Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
31 март 2008
Мислења
2.552
Поени од реакции
1.812
денес колата не сакаше да ми запали, мораше на шуткање да ја палам.

еден мајстор викаше тие клемите да не се, или како се викат, друг вика стартерот. јас појма немам од тоа. само возам. си признавам појма немам

е сеа, колата е голф 3 95 год тди караван. акумулаторот и е сменет пред година и пол. мора да е тој стартер нели?

колку чини поправка на тој? треба ли да сменам уште нешто додека и тоа се менува?
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
Pravac na elektricar da go izvadi alanserot i da vidi so e problemot
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
893
денес колата не сакаше да ми запали, мораше на шуткање да ја палам.

еден мајстор викаше тие клемите да не се, или како се викат, друг вика стартерот. јас појма немам од тоа. само возам. си признавам појма немам

е сеа, колата е голф 3 95 год тди караван. акумулаторот и е сменет пред година и пол. мора да е тој стартер нели?

колку чини поправка на тој? треба ли да сменам уште нешто додека и тоа се менува?
Битно прашање: Дали кога даваше контакт колата верглаше или воопшто не реагираше?
 
Член од
2 јули 2010
Мислења
4.625
Поени од реакции
5.678
Vidi akumulatorot da ne e prazen godina i pol ne e malku vreme probaj so nekoj drug moze ke zapali :toe:
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Штом е дизел во прашање, сети се дали ги остави греачите да работат додека изгасне портокаловото светло на шалт таблата или веднаш проба да верглаш по вклучување на контактот. Доколку светлото се исклучило а со верглање на клуч (ако воопшто сакал да завергла) не сакал да запали, електричар нека ти ги провери греачите...иако Голфовите со дизел и турбо дизел агрегати знаат без проблем да запалат и без предгревање. Исправноста на акомулаторот секако мораш да ја провериш. Доколку сево ова е во ред, греачите работат и моторот вергла, тогаш треба да се упатиш во сервис за бош-пумпи за да ти ги проверат дизните. Постои можност од стоење подолго време некоја дизна да е запечена и да „моча“ или пак воопшто да не пушта нафта. Крајна проверка која и јас би ја направил е мерење на компресијата во цилидрите која ако е под некој минимум кој е дозволен за тој мотор нема да овозможи негово стартување или пак ќе имаш многу тежок старт проследен со лошо согорување и голем о количество чад во издувот.
 
Член од
2 април 2006
Мислења
14.363
Поени од реакции
3.069
Замена за држач на прозор плус работна рака - 6900 денари во Кадис. Па да му ебам матер, не е држачот од злато правен!

Имам Кордоба од 2000та и ужасни искуства со Кадис сервисот, прескапи, а сепак неквалитетни. Радиото го средував кај нив, пак рикна, централната ја средував, пак прави проблеми....

Знае ли некој каде има друг сервис што работи и со СЕАТ, се надевам поефтин и поквалитетен од овие...
 

-={K-O-R-U-N}=-

Wanna play a game?
Член од
14 февруари 2007
Мислења
13.045
Поени од реакции
3.301
Замена за држач на прозор плус работна рака - 6900 денари во Кадис. Па да му ебам матер, не е држачот од злато правен!

Имам Кордоба од 2000та и ужасни искуства со Кадис сервисот, прескапи, а сепак неквалитетни. Радиото го средував кај нив, пак рикна, централната ја средував, пак прави проблеми....

Знае ли некој каде има друг сервис што работи и со СЕАТ, се надевам поефтин и поквалитетен од овие...
I know a guy...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Замена за држач на прозор плус работна рака - 6900 денари во Кадис. Па да му ебам матер, не е држачот од злато правен!

Имам Кордоба од 2000та и ужасни искуства со Кадис сервисот, прескапи, а сепак неквалитетни. Радиото го средував кај нив, пак рикна, централната ја средував, пак прави проблеми....

Знае ли некој каде има друг сервис што работи и со СЕАТ, се надевам поефтин и поквалитетен од овие...
Земи си и пена од дома, да те избричат правилно, оти вака на суво ќе те боли многу...

Држачот од 30 до 50 евра е нов во зависност од возилото. За менување, не треба од 1000 денари да ти земат повеќе во било кој нормален сервис.

п.с. овластените сервисери не ги сметам за нормални.

едит: држач на прозор???? Ова погоре шо ти го пишав е за мотор! За прозорот треба да е каде каде поевтино.
 
С

Спенсер

Гостин
Замена за држач на прозор плус работна рака - 6900 денари во Кадис. Па да му ебам матер, не е држачот од злато правен!

Имам Кордоба од 2000та и ужасни искуства со Кадис сервисот, прескапи, а сепак неквалитетни. Радиото го средував кај нив, пак рикна, централната ја средував, пак прави проблеми....

Знае ли некој каде има друг сервис што работи и со СЕАТ, се надевам поефтин и поквалитетен од овие...
Од Кадис подалеку... пу пу,иам другарче има алтеа... изгор!
 
Член од
18 февруари 2008
Мислења
1.464
Поени од реакции
248
Прашање до стручњациве, вака ми проврти штраф на предно тркало на Југо, има гајле да се вози на 3 штрафа, 4 тиот штраф фаќа само малце.

позз
 
Член од
31 март 2008
Мислења
2.552
Поени од реакции
1.812
проблемот бил во алансерот и во четкиците. се истрошиле.
ги смени тие две работи и ми зема 2000 денари.
плус свирката ми ја поправи, свирев ко на свадба од мајсторот до дома :vozbud:
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
проблемот бил во алансерот и во четкиците. се истрошиле.
ги смени тие две работи и ми зема 2000 денари.
плус свирката ми ја поправи, свирев ко на свадба од мајсторот до дома :vozbud:
Четкиците ти се во алансерот значи тоа е една работа :D

--- надополнето ---

Прашање до стручњациве, вака ми проврти штраф на предно тркало на Југо, има гајле да се вози на 3 штрафа, 4 тиот штраф фаќа само малце.

позз
терај немај гајле. А сто ти е провртено штрафот или главцината внатре?
 
Член од
18 февруари 2008
Мислења
1.464
Поени од реакции
248


--- надополнето ---



терај немај гајле. А сто ти е провртено штрафот или главцината внатре?
Главчината внатре се провртени, треба да менувам ново.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom