Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Коа не гледа никој изгледа го гасат моторот и излегуваат да ги туркаат колите, друго нема.
 
За најновиве коли не знам, можда имаат некои економични системи. За постарите нема шанси да троши под 8 бензин. Макар да е со 3 клипа, макар да се вози со 50-60 км/х, освен ако не се сосем празни улиците и без семафори. Во гужви какви има Скопје (можда и другите поголеми градови) кога не е вонредна состојба, зимно време може да троши и 10 и 11 литри. Сум имал и југо и опел астра моноинџекшн и сега понова еуро5-Б помала кола со 3 клипа со поло мотор, сеедно.
 
И кај најновите бензинци потрошувачката не е многу намалена, еве 1.2 тси пак троши по 9-10 низ град, покрај сите новини, сите системи, и сл.

Нема коњи без потрошувачка, каков сака нека е моторот, особено кај бензин...


Пример, за 100 коњи да произведе моторот се знае колку бензин во него треба да се согори, новите системи носат заштеда во проценти, ситно.
 
Грешно си сфатил. Уље и филтер менувам на 10.000 км ама после 5-6 иљади од промената, нивото на уљето на шипката паѓа од максимум на три четвртини отприлика, па дотурам по малку колку да се врати на фул.

Моето пунто е платено 14.000 евра во Италија кога било купено ново пред 16 години. Уосталом што има везе цената на ново возило со неговата понатамошна доверливост? Па сите тие коли што ги наброја имаат далеку повеќе проблеми од мојата кола, иако мојата кола била поефтина како нова од сите нив. Башка тоа дека бензинците по дифолт се поефтини за одржавање, тоа може само деца во градинка да убедиш. Ако нечини моторот, не е битно на што гориво оди, ќе си се квари посекако.
Прво не се во иста класа овие 2 возила што ги дискутираме и споредбата ќе биде како да споредуваме јаболка и лубеници.
Второ каква сака нека е кола, ако фатила 16 години може друг да убедуваш колку е добра, или толку возиш или доправа те чека кеширање во неа. На тоа возило просек по 10 000 да му се вртеле ќе има 160 000, идеална километража на која почнуваат да попуштаат: турбина, егр, дпф, сетот ламела/потисна/друк лагер (ако не е менуван), амортизени (ако не се менувани) и тн, лани јас мојата на таа километража ја менив пола предница (амортизери, лагери, спони, летва) + сензори + егр + усис + сетот на ламелата + ми дојдоа и каиши со затегачи + водна пумпа + сите филтри и потрошив повеќе за делови од што кошта цела кола. Моментално возилото е камен, ама до кога, деловите што ги менуваме имаат катастрофа квалитет и прашање дали ќе прогурам 1-2 години без да имам пак сервис од мин 300 евра.
И возило е според мене во ред само ако сум спремен во секој момент да влезам во него и да ме однеси каде што треба (макар биле 1500-2000км во 2-3 дена) без да ми е шлеп службата на speed dial.
 
За бош пумпите на Опел и јас сум слушал лоши муабети...но не сум возел искрено.

А 1.3 моторот е од Фиат, и имам двајца другари(т.е. едниот ми е прв комшија) кој го имаат овој мотор на Фиат Дукато и влечат огромни тежини со колите, и немаат проблем. Еднито разнесува квасец и слични рбаоти за фирмата, а другиот има фирма за картони и вика го крцам скоро еден тон. Имаат доста поминато, и кај двајцата моторот е супер

Е сега....што е заеничко кај двајцата-пошто се бизнисмени, редовно го одржуваат пикапите, и не штедат на ништо

уште еднаш заклучок-редовнос ервисирање е гарант за продолжен живот на мотор
 
За бош пумпите на Опел и јас сум слушал лоши муабети...но не сум возел искрено.

А 1.3 моторот е од Фиат, и имам двајца другари(т.е. едниот ми е прв комшија) кој го имаат овој мотор на Фиат Дукато и влечат огромни тежини со колите, и немаат проблем. Еднито разнесува квасец и слични рбаоти за фирмата, а другиот има фирма за картони и вика го крцам скоро еден тон. Имаат доста поминато, и кај двајцата моторот е супер

Е сега....што е заеничко кај двајцата-пошто се бизнисмени, редовно го одржуваат пикапите, и не штедат на ништо

уште еднаш заклучок-редовнос ервисирање е гарант за продолжен живот на мотор
Да не мислиш на Добло?

Прво не се во иста класа овие 2 возила што ги дискутираме и споредбата ќе биде како да споредуваме јаболка и лубеници.
Второ каква сака нека е кола, ако фатила 16 години може друг да убедуваш колку е добра, или толку возиш или доправа те чека кеширање во неа. На тоа возило просек по 10 000 да му се вртеле ќе има 160 000, идеална километража на која почнуваат да попуштаат: турбина, егр, дпф, сетот ламела/потисна/друк лагер (ако не е менуван), амортизени (ако не се менувани) и тн, лани јас мојата на таа километража ја менив пола предница (амортизери, лагери, спони, летва) + сензори + егр + усис + сетот на ламелата + ми дојдоа и каиши со затегачи + водна пумпа + сите филтри и потрошив повеќе за делови од што кошта цела кола. Моментално возилото е камен, ама до кога, деловите што ги менуваме имаат катастрофа квалитет и прашање дали ќе прогурам 1-2 години без да имам пак сервис од мин 300 евра.
И возило е според мене во ред само ако сум спремен во секој момент да влезам во него и да ме однеси каде што треба (макар биле 1500-2000км во 2-3 дена) без да ми е шлеп службата на speed dial.

Никој не спомна класи на возила, од кај испадна сеа па тоа?
Ако ти си купил кола стара 15 години и ти искочиле еден куп кварови, не значи дека и на сите други 15 години стари коли се јавуваат исти или ист број на кварови, нити па значи дека сите други 15 години стари коли се во иста состојба како твојата, не сум ти ја крив шо си купил неодржавана кола. Башка убаво пишав горе колку време ја имам колата, колку имам поминато со нејзе, колку има вкупно поминато и што имам сменето на нејзе (не сметајки редовен сервис).
 
Да не мислиш на Добло?



Никој не спомна класи на возила, од кај испадна сеа па тоа?
Ако ти си купил кола стара 15 години и ти искочиле еден куп кварови, не значи дека и на сите други 15 години стари коли се јавуваат исти или ист број на кварови, нити па значи дека сите други 15 години стари коли се во иста состојба како твојата, не сум ти ја крив шо си купил неодржавана кола. Башка убаво пишав горе колку време ја имам колата, колку имам поминато со нејзе, колку има вкупно поминато и што имам сменето на нејзе (не сметајки редовен сервис).
Друже јас колата ја возам 10 години, ја имам земено со под 100к, редовно е сервисирана и од мене и од претходниот газда (масло немам возено над 10 000 километри без разлика што пишува и како ми фалеле механичари), али едноставно механиката и електрониката си има свој животен век исто како што имаме јас и ти, додатно возиме на патишта за шпедитери и запрежни коли. Пред 10 години и јас бев далеку посилен и поиздржлив од тоа што сум сега, за 10 ќе бидам уште побетер, за 20 да не правивме муабет. Така и колите, секоја си го дава своето после толку години возење, па ако сакаш ти бриши ја, лежи под неа постојано и тн. Е сега поентата ми беше, за истите тие години цената на чинење на сервисите на бензинец и на дизел не е иста, т.е бензинецот е:
1. поефтин кога го купуваш
2. поефтин за одржување
3. во секој случај помалку штетен за околината од дизел од иста генерација.
4. ако не го смениш на плин троши повеќе и горивото ти е троа поскапо.
Не го имам јас измислено ова, прочепкај по нет еден тон анализи има на оваа тема.
Во врска со брендовите и моделите, некои се поиздржливи (најчесто поедноставно изработените) но на крај пак имаш покомплициран систем, пример кај новите само ДПФ кошта колку ремонт на твоето возило.
Уште една работа е и дека во иднина се повеќе трошоци ќе имаме со новите возила, едноставно многу електроника, покомплексна изработка, повеќе работи што може да се расипат, компјутери, акумулатори за старт стоп систем и тн.
 
Друже јас колата ја возам 10 години, ја имам земено со под 100к, редовно е сервисирана и од мене и од претходниот газда (масло немам возено над 10 000 километри без разлика што пишува и како ми фалеле механичари), али едноставно механиката и електрониката си има свој животен век исто како што имаме јас и ти, додатно возиме на патишта за шпедитери и запрежни коли. Пред 10 години и јас бев далеку посилен и поиздржлив од тоа што сум сега, за 10 ќе бидам уште побетер, за 20 да не правивме муабет. Така и колите, секоја си го дава своето после толку години возење, па ако сакаш ти бриши ја, лежи под неа постојано и тн. Е сега поентата ми беше, за истите тие години цената на чинење на сервисите на бензинец и на дизел не е иста, т.е бензинецот е:
1. поефтин кога го купуваш
2. поефтин за одржување
3. во секој случај помалку штетен за околината од дизел од иста генерација.
4. ако не го смениш на плин троши повеќе и горивото ти е троа поскапо.
Не го имам јас измислено ова, прочепкај по нет еден тон анализи има на оваа тема.
Во врска со брендовите и моделите, некои се поиздржливи (најчесто поедноставно изработените) но на крај пак имаш покомплициран систем, пример кај новите само ДПФ кошта колку ремонт на твоето возило.
Уште една работа е и дека во иднина се повеќе трошоци ќе имаме со новите возила, едноставно многу електроника, покомплексна изработка, повеќе работи што може да се расипат, компјутери, акумулатори за старт стоп систем и тн.
Колку понова колата толку е посупериорна врз старите модели (од искуство) и да ке имаш дополнителни трошоци али жално е шо кај нас сиромаштијава не тера да збориме за коли по 15-20 год стари за бош пумпи и сл. срања.
И наку бензинците се поштетни за околината со поголемо загадување (CO2) на долгорочен план се поштетни за околината бидејќи ЦО2 е стакленички гас кој ја задршува топлината во атмосферата....дизелот е поштетен за здравјето на луѓето дека ги има некои од тие ПМ10 или ПМ2.5 честики...како сакаш гледај ебан ке бидиш од сите страни :D
 
Кога ќе споредувате бензин вс. дизел колку коштал за одржување кажувајте кој бензинец и кој дизел.

Да не се зебаваме и ваму и таму може да натегне вагата зависи кој мотор вс. кој мотор ќе избереш.

Едно е сигурно, дизелите врват повеќе без отворање, горе долу за бензин 250 000 веќе е критична километража, особено за помалите мотори, за дизел не е ништо тоа. И сега што дека бензинот била нова колата кога тие 250 000 можат да се минат 6-7 години, имаш нова кола а уствари тубиче со масло треба да возиш во гепек и да дотураш редовно.


Ако сакаш да не се заебаваш со чекови, со ламбичиња и сл,. се одбира кола која што е што поедноставна и има што помалку електроника во нејзе. Нормално понова кола ќе вози потивко, помазно ама има и што да се расипе на нејзе и што да ти го испразни паричникот.

Не за џабе викаат дека најевтиниот мерцедес увек на крај најскап испаднува.
 
Последно уредено:
Спавате ли мирно дизелаши??
Ко нова беше колава буквално во секоја смисла, плус наведено беше во описот дека бојата е заштитена со керамички слој.
2 сервисни книшки полни, сервисите стриктно на 12 000км ги имаше правено човеков...скроз исправна со тоа што беше наведено дека гумите се 4мм и требаат нови дискови и плочки напред.
resize.jpg
 
Tesko se naogja traktor tuka ali imam breakdown cover :D. U lockdown sne druze, rabotime od doma i smeeme da ispadnime samo do prodavnica za hrana, ako kupam nov i ne ja vozam kolata i noviot ke se isprazni za 2 nedeli. Do minatata nedela postojano vozev okolu minimum 50km dnevno i si se polni, ali sea koa kolata stoe parkirana odma oslabnuva.
Тогаш не ти е исправна колата. Не може нов акумулатор да падне толку брзо. Мојата кола стоела и по 3 недели на аеродром зимно време акумулатор стар 5 години и не губел напон. Што знам
 
Спавате ли мирно дизелаши??
Ко нова беше колава буквално во секоја смисла, плус наведено беше во описот дека бојата е заштитена со керамички слој.
2 сервисни книшки полни, сервисите стриктно на 12 000км ги имаше правено човеков...скроз исправна со тоа што беше наведено дека гумите се 4мм и требаат нови дискови и плочки напред.
Прегледај го приврзокот 242131

I, za kolku se prodade? :)
 
Е сега поентата ми беше, за истите тие години цената на чинење на сервисите на бензинец и на дизел не е иста, т.е бензинецот е:
1. поефтин кога го купуваш
2. поефтин за одржување
3. во секој случај помалку штетен за околината од дизел од иста генерација.
4. ако не го смениш на плин троши повеќе и горивото ти е троа поскапо.
Не го имам јас измислено ова, прочепкај по нет еден тон анализи има на оваа тема.
Баш ме занима дали ќе го задржиш истото мислење ако упоредиме трошоци за одржавање и поправки на рецимо алфа со 1.9 јтд мотор каква што имам моментално, и иста таква алфа со 1.6/1.8/2.0 твин спарк (со или без плин небитно).
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom