда бројка и моторот е уствари за ремонт. И џабе почетничкото, џабе ниска потрошувачка кога тоа низ нос ќе ти излезе...земаш половно возило пред се, а тоа значи дека паметно е да одбереш мотор кој може да помине повеќе километра без дефект, а тоа се воглавном дизел мотори или поголеми бензиски мотори, за корса е 1.4 таман. Има доволно голем животен век а и колата не е толку трома со него.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.