argenthessis
Highflyer
- Член од
- 9 јуни 2011
- Мислења
- 1.611
- Поени од реакции
- 2.129
Мазда не знам поретки се, а цитроен возам и можам да ти речам дека се ОК. Е сеа пак мало количе значи нема многу место во него ама тоа е.
Мотори би ти препорачал 1,4 хди, моторчето троши малку, евтино за регистрација и врви огромна километража без проблем.
И пежо 206 е добар избор со тој мотор макар да уште е потесно внатре него цитроенот. Напред и така и така, назад нема простор за колена ич, ако седи некој повисок напред.
Ако си за нешто побрзо, има и 206 со 2.0 хди мотор. Стандард е 90 коњи ама со ремап од 50 евра се крева на 130 коња и 350 нм. Пријател имаше такво до скоро ремапирано и можам да ти речам дека колата беше лудница, 8 секунди до 100, шлајфки во втора кога нагло ќе притиснеш гас, забавно ептен за возење и сето тоа при потрошувачка од 5 литра на отворено (норм ако возиш домаќински).
Единствена мана е што е поскапо за регитрација оти сепак е 2000 кубици. Пријателот го продаде оти има деца и guess what претесно е внатре, особено за фамилијарен човек.
Мотори би ти препорачал 1,4 хди, моторчето троши малку, евтино за регистрација и врви огромна километража без проблем.
И пежо 206 е добар избор со тој мотор макар да уште е потесно внатре него цитроенот. Напред и така и така, назад нема простор за колена ич, ако седи некој повисок напред.
Ако си за нешто побрзо, има и 206 со 2.0 хди мотор. Стандард е 90 коњи ама со ремап од 50 евра се крева на 130 коња и 350 нм. Пријател имаше такво до скоро ремапирано и можам да ти речам дека колата беше лудница, 8 секунди до 100, шлајфки во втора кога нагло ќе притиснеш гас, забавно ептен за возење и сето тоа при потрошувачка од 5 литра на отворено (норм ако возиш домаќински).
Единствена мана е што е поскапо за регитрација оти сепак е 2000 кубици. Пријателот го продаде оти има деца и guess what претесно е внатре, особено за фамилијарен човек.
Последно уредено: