Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дали некој знае до што може да е проблемот, температурата никако не оди на 60 степени(прва црта на скалата), треба ептен после долго возење да ја оставиш во лер и да качи 90степени.
Се работи за форд фокус 2.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Дали некој знае до што може да е проблемот, температурата никако не оди на 60 степени(прва црта на скалата), треба ептен после долго возење да ја оставиш во лер и да качи 90степени.
Се работи за форд фокус 2.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Првично, можно да е термостат. А во место ако е дизел никогаш нема да постигни работна температура на ниска надворешна температура.
Автоматски споено мислење:

Од шо можи да вади ваков звук "ву ву ву" ? Можно е дае некој лагер, каиш или водна пумпа? Вчера ја забележав. Бев кај мајстор само ја слушна. Mazda 626 1.8. GE benzinec/plin

Кога го имаш менувано ребрастиот каиш, и дали се сменети сите затегачи?
 
Последно уредено:
Првично, можно да е термостат. А во место ако е дизел никогаш нема да постигни работна температура на ниска надворешна температура.
Автоматски споено мислење:


Кога го имаш менувано ребрастиот каиш, и дали се сменети сите затегачи?
Не, и со возење не крева. Крева само ако возам пример, по автопат и застанам некаде на патарина со гужва, т.е колата не се движи.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Не, и со возење не крева. Крева само ако возам пример, по автопат и застанам некаде на патарина со гужва, т.е колата не се движи.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Smeni si termostat i ne se misli mnogu.
 
Дали некој знае до што може да е проблемот, температурата никако не оди на 60 степени(прва црта на скалата), треба ептен после долго возење да ја оставиш во лер и да качи 90степени.
Се работи за форд фокус 2.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Може и сензорот за температура да е. Воопшто загрева ли моторот?

Кога моторот е на 80-90 степени стварно, се познава, не може да стоиш над него, цревото од ладњакот не се допира, итн. можда е се нормално со колата ама грешно ја чита температурата поради сензорот. Дури и сказалка во шал таблата може да е заглавена и да не оди нагоре слободно...да и ова може да биде колку и комично да изгледа.

Не ми иде на памет дури и без никаков термостат треба да крене над 60 па и низ град, само подолго време треба да ја возиш. Термостатот само прави колата да загрее побрзо до работна температура...а не ја прави ич над 60 да не крева температура.
 
Последно уредено:
Може и сензорот за температура да е. Воопшто загрева ли моторот?

Кога моторот е на 80-90 степени стварно, се познава, не може да стоиш над него, цревото од ладњакот не се допира, итн. можда е се нормално со колата ама грешно ја чита температурата поради сензорот. Дури и сказалка во шал таблата може да е заглавена и да не оди нагоре слободно...да и ова може да биде колку и комично да изгледа.

Не ми иде на памет дури и без никаков термостат треба да крене над 60 па и низ град, само подолго време треба да ја возиш. Термостатот само прави колата да загрее побрзо до работна температура...а не ја прави ич над 60 да не крева температура.
Крева темперарура само после долго возење, пример од Скопје до Гевгелија, и до дека чекаш на граница ќе качи до 90, после 5 10 мин се спушти до 60.
Секако ќе правам сервис, ќе сменам и термостат.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Крева темперарура само после долго возење, пример од Скопје до Гевгелија, и до дека чекаш на граница ќе качи до 90, после 5 10 мин се спушти до 60.
Секако ќе правам сервис, ќе сменам и термостат.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Имам читано дека многу заебан проблем е ова со терностатот кај Focus MK2. Само со оригинал ќе работи нормално. Има луѓе по 2-3 термостати ( различни марка ) менувале и пак ништо...
Инаку ако возиш со парно пуштено опаѓа лесно температурата. Мене ми се има случено да се намали температурата чекајќи во гужва или на семафор.
 
Мислење за Фиат Линеа 1.4 со плин од 2007? Сакам да земам нешто со плин па ова го видов https://m.reklama5.mk/AdDetails?ad=2824072

Или нешто друго плин во тој ценовен ранг евентуално +1000

Иначе многу за коли не разбирам.

Мислење?

Sent from my SM-A505F using Tapatalk
 
Искрено колата на огласот е прескапа. Не вреди повеќе од 3000 евра. Згора на тоа нема шанси да има 75000...повеќе накај 200 000. Тие фиати се прозведуваат во Турција и не се нешто покажани со квалитет. Згора, огромен број се во такси возени може да е и оваја. За 5000 км годишно тешко дека плин ставил.


Ако баш сакаш фиат барај некое браво, пријател зеде едно 2008, за помалку од 4000. Линеава е запрежна кола за него, спора е ко точак, нема ни клима а пак за друго што да збориме. Што дека е од прв газда ти колата ја купуваш не газдата.
 
Последно уредено:
Imam problem so tojotava na pominuvanje na most(celicnite spojki) pojavuva check engine+ prolizguvanje+ izvicnik (!)i ovie tri raboti non stop mi svetat koga i da ja zapalam. Osven ako ne gi izbriasam kaj majstor..
Do sto moze da e problemot, nekoj senzor ili??
 
Мислење за Фиат Линеа 1.4 со плин од 2007? Сакам да земам нешто со плин па ова го видов https://m.reklama5.mk/AdDetails?ad=2824072

Или нешто друго плин во тој ценовен ранг евентуално +1000

Иначе многу за коли не разбирам.

Мислење?

Sent from my SM-A505F using Tapatalk
До 3000 евра макс вреди. Ако одиш да ја гледаш нека ти покажи кога го монтирал плинот, ако е во скоро ок, ако е поодамна голема е веројатноста дека е "таксирана" и не се реални км, тогаш цената 1700е ќе е.
argenthessis убаво рече бравото е класа над линеата по квалитет.
Ако даваш +1к евра види можи да најдиш тојота аурис/корола бензин.
 
Последно уредено:
Imam problem so tojotava na pominuvanje na most(celicnite spojki) pojavuva check engine+ prolizguvanje+ izvicnik (!)i ovie tri raboti non stop mi svetat koga i da ja zapalam. Osven ako ne gi izbriasam kaj majstor..
Do sto moze da e problemot, nekoj senzor ili??


Слаб, непостојан контакт на некој од сензорите за абс, или на самото тркало кај сензорот или пак кај што се уштекани сензорите во моторот, кај пумпата за абс, и сл. Треба да се види за кој сензор дава грешка, не само да се избришат грешките и од тука да се бара решението, кај губи спој да се оди по кабелот од сензорот од самиот сензор до внатре кај моторот.
 
Слаб, непостојан контакт на некој од сензорите за абс, или на самото тркало кај сензорот или пак кај што се уштекани сензорите во моторот, кај пумпата за абс, и сл. Треба да се види за кој сензор дава грешка, не само да се избришат грешките и од тука да се бара решението, кај губи спој да се оди по кабелот од сензорот од самиот сензор до внатре кај моторот.
Sekogas mi se pojavuva ova na edno isto mesto...na obikolnica od volkovo pravec prema izlez od skopje/gj petrov na toj most...a prethodno vozev do krusevo-demir hisar-prilep- skopje ne gi pojavi....
 
До лош контакт е. Е сега ако сакаш да го средиш, однесија кај добар електричар со дијагностика ќе ја среди. Можно е да треба нов сензор за абс да се купи. Рачунај дека кога тоа свети немаш ни абс, ни ништо, исто ко југо да возиш. Ако закочиш посилно може да се извртиш ко на рингишпил.

Лоша е споредбата со југо, на југо ни оддалеку не се толку јаки кочниците како на модерниве коли, па иако нема абс не е толку опасно. На модерниве коли кога не работи абс-от само да ја притиснеш малку појако педалата ги блокира тркалата и многу лесно може да дојде до несакани последици.
 
Последно уредено:
До лош контакт е. Е сега ако сакаш да го средиш, однесија кај добар електричар со дијагностика ќе ја среди. Можно е да треба нов сензор за абс да се купи. Рачунај дека кога тоа свети немаш ни абс, ни ништо, исто ко југо да возиш. Ако закочиш посилно може да се извртиш ко на рингишпил.

Лоша е споредбата со југо, на југо ни оддалеку не се толку јаки кочниците како на модерниве коли, па иако нема абс не е толку опасно. На модерниве коли кога не работи абс-от само да ја притиснеш малку појако педалата ги блокира тркалата и многу лесно може да дојде до несакани последици.
Spored tebe kolku bi cinelo toj senzor za abs ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom