Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Друже тоа со маслата и долгиот интервал на замена е пред се за еколошки причини, заради тоа се форсира, едноставно секое масло што ќе се испушти при замена има процедура и закон како треба да се преработи а не да се фрли или изгори како кај нас. Нормално има и други предности, на запад прават по 30к за една година, тој ако менува на 10к треба три пати годишно да менува масло.

Е сега не е ок на кола масло да менуваш еднаш на 30 000 ама екологијата денес влезена е секаде па и тука.

Еве класичен пример, првиот модел на цитроен берлинго 1.9 д препорачано беше во упатство менување на масло на 10 000 км дури и на 7500 км при претежно градска вожња. Во 2002 поради затегање на законите, за потполно истиот мотор почна да се препорачува замена на 15 000 км. Моторот е потполно ист, никаква промена нема ама ете, законски норми и некои работи не се повеќе баш изводливи, бар за тие на запад.
 
Член од
15 март 2010
Мислења
5.868
Поени од реакции
6.380
Момци , што може да влече струја да го празни акумулаторот преку вечер? Значи скоро менував алтернатор бидејќи не полнеше... сменив и акумулатор нов.. сега алтернаторот си полни.. кога работи моторот е супер, но преку вечер кога е колата паркирана акумулаторот мистериозно се празни ? Мерам со волтомер.. оставив една вечер со минусот изваден , немаше промена утрето .. значи само кога е приклучен нормално и лежи колата се празни акумулаторот .... што може да биде?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.269
Поени од реакции
15.382
Момци , што може да влече струја да го празни акумулаторот преку вечер? Значи скоро менував алтернатор бидејќи не полнеше... сменив и акумулатор нов.. сега алтернаторот си полни.. кога работи моторот е супер, но преку вечер кога е колата паркирана акумулаторот мистериозно се празни ? Мерам со волтомер.. оставив една вечер со минусот изваден , немаше промена утрето .. значи само кога е приклучен нормално и лежи колата се празни акумулаторот .... што може да биде?
Iskluči gi site potrošuvači, otkači go minusot.....zemi fazomer za 12V, i stavi go seriski pomeđu klemata i polot na akumulatorot. Bidejki kompjuterot na kolata raboti na 5V, sijalicata ne treba da sveti...a ako zasveti sijalicata na fazomerot.....imaš negde potrošuvač sto vleči struja( ili nekpja zica dopira na masa)
Ova e isproban majstorski trik....za poveke odi na kompjuter
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
IMG_20200330_105144.jpg Nekoj da ne znaj kolku kilo omi se ovoj tip na otpornik? posto skoz se imase odlemeno i nemozam da go izmeram. Inace otpornikot e od senzor za turaza.
 
Член од
8 јули 2017
Мислења
107
Поени од реакции
81
Друже тоа со маслата и долгиот интервал на замена е пред се за еколошки причини, заради тоа се форсира, едноставно секое масло што ќе се испушти при замена има процедура и закон како треба да се преработи а не да се фрли или изгори како кај нас. Нормално има и други предности, на запад прават по 30к за една година, тој ако менува на 10к треба три пати годишно да менува масло.

Е сега не е ок на кола масло да менуваш еднаш на 30 000 ама екологијата денес влезена е секаде па и тука.

Еве класичен пример, првиот модел на цитроен берлинго 1.9 д препорачано беше во упатство менување на масло на 10 000 км дури и на 7500 км при претежно градска вожња. Во 2002 поради затегање на законите, за потполно истиот мотор почна да се препорачува замена на 15 000 км. Моторот е потполно ист, никаква промена нема ама ете, законски норми и некои работи не се повеќе баш изводливи, бар за тие на запад.
Ради таа екологија ги посраа колите со разноразни системи и решенија за намалување на издувни гасови (дпф, егр, лептири на усис итн.) кои само прават проблеми и го кратат животниот век на моторот. Џабе сите тие обиди за намалување на издувни гасови кога секоја година во светот се зголемува бројот на возила, а со тоа и загадувањето.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Прегледај го приврзокот 241631Nekoj da ne znaj kolku kilo omi se ovoj tip na otpornik? posto skoz se imase odlemeno i nemozam da go izmeram. Inace otpornikot e od senzor za turaza.

Личи на 4.7 кило оми, макар да ептен е оштетен може и друга вредност да е.
Автоматски споено мислење:

Момци , што може да влече струја да го празни акумулаторот преку вечер? Значи скоро менував алтернатор бидејќи не полнеше... сменив и акумулатор нов.. сега алтернаторот си полни.. кога работи моторот е супер, но преку вечер кога е колата паркирана акумулаторот мистериозно се празни ? Мерам со волтомер.. оставив една вечер со минусот изваден , немаше промена утрето .. значи само кога е приклучен нормално и лежи колата се празни акумулаторот .... што може да биде?

Првин кажи што кола е...може многу работи да се, особено ако е некоја постара.
 
Член од
15 март 2010
Мислења
5.868
Поени од реакции
6.380
Личи на 4.7 кило оми, макар да ептен е оштетен може и друга вредност да е.
Автоматски споено мислење:




Првин кажи што кола е...може многу работи да се, особено ако е некоја постара.
Ford focus 1.6 benzin 1996

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Друже носи ја на електричар, можат многу работи да бидат, друго ако го празни акумулаторот негде троши струја и може и краток спој да биде па да се запали нешто.

Сам многу тешко дека ќе откриеш што е. Треба алат, знаење и искуство пред се.
 

G1-Killer

Life is a game
Член од
18 декември 2009
Мислења
357
Поени од реакции
464
Ради таа екологија ги посраа колите со разноразни системи и решенија за намалување на издувни гасови (дпф, егр, лептири на усис итн.) кои само прават проблеми и го кратат животниот век на моторот. Џабе сите тие обиди за намалување на издувни гасови кога секоја година во светот се зголемува бројот на возила, а со тоа и загадувањето.
Плус кога ке вршиш регенерација на ДПФ едно 20мин се што се насобрало внатре пак ке излезе надвор....
Long Live Bezoloven98 (за коли до 2019) пошо баш вчера видов најновото ауди с3 има дпф филтер...така да и бензинциве нема да се поштедени од то срање.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Akumulator star 8 godini, bidejki ne ja vozam kolata dnevno vcera pred da ja palam kolata mi pokaza deka napon e nizok i akumulatorot ke pocni da se polni so vozenje na kolata. Realno znam deka e za menjanje ali Ne mi se menja u sitaucijava bidejki ne znam kolko dolgo nema da ja koristam kolata(osven za do prodavnica) pa nekjam da kupam i noviot da se isprazni bidejki se skapi. Mojata kola koriste AGM akumulator i momentalno kostaat okolu £350 + kodiranje.
Koja e najdobra varijanta za da se odrzava akumulatorot poln vo vakva situacija?
 
Член од
22 август 2016
Мислења
80
Поени од реакции
19
Опел Корса 1.0 треба да се избегнува. Не е погоден мотор. За разлика од него 1.2 е доверлив мотор и јас би одел на него ако се вози градска вожња. За на отворен пат моторот е релативно тром и во тој случај најверојатно подобар избор би било 1.4 ( но немам искуство досега со 1.4 кај Опел)
Разочаран сум од 1.7 цдти особено кај Мерива.

Форд Фиеста, како што рекол членот погоре и мене ми е кутија на тркала. Едноставно колата мене ми нема шмек, ниту е забавна за возење. Дизајнерски не ми се допаѓа воопшто.
Имам возено и бев разочаран. Сосема друга приказна е Фокус особено со 1.8 тдци. Можеби едно од најдобрите коли некогаш направени.
Зборам за прва и втора генерација.

Би предложил Фокус 1.8 тдци или Тојота Јарис кое покрај тоа што е докажано возило, право чудо е колку простор има. Од надвор мало, но внатре за патници е милина, па и позади.
Права реткост е да се најде возило со толкав простор во ентериерот. Се мисли за моделска 2003-2007 година
Јас возам корса 1.0 и сум презадоволен од количето до сеа немала сериозен квар ама све на време и мењав уље,ланче пред 2000 и сменив и направив 180 000 еве сега на 180 ми се заеба алтернаторот и тој го сменив иначе друг никаков квар.Едина маана е тоа што лакот се лупи.Не се работи за бојата туку за лакот,иначе за друго да не се мислиш ако бараш домаќинско количе 1.0 корсата е измислена ти кажувам од искуство презадоволен сум од неа,барам нешто поголемо пример леон и кај и да е за недела дена ќе ја продавам али со тешко срце...
 
Член од
1 јуни 2011
Мислења
25.915
Поени од реакции
41.878
Препорака за звучници и кој бренд од овие Кенвуд, Сони, Пионир и Алпине? Цена не е важна.
Не сум по гласна музика, ама онака тивко сакам да дрма басот.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Без сабвуфер и појачало тешко дека ќе дрма басот. Инаку јас пионер и алпајн комбинација имам добри се, се слуша бас ама нормално не дрма. Радијата што се по колите се максимум 4х20 вати отприлика, со таа снага не може баш да имаш јак бас, макар да за нормално слушање е сосем ок, ако имаш добри звучници.
Автоматски споено мислење:

Јас возам корса 1.0 и сум презадоволен од количето до сеа немала сериозен квар ама све на време и мењав уље,ланче пред 2000 и сменив и направив 180 000 еве сега на 180 ми се заеба алтернаторот и тој го сменив иначе друг никаков квар.Едина маана е тоа што лакот се лупи.Не се работи за бојата туку за лакот,иначе за друго да не се мислиш ако бараш домаќинско количе 1.0 корсата е измислена ти кажувам од искуство презадоволен сум од неа,барам нешто поголемо пример леон и кај и да е за недела дена ќе ја продавам али со тешко срце...

И паметно ќе ти биде да ја продадеш што поскоро зошто на тој мотор толку и векот му е од прилика, накај 200 000 веќе може големи проблеми да се јават.

Тој мотор има една голема мана која кога почне тешко се оправа. Имено на загреан мотор под мала туража се пали ламбичето за низок притисок на маслото. Ако вака почне да прави биди сигурен дека никој нема да ти ја купи, така продавај што побрзо.
 
Последно уредено:
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.269
Поени од реакции
15.382
Член од
22 август 2016
Мислења
80
Поени од реакции
19
Без сабвуфер и појачало тешко дека ќе дрма басот. Инаку јас пионер и алпајн комбинација имам добри се, се слуша бас ама нормално не дрма. Радијата што се по колите се максимум 4х20 вати отприлика, со таа снага не може баш да имаш јак бас, макар да за нормално слушање е сосем ок, ако имаш добри звучници.
Автоматски споено мислење:




И паметно ќе ти биде да ја продадеш што поскоро зошто на тој мотор толку и векот му е од прилика, накај 200 000 веќе може големи проблеми да се јават.

Тој мотор има една голема мана која кога почне тешко се оправа. Имено на загреан мотор под мала туража се пали ламбичето за низок притисок на маслото. Ако вака почне да прави биди сигурен дека никој нема да ти ја купи, така продавај што побрзо.
ова со ламбичето што се палело е сензор кој кошта 800 денари ништо страшно...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom