Полетување, слетување, комуникација со контролата на летање

  • Креатор на темата Креатор на темата Misirkov
  • Време на започнување Време на започнување
Misirkov напиша:
No postoi i drug primer za pilotskata "nezavisnost" vo odluchuvanjeto koj shto e mnogu ineresen -- a toa se situacii na prestrenuvanje na civilen avion od vojni avioni. Drzavata preku koja civilniot avion preletuva ima pravo na takov poteg dokolku ima nekakvo somenavanje vrzano za toj let, ili kako navigaciona pomosh ako avionot se izgubil. No presretnuvanje i prisilno spushtanje na eden civilen avion e seriozna rabota i povlekuva golemi diplomatsko-ekonomski konsekvenci. Tuka pilotot moze celosno da gi ignorira naredbite na kontrolata (no mozhe i da bide srushen).

Сигурен сум дека се сеќаваш на ова.

Ако паметам добро, дури и ловци им имаа пратено да ги зачешаат за да се осигураат дека нема да влезат во Ерменско небо.

Misirkov напиша:
Imashe eden film "Pushing Tin" - dolovuva barem malku kako izgleda ATC.

Pushing Tin (Северно Американски сленг кој се користи за фрекфентни контролни центри што буквално значи "туркање лим") е ептен супер филм. Кој е заинтересиран го имам на ДВД можам да му го пратам (без македонски превод).
 
Misirkov mnogu ubavo objasneto so primerot, svaka cas, eve sega jas malce slikovite ke go napravam.

Good Afternoon Sydney , this is Austrian Airlines 0S 001 from Vienna to Sydney via Kuala Lumpur finally after 20 hours flight we are approaching Sydney. Currently we are 35km from the airport.
We are requesting permission for lending, current attitude is 10700meters, speed 680km/h. Thank you.

Control Tower.

Good Afternoon OS001 , nice to see you again in Sydney. Ok, now we will give you direction for landing on runway 34L (od stranata na okenot).
OS 001 decrees the altitude to 3000meters and start procedure for landing, move to 2-4-7 ,

OS001

OS001 is moving to 2-4-7 and decreasing the attitude to 3000meters

Control Tower

OS001, you are on the way to run way 34L. the runway is clear and you have permission for landing. You have permission to taxi to Terminal 1, gate A52. Thank you.

Posle toa kapetanot se obrajka.

Good Afternoon Ladies and Gentlemen’s, the captain speaking here, Finally after 20 hours of flight since we depart form Vienna We are approaching now at International Airport Kingsford Smith in Sydney and we will land in approximately 7 min time. Please take your seat and fastened your seatbelts. The current temperature outside is 09 degrees and today is 15 of May 2006. This was the flight OS001 On board Boeing 777-200 operated by Austrian Airlines. After Landing we will terminate on Gate A52 , all passengers should claim their baggage on counter 06. This flight has 270 passengers + 14 cabin crew. My name is Captain (“SMITH”) and once again I want to thank you for flying with us and see you on the board as soon as possible and we wish you have a nice stay in Australia.

Ding Dong , Ding Dong (Dzvonce)
Captain speaking, May I have all cabin crew in position for landing. After landing all doors on manual please, thank you.



ztamao.jpg


ztanwz.jpg


ztao2e.jpg


ztao8l.jpg


ztaoeu.jpg


ztaolx.jpg


ztaoph.jpg


ztaour.jpg


ztaow1.jpg
 
Misirkov напиша:
30 kamshici na gol grb?!

Navistina, koi se kaznite vo Avstralija/Nov Zeland za previd ili greshka na kontrolori?! I kolku greshki mozat da napravat pred da bidat sankcnionirani (popraven ispit, dodatna obuka, otstraneti, kazneti)?

pa zavisi od "greskata" , obicno ima i opomena, ama nekogas ako se napravat fatalni greski i pred sud zavrsuvaat. Ama i unijata nekogas moze da te "spasi" , oti ima se uste golemi "dupki" vo zakonite.

Deckoto voedno bil nov rabotnik ili na trening kako sto pisuvase vo vesnicite, ne pisuvase dali e kaznet ili otstranet od rabota, ama za takvi raboti se mnogu rigorozni. nedaj boze da padnel avionot , najverojatno drugiot den ke se najdese na sud.
 
Kangaroo, a shto koga vakov kontrolor kje napravi greshka:

photo_search.php


Ima li tuka lek, tepanje po gazeto i sl.?!? ;-)
 
Misirkov напиша:
Kangaroo, a shto koga vakov kontrolor kje napravi greshka:

http://myaviation.net/search/photo_search.php?id=00005369

Ima li tuka lek, tepanje po gazeto i sl.?!? ;-)


ooooooooooooooo ja pjerdole : )

za vakov kontrolor , mozes da zamislis kako raboti ,
ogledaloto pred neze i ona se sminka.

Primer:

(prv pat)
Good Afternon Belgrade, Lufthansa LH3408 from Frankfurt, we are approching Belgrade airport and we need permision for landing.

posle 30 secundi

Good Afternon Belgrade, Lufthansa LH3408 from Frankfurt, we are approching Belgrade airport and we need permision for landing.

posle 20 secundi povtorno

Good Afternon Belgrade, Lufthansa LH3408 from Frankfurt, we are approching Belgrade airport and we need permision for landing.

posle edna minuta

Good Afternon Belgrade, Lufthansa LH3408 from Frankfurt, we are approching Belgrade airport and we need permision for landing.


neze vejke i ide preku glava , i vika What are you talking about ? did you say Lufthansa and some numbers 8429 ? i prodolzuva da se sminka : ) i da go bara karminot oti posle "rabota" na sostanok e so nekoj od kapetanite.

a kazna za ovaa ako napravi greska ....... mmmmmmmmmm neznam sto bi i dale ama eden ubav cotek po "gazeto" bi i doslo ubavo : ) , a posle na sud zaradu ubivanje na "profesionalen" nacin okolu 120 nevini lujge.
 
Ne znam dali postojat zheni kontrolori vo Makedonija? Verojatno od 100 i kusur kontrolori ima barem nekolku zhenski?!
 
Мојата лаичност кон темава ме тера да прашам во што се состои системот за програмирање на автоматско слетување? Дали истиот е некаде применет? Некој спомна (ми се чини Мисирков) дека Боинг патентирал систем за програмирање на авионот и на блокирање на рачните команди во случај на терористички напади. Ќе ми објасни некој? :raz:
 
Bofajter za kulata,Bofajter za kulata....imam precki,..dali me slusate???
Bofajter za kulata.......:icon_roll!!!!????
Kulata za Bofajter, ve slusame ..jasno i glasno...........aaama zosto toliku vikate vo radioto......?????
Radio???.... Pa jas voopsto nemam radio...!!!!!!
beaufighter.jpg

272 Squadron, North Africa, 1942
 
Misirkov напиша:
Ne znam dali postojat zheni kontrolori vo Makedonija? Verojatno od 100 i kusur kontrolori ima barem nekolku zhenski?!

Postojat...barem postoese pred...... ima skoro edno dve godini ...mislam na terminalnata kontrola..imase mnoogu prijaten glas i bese zvonlivo ljubezna.....so jasen angliski....
 
Macedalien напиша:
Мојата лаичност кон темава ме тера да прашам во што се состои системот за програмирање на автоматско слетување? Дали истиот е некаде применет? Некој спомна (ми се чини Мисирков) дека Боинг патентирал систем за програмирање на авионот и на блокирање на рачните команди во случај на терористички напади. Ќе ми објасни некој? :raz:

Tehnologijata za avtomatsko sletuvanje (ne preku avtomatski pilot tuku so naveduvanje od strana so "dalechinsko") povtorno stana aktuelno. Prochitaj tuka kako treba da funkcionira:​

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=439820&in_page_id=1770&in_a_source=

Ne se znae mnogu za sistemot (shto e razbirlivo), no od toa shto se znae e deka sistemot se sosotoi od verzija na QRS-11 gyrochip koj se upotrebuva vo vojnite raketi "Maverick". Se raboti za umen chip koi izbegnuva sekakvi drugi komandi i preprechuvanja za raketata da zavrshi vo celta kon koja shto bila ispukana. Avionot se naveduva preku iridium satelite system, i kursot ne mozhe da se promeni ako sistemot se aktivira.

Novata tehnologija se ochekuva da bide instalirana za 3 godini.

Pred nekolku godini Raytheon testirashe takva tehnologija za avtomatsko vodenje na avionot od strana i uspeshno sleta B727 nekolku pati na Hollomon Air Force Base.

No vo april 2001 godina, Global Hawk (koj e slichen na B737) beshe letan so dalechinsko upravuvanje od Edwards Airforce Base preku Pacifikiot se do Edinborough vo Avstralija. Potoa transportni B720 avioni se letani od posebna prostorija za dalechinsko naveduvanje na NASA -Dryden Remotely Controlled Vehicle Facility.
 
Poveli i drug pat. ;-)

Ona shto mene me plashi e deka sega od Boeing se vgraduva eksploziv vo nekoi avioni kako na primertie shto letaat za Kina, iako toa se krie. Toa znachi ako ne funkcionira "dalechinsko" upravuvanje, avionot kje mozhe da bide unishten. Vekje istekoa nekoi informacii vo javnosta i, ako e vistina, nikako ne e dobro.:nesum:
 
Во скоро време слушнав за програм што ќе ги слетува авионите во случај на киднапирање без разлика што направат киднаперите. Лаички кажано пилотот ќе даде команда на авионот дека е киднапиран и авионот автоматски ќе слета на најблискиот аеродром. Тоа е експлозивот е прилично страшна работа, и тие во Боинг треба да разберат дека се работи за човечки животи на крај и краишта.

А за случај на судрените авиони над Швајцарија мислам не се сеќавам добро. Едниот авион беше руски полн со деца, а другиот беше товарен или така нешто. Знам пошто глеав нешто на Дискавери за сударот. Имаше голема грешка на руските пилоти бидејќи тие го игнорирале
TCAS системот и продолжиле да се качуваат нагоре иако тој им кажувал да го прават спротивното, но сепак го послушале контролорот кој им кажал да качуваат висина (а контролорот поради надградување на радарскиот систем работел на стар радар кој не прикажува висина, а притоа на друг радар следил други 2 авиона пошто колегата отишол на пауза), а пак товарниот авион го следел TCAS и се качувал нагоре. На стариот радар се споиле двете точки и исчезнале. Немало преживеани.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom