Факултет за Информатички Науки и Компјутерско Инженерство - ФИНКИ

  • Креатор на темата Креатор на темата ASimov
  • Време на започнување Време на започнување
Кај кој е најдобро да се слуша АПС?
Јас сум кај Бојана, ама искрено не ми се свиѓа како предава.

Za vezbi definitivno Stojmenski, iskreno covekot e mnogu mnogu mnogu dobar, znae i da ti go zadrzi vnimanieto, i da se fokusira na glavnite raboti, i da ti posveti vnimanie dokolku ti treba, i glavno znae dobro da objasne. Za zal, kaj mnogu od studentite vo posledno e sema da odat na vezbi kaj Stojmenski, mainly za da slikaat a ne za da naucat, pa mozno e da stois prostum 2 saati. I moe iskustvo od prva godina so Stojmenski kako asistent po Strukturno i Objektno orientirano programiranje e deka nikogas nema da te skrati, moze samo da ti pomozi. So sreka!
Автоматски споено мислење:

Во средно воопшто не учев математика и дури сега жалам за тоа, ама ете бидна. Сега имам потешкотии со калкулус 1. Многу брзо се предава на час и тешко ми е да разберам. Исто иам проблем и со дискретни структури. Некој совет за калкулус како да се научи полесно и дали би ми се исплатило да идам на приватни часови?

Sovet od mene za kalkulus: nemoj da na zanemaruvas teorijata i da mislis deka e lesno bidejki e teorija. Mnogu studenti pagjaat samo zaradi teorija, i probaj da izvadis sto poveke poeni na prv kolokvium bidejki vtor e potezok. Se ova vazi i za Kalkulus 1 i 2 i za Kalkulus bidejki iste se kriteriumite.
 
Последно уредено:
дечки за АПС помош како сте го научиле, и јас постојано везбам ама пак не се полозува или некој професор за приватни совет?
 
дечки за АПС помош како сте го научиле, и јас постојано везбам ама пак не се полозува или некој професор за приватни совет?
По милионти пат, читај претходни постови. Имавме дискусија пред точно 1 месец.
 
Za vezbi definitivno Stojmenski, iskreno covekot e mnogu mnogu mnogu dobar, znae i da ti go zadrzi vnimanieto, i da se fokusira na glavnite raboti, i da ti posveti vnimanie dokolku ti treba, i glavno znae dobro da objasne. Za zal, kaj mnogu od studentite vo posledno e sema da odat na vezbi kaj Stojmenski, mainly za da slikaat a ne za da naucat, pa mozno e da stois prostum 2 saati. I moe iskustvo od prva godina so Stojmenski kako asistent po Strukturno i Objektno orientirano programiranje e deka nikogas nema da te skrati, moze samo da ti pomozi. So sreka!
Автоматски споено мислење:


Пак се враќаме на истото. Најважно е да се седне дома и да се вежба. Кој и да предава, доколку не се вежба овој предмет ништо нема да се направи. За пример, јас имам висока оценка АПС, кај Бојана ги слушав вежбите, а предавањата кај Владимир и многу научив од вежбите (суштината ја сфатив, секако дека не научив да програмирам од час бидејќи не го владеев јазикот толку добро на почеток). Ова не е со цел да се фалам, туку да дадам пример дека не сите треба да се опседнуваат со тоа кај да слушаат. За едни еден е добар, за други друг. Но едно е сигурно, само со сопствен напор се положува предметот. Истото го пишаа уште неколку колеги, дека мора дома да се учи и да се решаваат примери. На АПС гледам во распоредот има и демонстратори што предваат вежби.



дечки за АПС помош како сте го научиле, и јас постојано везбам ама пак не се полозува или некој професор за приватни совет?
Колешке не ти треба приватни часови, сама направи си приватни часови. Со таа мисла дека јас не знам ништо и одма приватни часови ништо нема да направиш. Прво седни реши се што знаеш, па после барај помош. Користи ги термините за консултации, сигурно има повеќе. Оди постојано и прашувај и ете ти приватни часови.
 
Едно прашање , за решавање задачи по АПС , од што решававте задачи , лабораториските сам ги решавам сега за сега , ако знаете место за дополнителни задачи ако може пратете ми :D
 
Примаат 1100 студенти, а асистенти ни за лек. Вежби држат "деца" од кои ништо не може да се научи. Ова не е во ред.
Дефинитивно, ептен ја отупија годинава со демонстраториве што ги држат аудиториските вежби, дали 2-3ца од нив знаат да објаснат убаво, буквално ланските асистенти станаа професори, а ланските студенти асистенти.
 
Чекајте, демонстратори имаме што беа со мене ист термин за лаб и заедно ги копиравме задачите :D
Не ги кривам нив, факултетот ги преценува демек имаат просек и способни се да објаснат. А способноста ја немаат ни повеќето професори, за жал.
 
Дефинитивно, ептен ја отупија годинава со демонстраториве што ги држат аудиториските вежби, дали 2-3ца од нив знаат да објаснат убаво, буквално ланските асистенти станаа професори, а ланските студенти асистенти.

Се сложувам. Квотите ги диктира владата, а за условите никој не се замара. Ниту има вработувања, ниту простор за нстава. Демонстраторите немаат искуство, а имаат тешки предмети за држење.
 
Dali labaratoriski vezbi strukturno programiranje vlijaat vrz ocenkata?
Секако дека да , тоа е едно од најважните работи во програмирањата на Финки. Лабс се задолжителни, таму вежбаш задачи слични ко за колоквиум со помош на демонстратори, а ако не одиш немаш право на потпис. Ако немаш потпис= следна година го презапишуваш пак предметот. Од огромна важност се , сега дури сфаќам
 
Секако дека да , тоа е едно од најважните работи во програмирањата на Финки. Лабс се задолжителни, таму вежбаш задачи слични ко за колоквиум со помош на демонстратори, а ако не одиш немаш право на потпис. Ако немаш потпис= следна година го презапишуваш пак предметот. Од огромна важност се , сега дури сфаќам
И гледај да извадиш поубави поени, да не стигнеш до ситуација да имаш 70 поени на испит а сепак да си паднат.
 
Пак се враќаме на истото. Најважно е да се седне дома и да се вежба. Кој и да предава, доколку не се вежба овој предмет ништо нема да се направи. За пример, јас имам висока оценка АПС, кај Бојана ги слушав вежбите, а предавањата кај Владимир и многу научив од вежбите (суштината ја сфатив, секако дека не научив да програмирам од час бидејќи не го владеев јазикот толку добро на почеток). Ова не е со цел да се фалам, туку да дадам пример дека не сите треба да се опседнуваат со тоа кај да слушаат. За едни еден е добар, за други друг. Но едно е сигурно, само со сопствен напор се положува предметот. Истото го пишаа уште неколку колеги, дека мора дома да се учи и да се решаваат примери. На АПС гледам во распоредот има и демонстратори што предваат вежби.
Se soglasuvam totalno deka auditoriski vezbi se daleku od dovolno za polozuvanje na predmetot, i normalno e deka doma mora da se vezba mnogu za da se postigni nesto. Ama ima golema vrska koj me ti predava i ke ti drzi vezbi bidejki golem broj od demonstratorite i asistentite nemozat da ti ja objasnat ni osnovata za ponatamu da mozis sam da vezbas, a predmetot e dosta tezok za neiskusen demonstrator da proba da ti objasni kako funkcioniraat oderedeni raboti, jas imav licno iskustvo kaj eden od demonstratorite na vezbi, i deckoto neznaese so imame uceno po oop i so po sp vo prva godina. Da, za sekoj e razlicno, na nekoj nema da mu godi nacinot na predavanje na odreden asistent, na nekoj ke mu godi ama forumot e napraen za da kazime svoe mislenje, i prasanjeto bese kaj koj asistent e dobro da se sledat vezbite, a ne dali doma treba da se vezba ili ne.
 
Se soglasuvam totalno deka auditoriski vezbi se daleku od dovolno za polozuvanje na predmetot, i normalno e deka doma mora da se vezba mnogu za da se postigni nesto. Ama ima golema vrska koj me ti predava i ke ti drzi vezbi bidejki golem broj od demonstratorite i asistentite nemozat da ti ja objasnat ni osnovata za ponatamu da mozis sam da vezbas, a predmetot e dosta tezok za neiskusen demonstrator da proba da ti objasni kako funkcioniraat oderedeni raboti, jas imav licno iskustvo kaj eden od demonstratorite na vezbi, i deckoto neznaese so imame uceno po oop i so po sp vo prva godina. Da, za sekoj e razlicno, na nekoj nema da mu godi nacinot na predavanje na odreden asistent, na nekoj ke mu godi ama forumot e napraen za da kazime svoe mislenje, i prasanjeto bese kaj koj asistent e dobro da se sledat vezbite, a ne dali doma treba da se vezba ili ne.
Јас навистина незнам кои им се критериумите за демонстратори ама и мене за ООП што ми беше дечкото ТАПА беше..
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom