Zatoa ti rekov proveri prvicno nekoj steker da nema izlezeno, ili nema dobar kontakt, ako ne se oprai ili za podetalno da vidis odi na diagnostika i vidi sto tocno e problemot, toj znak znaci neispravnost na airbag moze da asocira n mnogu problemi ti kazav sto e najcest problem
Ja ne bi go sovetuval da proveruva taka bidejki ako go usteka bez da izvadi klemi od akumulator golemi se sansite da se otvori, a na ist stek mozno e da se i onie stranicnite i da go povredi ili poloso. Najubavo da se odnesi na dijagnostika bez nisto da cepka sam.
Ja ne bi go sovetuval da proveruva taka bidejki ako go usteka bez da izvadi klemi od akumulator golemi se sansite da se otvori, a na ist stek mozno e da se i onie stranicnite i da go povredi ili poloso. Najubavo da se odnesi na dijagnostika bez nisto da cepka sam.
Na mercedes nisto ne e ostaveno na slucajnost, ne e opel toa pa da eksplodira nesakajki, na mercedes duri i zmigavec koga ke ti izgore kako bekap ti trepka maglenka, sum imal takov problem zatoa mu kazav
Има една течност во ампула, обично е плава, ампулата се става на отворот на ладњакот, и ако има пробиен дихтон на глава, издувните гасови како меурчиња влегуваат во ампулата и таа од плава ја манува бојата во зелена. Тоа е доказ дека дихтонот е отиден. ако бојата остани плава....дихтонот е ОК.
Само...незнам каде се продава кај нас оваа ампула-тоа епроблемот
Нека провери кај овие што местат плин или пак кај климашите што дополнивуваат фреон, јас кај таков завршив работа.
@Jocoxd Во Плимонт Битола, на влез од БТ од лева страна, бев и направија тест на тој начин што колата треба да се вози додека не крени 90 степени (норм раб темп), потоа од казанчето за антифриз зедоа од течноста и ставија во епрувета со таква плава течност. Во мојот случај доби зелена нијанса (не целосно зелена, но сепак), што беше индикатор дека има продуван дихтунг на глава.
Пред тоа колата ми трошеше антифриз во лето, кога ја возев на поголеми обртаи... откако го решив проблемот со дихтунгот немав веќе мака.
Покрај штекерите под седиште може и полоша варијанта да биде. Тоа е дека колата е удрена некогаш и нормално се активирале ербеговите. Е сеа како таква ја купуваат балканските џамбази и место да средат со ербегот како што треба се по ред, тие само ставаат отпорник со иста омажа како и ербеговите. Овој отпорник може да е нешто изместен и има слаб контакт па поради тоа да свети сијаличе.
Отпорникот ги гаси сијаличињата, оди македонче залетано супер кола ќе земе за ич пари и ја купува таква притоа без свест дека нема никаков ербег во работна состојба на колата иако сијаличињата се гасат, се по ред како што треба.
Провери добро под седишта дали воопшто имаш некакви делчиња од електроника, не треба ни отпорници, ни кондензатори ни ништо да нема.
Na mercedes nisto ne e ostaveno na slucajnost, ne e opel toa pa da eksplodira nesakajki, na mercedes duri i zmigavec koga ke ti izgore kako bekap ti trepka maglenka, sum imal takov problem zatoa mu kazav
Врска нема Мерцедес или други марки, истите аирбегови се. Мислиш Мерцедес посебно прави ербегови за своите коли?
Две три фирми има во Европа кои прават ербегови за сите марки. Најголема и најзастапена е Autoliv од Шведска.
Ако си ептен малер или ептен незнаен може несакајќи да активираш ербег на било која кола, дури и акумулаторот да е исклучен. Доволен е статички електрицитет од прстите (тоа пецкање кога се допира колата) да го активира.
Фала ви на сите за одговорите ме интересира уште само дали ова е лесно решлив проблем ?
и доколку познавате некој добар мајстор за оваа работа да ми препорачате..
buferi na amortizeri komplet sose lagercina ako gi ima poso kaj sekoja kola e razlicno. Zavisi za so kola zemas amortizeri. Na primer za opelot jas zedov GM i valeo.
Можиш и да се распрашаш ако можат да се репарираат, јас со неквалитетни се имав изнамачено 2 пати и после ги репарирав старите и уште се возат. Ново се знај е најдобро ама квалитетно ново тешко се наоѓа, а ако е постар автомобил се гледа и на исплатливост.
Само Monroe Reflex. Застапници за МК се Авто Мобил, Скопје. Јас имам ги имам сменето на сите четири тркала со овие, и можам да ти кажам дека се одлични.
Репарација не би ти препорачал. Никогаш не работат како што треба репарирани амортизери а и често не е и нешто многу поевтино да репарираш него нови да купиш.
Пример репарирање просек по амортизер тие 1000 - 1200 ден, а веќе 2000 - 2500 имаш нови. Сепак цената зависи и од возилото и од амортизерот.
За предните амортизери секако препорачливо е да смениш и лагери и буфери...остај мајсторското абе арно е, ќе тера...утре пак ќе ти земе пари кога треба пак да се растура колата за лагери и буфери да сменат.
Само Monroe Reflex. Застапници за МК се Авто Мобил, Скопје. Јас имам ги имам сменето на сите четири тркала со овие, и можам да ти кажам дека се одлични.
Репарација не би ти препорачал. Никогаш не работат како што треба репарирани амортизери а и често не е и нешто многу поевтино да репарираш него нови да купиш.
Пример репарирање просек по амортизер тие 1000 - 1200 ден, а веќе 2000 - 2500 имаш нови. Сепак цената зависи и од возилото и од амортизерот.
За предните амортизери секако препорачливо е да смениш и лагери и буфери...остај мајсторското абе арно е, ќе тера...утре пак ќе ти земе пари кога треба пак да се растура колата за лагери и буфери да сменат.
Секако планирам нови да ставам овие фабричкиве ми чинат али веке колата си, има и години и километри затоа сакам да си ставам нови. Парите не ми се проблем бидејки на колата имам повеке уложено одколку што кошта самата кола.
Ми ги препорачаа САКС или БИЛСТЕИН како едни од накјквалитетни а и поскапи има некој искуство со овие амортизери?
За Монро се распрашав кај повеќе мајстори ми кажаа да бегам од Монро бидејки секоја година ке треба да одам на сервис. Као го плаќаш името џабе била 5 годишната гаранција ако дремеш по сервиси...
Секако планирам нови да ставам овие фабричкиве ми чинат али веке колата си, има и години и километри затоа сакам да си ставам нови. Парите не ми се проблем бидејки на колата имам повеке уложено одколку што кошта самата кола.
Ми ги препорачаа САКС или БИЛСТЕИН како едни од накјквалитетни а и поскапи има некој искуство со овие амортизери?
За Монро се распрашав кај повеќе мајстори ми кажаа да бегам од Монро бидејки секоја година ке треба да одам на сервис. Као го плаќаш името џабе била 5 годишната гаранција ако дремеш по сервиси...
И јас стојам на тоа, ако нема механички оштетувања, свиткување или нагризување од корозија со добра репарација ќе бидат исто добри и како изминатите години. Во нормален пазар би зел нови ама илјадници копии и неконтролиран увоз имаш од секаде и не си начисто. Ова само како пример го кажувам, инаку секој си одлучува за својот буџет
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.