Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
25 март 2013
Мислења
234
Поени од реакции
141
па зошто да ги мениш ако ти чинат? нема нигде да најдеш нешто квалитетно како тоа од фабрика што ти го ставиле
Предните 2 амортизери ми се репарирани и полнети. Едниот 2 пати ми го имаат полнето. Сега се ок сите.
Али сакам да ги сменам сите 4 за нови бидејќи не сакам да ги мислам дали чинат или не.
Лани баш 2 дена пред одмор едниот од амортизерите откажа и среќа истиот ден ми го репарираја. Инаку ке ми пропаднеше резервацијата и парите.
Затоа и се одлучив за нови за да си бидам, сигурен и да не мислам дали ке ме остави на пад колата или не.
Можеби фабричкото е најдобро но годините си го прават своето колку и дае одржувана колата.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.366
Поени од реакции
38.343
Предните 2 амортизери ми се репарирани и полнети. Едниот 2 пати ми го имаат полнето. Сега се ок сите.
Али сакам да ги сменам сите 4 за нови бидејќи не сакам да ги мислам дали чинат или не.
Лани баш 2 дена пред одмор едниот од амортизерите откажа и среќа истиот ден ми го репарираја. Инаку ке ми пропаднеше резервацијата и парите.
Затоа и се одлучив за нови за да си бидам, сигурен и да не мислам дали ке ме остави на пад колата или не.
Можеби фабричкото е најдобро но годините си го прават своето колку и дае одржувана колата.
Штом си решил да ги мениш мислам Bilstein дека се солиден бренд. Сеа нез што роба и од каде носат кај нас, али ако се оригинал немачки нема промашај.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Секако планирам нови да ставам овие фабричкиве ми чинат али веке колата си, има и години и километри затоа сакам да си ставам нови. Парите не ми се проблем бидејки на колата имам повеке уложено одколку што кошта самата кола.
Ми ги препорачаа САКС или БИЛСТЕИН како едни од накјквалитетни а и поскапи има некој искуство со овие амортизери?
За Монро се распрашав кај повеќе мајстори ми кажаа да бегам од Монро бидејки секоја година ке треба да одам на сервис. Као го плаќаш името џабе била 5 годишната гаранција ако дремеш по сервиси...

Абе кој сервис ќе му правиш на амортизерите? Монро е супер бренд, со огромна историја, далеку од тоа дека не чинат, на исто ниво се со САКС и Билштеин само со малку пониска цена.

Не знам кој мајстор ти рекол тоа, јас три години ги возам амортизерите Монро на мојата кола никаков проблем нема. Таксисти имаат навртено огромни километражи по нашите улици полни со дупки баш со Монро.

Бегај од Старман, Оптимал и слични шкљ марки, сите овие се фабрички репарирани во Кина, ги префарбуваат и ги продаваат како нови во беда држави ко нашава.
 
Последно уредено:

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Јас имам монро рефлекс со 3 год
Задните сменети кај армстронг кис. вода
Увозник треба да е карши олимписки нз име ама таму не прават монтажа
 
Член од
25 март 2013
Мислења
234
Поени од реакции
141
Јас имам монро рефлекс со 3 год
Задните сменети кај армстронг кис. вода
Увозник треба да е карши олимписки нз име ама таму не прават монтажа
Во претходните постови еден член пиша дека Авто-Мобил биле овластени за МОНРОЕ во Македонија... тоа е точно или?
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Во претходните постови еден член пиша дека Авто-Мобил биле овластени за МОНРОЕ во Македонија... тоа е точно или?
Јас мислам дека е автолидер карши олимписки 023289669
Сервисот амстронг еве број 070610000
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.903
Поени од реакции
1.365
Zato opelite se najdostapni so delovi, si imaat svoj zastapni delovi, stavas GM i teras godini. 10 000me fatia bez rabotna raka. Monro site majstori preporacuvat i site stavat monro.Imene tie mi gi preporacaja ali staviv gm i eve cetvrta godina nema nikakov problem. Stavaj druze i teraj, ne se zamaraj so drugi marki.
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Дали некој има користено филтер за клима/парно со активен јаглен и дали се исплаќа цената (х2), сепак ќе ставам обичен ама не е на одмет некој да сподели искуство. Па да размислам.
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Дали некој има користено филтер за клима/парно со активен јаглен и дали се исплаќа цената (х2), сепак ќе ставам обичен ама не е на одмет некој да сподели искуство. Па да размислам.
Се исплати подолготраен и нема миризба толку не собира влага толку како хартиениот
 
Член од
25 март 2013
Мислења
234
Поени од реакции
141
Дали некој има користено филтер за клима/парно со активен јаглен и дали се исплаќа цената (х2), сепак ќе ставам обичен ама не е на одмет некој да сподели искуство. Па да размислам.
Друже јас имам користено филтери од Hengst I Zaffo со активен јаглен и не приметив некоја посебна разлика. Освен помалку што влага миризба внатре од некој пред тебе што дими но разликата е минимална.
Во нашава држава со олкава загаденост на возухот каков сакаш филтер стави за 2 месеци ке ти смрди и ке биде полн со прашина.
Такаа да подобро е да земеш 2 обични филтери со антибактериска заштита и да го смениш 2 пати одколку еден скап карбонски да ставиш.
Јас така правам се откажав од карбонските и за исти пари купувам 2 обични и на 5000 км го менувам бидејќи почнува да смрди...
Ако има некој поискусен или по информиран нека ме поправи. Но со факти од пракса не со тоа што пишува на нив и дека во Германија ги возат и по 20000 км филтрите.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Разлика меѓу обичен филтер и карбонски има...ама ни оддалеку дека карбонскиот ги запира сите миризби или дека трае дупло повеќе време.

Пример возиш зад некој скапан бензинец на плин кој ствара облаци од плав дим. Нема филтер во светот што ќе те заштити од таа миризба.

Друга причина е што не е се до филтерот. Ниедна кола не е херметички затворена што е разбирливо. Ако се возат внатре четворица и херметички е се затворено, ќе се задушат за кислород.

Трето, повремено си треба и каналите и испраувачот од климата да се исчистат зошто знае и од нив да мириса дури со нов филтер.
 
Последно уредено:
Член од
28 март 2006
Мислења
17.665
Поени од реакции
12.061
Стварно, кога се збори за мириси во кола, нема ништо полошо од застанување зад кола плинара или дизелаш као старите возови.
У ствари има, мокар/скапан филтер за полен, корне као твор :)
Разлика меѓу обичен филтер и карбонски има...ама ни оддалеку дека карбонскиот ги запира сите миризби или дека трае дупло повеќе време.
можи не миризбите ама теоретски треба да има разлика (како обична маска за лице и маска со активен јаглен). Обичниот филтер ги сопира покрупните честички прашина, ѓубрето, механички. Активниот јаглен во филтрите со јаглен (би требало да) ги сопира (реагира со) дел од хемиските соединенија во воздухот кои се штетни за нас, а се дел од она познато загадување (азотни оксиди, озон и слично) во градски сообраќај и лесно навлегуваат во колата.
Е сега во пракса, не сум мерел колав % од овие соединенија реагираат со активниот јаглен па не можам да тврдам кој е подобар. Ова е како се апсорбираат теоретски.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
Друже јас имам користено филтери од Hengst I Zaffo со активен јаглен и не приметив некоја посебна разлика. Освен помалку што влага миризба внатре од некој пред тебе што дими но разликата е минимална.
Во нашава држава со олкава загаденост на возухот каков сакаш филтер стави за 2 месеци ке ти смрди и ке биде полн со прашина.
Такаа да подобро е да земеш 2 обични филтери со антибактериска заштита и да го смениш 2 пати одколку еден скап карбонски да ставиш.
Јас така правам се откажав од карбонските и за исти пари купувам 2 обични и на 5000 км го менувам бидејќи почнува да смрди...
Ако има некој поискусен или по информиран нека ме поправи. Но со факти од пракса не со тоа што пишува на нив и дека во Германија ги возат и по 20000 км филтрите.
Ja koristam mann filter so aktiven jaglen, ne se zamaram nogu za cenata a i obicno koa go zimam se pogoduva nekoj popust da ima pa go ziam duplo poeftino. Isto ko i ti, i ja ne sum primetil nekoa razlika, ali kolku sto znam se podobri od obicnite bidejki sprecuvaat ili namaluvaat nitrogen oxide i carbon monoxide da vleze vo kabinata. Inace ja go menjam ednas godisno, toa e okolu 25-30 iljadi kilometri.
 
Член од
5 август 2007
Мислења
3.577
Поени од реакции
2.560
Peugeot 206+ , 1.4 , 2009 бензин.
Жена ми ми кажува (а и мене ми се има случено 1-2 кога ја возам), уште дури е ладна, во првите 5 мин. од возењето гуши. Стегаш на туража, не прима, како на празно да маваш. После 5 мин возење се си е во ред. Што можи да биди? Ќе ја носам утре на мајстор, па да бидам спремен што ме чека...

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.232
Поени од реакции
7.039
Peugeot 206+ , 1.4 , 2009 бензин.
Жена ми ми кажува (а и мене ми се има случено 1-2 кога ја возам), уште дури е ладна, во првите 5 мин. од возењето гуши. Стегаш на туража, не прима, како на празно да маваш. После 5 мин возење се си е во ред. Што можи да биди? Ќе ја носам утре на мајстор, па да бидам спремен што ме чека...

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
MAF сензор
 

Kajgana Shop

На врв Bottom