argenthessis
Highflyer
- Член од
- 9 јуни 2011
- Мислења
- 1.611
- Поени од реакции
- 2.129
Друже тоа со маслата и долгиот интервал на замена е пред се за еколошки причини, заради тоа се форсира, едноставно секое масло што ќе се испушти при замена има процедура и закон како треба да се преработи а не да се фрли или изгори како кај нас. Нормално има и други предности, на запад прават по 30к за една година, тој ако менува на 10к треба три пати годишно да менува масло.
Е сега не е ок на кола масло да менуваш еднаш на 30 000 ама екологијата денес влезена е секаде па и тука.
Еве класичен пример, првиот модел на цитроен берлинго 1.9 д препорачано беше во упатство менување на масло на 10 000 км дури и на 7500 км при претежно градска вожња. Во 2002 поради затегање на законите, за потполно истиот мотор почна да се препорачува замена на 15 000 км. Моторот е потполно ист, никаква промена нема ама ете, законски норми и некои работи не се повеќе баш изводливи, бар за тие на запад.
Е сега не е ок на кола масло да менуваш еднаш на 30 000 ама екологијата денес влезена е секаде па и тука.
Еве класичен пример, првиот модел на цитроен берлинго 1.9 д препорачано беше во упатство менување на масло на 10 000 км дури и на 7500 км при претежно градска вожња. Во 2002 поради затегање на законите, за потполно истиот мотор почна да се препорачува замена на 15 000 км. Моторот е потполно ист, никаква промена нема ама ете, законски норми и некои работи не се повеќе баш изводливи, бар за тие на запад.