Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
И кај мене почна насабајле на ладно да не пали,нема сила да вергла дури.Имам варта 52 ампери блу динамик,7 година истера,е сега да земам исти или силвер динамик варта,што е разликата?Се работе за пежо 306 1.6 бензинец.
 
Zdravo. Imam golf 3 i imam problem so svirka , na akumulator sviri, struja doagja na kontakt kleme ama svirkata ne sviri. Koga pritiskam taster za svirka jako reagira na svetla? Shto moze da bide? Fala..
 
Zdravo. Imam golf 3 i imam problem so svirka , na akumulator sviri, struja doagja na kontakt kleme ama svirkata ne sviri. Koga pritiskam taster za svirka jako reagira na svetla? Shto moze da bide? Fala..
масата или минусот на колата не ти работи добро. провери ги сите споеви на масата, извади ги шрафовите, исчисти и стави незарѓани шрафови. види посебно каква е маста на свирката...т.е. шрафот каде се зашрафува фактички е минусот на свирката

има на неколку места спој на минусот со шасијата....провери ги сите споеви
 
ПОМОШ? Имам проблем со радијатор за парно

Имам проблем со радијаторот за парно на Citroën Saxo 1.5D - 2000. Три пати менувам радијатор и еве пак е дупнато.. Загубите на течност од разладниот систем се незначителни, но сепак.. Моторот си работи перфектно, не троши масло. Нивото на масло не е покачено, сѐ е супер. Незнам во што може да биде проблемот. Некој совет?

Половни купуваш казанчиња за парно?

Купи ново, оригинал казанче (радијатор) Valeo и нема да имаш мака. Друго кај што одат цревата во казанчето за парно има две гумици кои најарно е да ги смениш, зошто коштаат 20 денари а може и на нив да пушта антифриз. Ако пушта на казанчето магла ќе ја прави цела шофершајбна, наместо да одмаглува.

Иако тој мотор не е воопшто склон на одење на диктон на глава...види дали дува меури во резерварчето на антифриз. Може да ствара притисок и да ги пука казанчињата за парно иако ова е малку веројатно.
 
Има една течност во ампула, обично е плава, ампулата се става на отворот на ладњакот, и ако има пробиен дихтон на глава, издувните гасови како меурчиња влегуваат во ампулата и таа од плава ја манува бојата во зелена. Тоа е доказ дека дихтонот е отиден. ако бојата остани плава....дихтонот е ОК.

Само...незнам каде се продава кај нас оваа ампула-тоа епроблемот

Ако некој налетал на вакво нешто-нека пиши
 
Има една течност во ампула, обично е плава, ампулата се става на отворот на ладњакот, и ако има пробиен дихтон на глава, издувните гасови како меурчиња влегуваат во ампулата и таа од плава ја манува бојата во зелена. Тоа е доказ дека дихтонот е отиден. ако бојата остани плава....дихтонот е ОК.

Само...незнам каде се продава кај нас оваа ампула-тоа епроблемот

Ако некој налетал на вакво нешто-нека пиши
За вакво викаш? Бараше еден мајстор подолго време и не најде, дури од Австрија му донесоа, има и на ебау еве само што скапо е за едно тестирање да го купиш, а има течност за повеќе пати (сигурно 20тина пати). Исправка 50 пати.
 

Attachments

  • _20200126_133808.JPG
    _20200126_133808.JPG
    96,1 KB · Прегледи: 25
Последно уредено:
Здраво, имам Мерцедес C220 W204 2007 и неодамна ми се појави овој проблем. Дали некој знае што точно може да биде?
 

Attachments

  • mercedes.jpg
    mercedes.jpg
    47,2 KB · Прегледи: 44
Problem so airbag, proveri pod sedistata od suvozacot da ne ima izlezeno nekoj steker
Фала, ова е од возачката страна а освен то може да биде некој друг покомплициран проблем?
Исто така ова го вади од време на време дури некогаш не го ни памти како проблем во борд компјутерот
 
Фала, ова е од возачката страна а освен то може да биде некој друг покомплициран проблем?
Ova ne e dovolno kompliciran problem? Airbag-ot moze da ti go spasi zivotot pri soobrakajka, u tvojot slucaj najverojatno nema da se otvori, pokomplicirano od ova nema!
 
Фала, ова е од возачката страна а освен то може да биде некој друг покомплициран проблем?
Исто така ова го вади од време на време дури некогаш не го ни памти како проблем во борд компјутерот
Zatoa ti rekov proveri prvicno nekoj steker da nema izlezeno, ili nema dobar kontakt, ako ne se oprai ili za podetalno da vidis odi na diagnostika i vidi sto tocno e problemot, toj znak znaci neispravnost na airbag moze da asocira n mnogu problemi ti kazav sto e najcest problem
 
Zatoa ti rekov proveri prvicno nekoj steker da nema izlezeno, ili nema dobar kontakt, ako ne se oprai ili za podetalno da vidis odi na diagnostika i vidi sto tocno e problemot, toj znak znaci neispravnost na airbag moze da asocira n mnogu problemi ti kazav sto e najcest problem
Dobro, fala mnogu za odgovorot
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom