Ја иам Тигра земено иста машина и фул опрема колата е топ,горе доле и ја за исти пари ја земав со се регистрација и се ме фати 3 500 евра(без озвучување).Колата е бомбона за млад човек и не е грда ко шо вика Валиљ
baeh
и не е двосед.Едина замерка шо иам за неа е што има многу мртви агли и не е прегледна 100%,амортизацијата е тврда што е нормално за спортско возило,секоја дупка на волан се осеќа а исто и у душа.Има проблеми ноќните светла внатре во колата во багажникот,во контролната табла кај шо е климата(прегоруваат побрзо него вообичаено кај другите коли,али тоа е маана кај Опелите од таа година,нишо сериозно али) и мој совет зимај ја,и пази со педалата за гас пичку матер машина е(на резервоар ќе осетиш)
толку од мене :smir:[/
Ја купив тиграта и прв впечаток ми е дека подвозјето е премногу тврдо, и заедно со нископрогилните гуми ја осекаш секоја нерамнина.
Потрушувачкатана бензин е доста голема и според мои проценки во овие ладни зимски денови се движи околу 13 литри на 100 км градска.
Моторот е доста јак но и покрај абс кочниците требало да стават дискови на задните тркала бидејки колата на малку прав пат до трета брзина многу брзо развива 150 км/ч, но проблемот е што не можеш брзо да закочиш така да за малку тиграта својот живот прерано ке го завршеше како претходното фиат пунто спортинг кое со осум години старост заврши на гробиштата за автомобили.
Голема предност за овој автомобил е, а не сум ја знаел е дека девојките многу ја симпатизирале тиграта и бараат да ги провозам некое крукче, но за жал за разлика од пунтото не може да се прави " На садног седишта мога аута"