Ај баш објасни ми зошто врска немам?Врска немаш
Автоматски споено мислење:
Сите коли мешаат дизел со масло ако се возат на кратки релации, посебно поновите.
Автоматски споено мислење:
Ти била ударена со првото крило а другите две шо си ги стаил или биле од бувљак или си ги зел кинески само лим. Астра Г има поцинкована шасија, предходниот од астра Г беше без поцинкова шасија и му го трасира патот на опел кон банкрот.
Автоматски споено мислење:
Проблем со греачот
Ne treba antifrizot da fali vo idealen slucaj, najdobro e da izmeris za sigurno kolku fali so pomalo sise ke doturis, od oko ne mozi da se proceni zosto se mali kazancinjata i mozi da izlezi deka pod 100ml fali.Posleden pat sum smenil antifriz pred 3 god, deneska primetiv deka fali malku ne e pod minimun no moe mislenje mozda fali 300 - 500 ml, ne kapi nigde, ne mi kacila temperatura nikogas, nema tvrdi creva za voda, dali e normalno da isparuva tolkava kolicina ili da baram defekt ? Benz c220 cdi 2005 god priblizno pram 30 iljadi km godisno
И од салон толку би требало да е пандата (бензин).Воопшто не се разбирам во коли, нити во цени, другарче ме замоли да се распрашам некаде... 2 Фиат Панди, 2020 год, 1.2 мотор, за 20.000 Евра, дали е поволна понуда?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Абе ако си за корса поарно одовде земи. Има и овде нови купени релативно зачувани зошто и нови не беа кизнај колку скапи. Сега да бараш поскапа, поголема кола кај нас многу ретко има зачувани и со добра опрема, зошто скоро секогаш кај нас колите се купуваат со ниска или најниска опрема и најслабиот мотор, кој кај да, стасан е за ремонт и отворање од 2005 досега. Значи зборам за астрите 1.4 па и 1.6. Едноставно преслаби се тие мотори за да тераат потешка кола и притоа да направат голема километража без отворање, ремонти и сл.
Автоматски споено мислење:
Ма немој. Не си свесен која глупост истресе. Нема шанси дизелот да дојде во маслото, зошто нема шанси дизел да има богата смеса како кај бензин. Е кај опел така генијално се направени дизните да едноставно може да ТЕЧАТ во маслото. Генијално нема што. Маслото и дизелот се мешаат дур едноствано колата не зариба, дур турбото не појде или едноставно не влезе колата во ибертуража (runway). Абе генијалци нема што, не е ни чудо што опел пропадна па мораше PSA да го купи пошто зашто, послем триста купопродажби од други компании.
Ако возиш Опел, не мора да рипаш ко попарен, особено ако не разбираш многу.
Dizna nemozi da pusti tolkava kolicina na nafta do karter.To so mesa maslo so nafta e poradi semering na bosch, motorot e na lance i ima samo eden semering i toj e izmejgu bosot i karterot. Bosot popravo glavinata na bosch pumpata se podmackuva so pomos na masloto od karterot i na samata bosch glavina ima uste eden semering koja ja drzi naftata. Od samata zestina puka semeringot i pocnuva da go nagrizva semeringot sto e na samiot karter i kapi nafta vo karter, se tanci masloto i istoto maslo se isfrla niz turbina. Na cefkata usisna ima spojnica i odnea pocnuva da kapi maslo so znaci ima nekoj defek. Turbinata e fiksna so lageri, ne e varijabilna taka sto nepajga kako kaj pezo i vw. Dosega opelov motor posebno dti ne zaribal. Kaj common rail motorite toj problem nafta so maslo go nema. Istiot problem mesanje na nafta so maslo go ima i kaj golf 4 so bosch. Popravkata kosta 6000denari i kaj vw i kaj opel.Абе ако си за корса поарно одовде земи. Има и овде нови купени релативно зачувани зошто и нови не беа кизнај колку скапи. Сега да бараш поскапа, поголема кола кај нас многу ретко има зачувани и со добра опрема, зошто скоро секогаш кај нас колите се купуваат со ниска или најниска опрема и најслабиот мотор, кој кај да, стасан е за ремонт и отворање од 2005 досега. Значи зборам за астрите 1.4 па и 1.6. Едноставно преслаби се тие мотори за да тераат потешка кола и притоа да направат голема километража без отворање, ремонти и сл.
Автоматски споено мислење:
Ма немој. Не си свесен која глупост истресе. Нема шанси дизелот да дојде во маслото, зошто нема шанси дизел да има богата смеса како кај бензин. Е кај опел така генијално се направени дизните да едноставно може да ТЕЧАТ во маслото. Генијално нема што. Маслото и дизелот се мешаат дур едноствано колата не зариба, дур турбото не појде или едноставно не влезе колата во ибертуража (runway). Абе генијалци нема што, не е ни чудо што опел пропадна па мораше PSA да го купи пошто зашто, послем триста купопродажби од други компании.
Ако возиш Опел, не мора да рипаш ко попарен, особено ако не разбираш многу.
Nesto si slusnal od rekla kazala ama koj ti kazal neznam. Elektronikata na bosot negori, se polni so nafta i se odlemuvat tranzistorite. Eden tranzistor e 100denari,trinitron bitola gi lemat plockite za bosh za 50evra cela komplet a majstorite zemat po 200evra posto tolku mu znacel zanaetot. Bene bosch bitola gi reparirvat i elektronskite plocki i komplet cel bosh za 200evra. Lani go praev cel bosch mi zedoja 200evra komplet sose elektronika zaptivki i prediktovanje. Gjakova gostivar nov bosch vp_44 e 400evra po poracka. Robert kavadarci propajga, nikoj neodi pojke kajnego. Jas licno rabotev avtomehanicar 4 godi i za vw, skoda i opel sum videl se i sesto ama deka alfa ke bidi podobar motor od dti to malo morgen.Абе не туку драпај, ако на дти откаже бошот првин гори електроника, половна е 200 - 300 евра...ПОЛОВНА, а ако треба механички да средува бошот кошта мин. 500-600 евра комплет + 50 евра за вадење и монтирање на бошот или пола од цената на некоја вектра или астра на која дти се вградувал, може во МК само Влатко кавадарци да го среди. Другото е крпење или преправање на механика кое кај опел или не може воопшто да се направи или ако се направи колата работи ко трактор.
Еден од најфаличните дизел мотори што некогаш е направен е дти, непотребно комплициран, скап за поправка и сл.
Да беше арен толку дти, ќе го користеа уште од Опел или ќе го направеа common rail, не го земаа комплет JTD од фиат, кој е две класи изнад.
Инаку дека немало опел зарибан тоа виц е или што е? Луѓе имаат опели зарибано на автопат тројца јас што ги знам...трошат масло ко ненормални тргнал на автопат испод миниумум паѓа и зарибува колата, еден на стража ја зариба астрата во гостивар масло нормално, антифриз нормален, кај мекиците колата работи на три клипа до кичево дур дојде човекот колата работеше ко трактор. Масло немаше на шипката. Лагерите на радилица пуздер направени.
Можам до утре да ти кажувам приказни за Опел...
Се слагам со горенаведеново....ДТИ е топ мотор (е сеа јбг ко трактор работи и вибрира) нормално како и секој мотор си има недостатоци, меѓутоа на крајот на краиштата Опел е Опел безпотребно ке прајме муабет....инфериорна марко во однос со VW точка.Nesto si slusnal od rekla kazala ama koj ti kazal neznam. Elektronikata na bosot negori, se polni so nafta i se odlemuvat tranzistorite. Eden tranzistor e 100denari,trinitron bitola gi lemat plockite za bosh za 50evra cela komplet a majstorite zemat po 200evra posto tolku mu znacel zanaetot. Bene bosch bitola gi reparirvat i elektronskite plocki i komplet cel bosh za 200evra. Lani go praev cel bosch mi zedoja 200evra komplet sose elektronika zaptivki i prediktovanje. Gjakova gostivar nov bosch vp_44 e 400evra po poracka. Robert kavadarci propajga, nikoj neodi pojke kajnego. Jas licno rabotev avtomehanicar 4 godi i za vw, skoda i opel sum videl se i sesto ama deka alfa ke bidi podobar motor od dti to malo morgen.
Ako ne zemea motori od alfa i sega pezo ako ne go kupea proektot, opel ke propadnese. Ama jebiga, ko se nema pari ke se vozi stara kola so 400 000pominati.Се слагам со горенаведеново....ДТИ е топ мотор (е сеа јбг ко трактор работи и вибрира) нормално како и секој мотор си има недостатоци, меѓутоа на крајот на краиштата Опел е Опел безпотребно ке прајме муабет....инфериорна марко во однос со VW точка.
Се слагам и со тебе, заебана работа е сиромаштијава.Ako ne zemea motori od alfa i sega pezo ako ne go kupea proektot, opel ke propadnese. Ama jebiga, ko se nema pari ke se vozi stara kola so 400 000pominati.