Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
23 јуни 2007
Мислења
368
Поени од реакции
333
Мене така ми смрдеше лантрата што ја увезов, и ја терав така некое време, али цело време ми беше у памет. Го натегнав татко ми да види што е работата, и испадна дека црево е изедено и капе, колку што разбрав на влезот во моторот, смени некои стеги, и од тогаш не смрди. Инаку мирисаше на бензин и надвор, па дури и вентилација кога е пуштена дуваше воздух што труе на бензин. Жива среќа што не му текнало да се запали.
 
Член од
6 август 2008
Мислења
646
Поени од реакции
17
Ме интересира, ако може некој да објасни детално, како се менува брзини без кумплунг. Благодарам однапред.
 

Martin_GSM

бившиот torrent
Член од
13 април 2006
Мислења
2.076
Поени од реакции
68
тоа само на аутоматик, на мануелен ке сјебиш нешто
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Ме интересира, ако може некој да објасни детално, како се менува брзини без кумплунг. Благодарам однапред.
Можи со меѓугас, ама треба да бидиш спремен дека ќе згрчи малку на менување (т.е. кога ќе пробаш да ја клајш погорната брзина).

Инаку постапката е, возиш во една брзина, засилуваш, силен удар по менувачот да излези на лер, стискаш гас да заврти до кај 4000 вртежи и кога ќе почни да паѓа, туркаш во погорна брзина. Ако не си го правел ова, и ако немаш кола за фрлање, мој совет ти е да не експериментираш.
 
Член од
31 март 2008
Мислења
2.572
Поени од реакции
1.864
тоа само на аутоматик, на мануелен ке сјебиш нешто
јас вака во осмо одделение кога ја купивме колата, среќен и одма на воланот во гаража бучам вртам демек и менам брзини. ама тогаш не знаев дека требало кумплунг...
и стварно тешко одеше. многу се мачев додека шуткав.
после татко ми ја носеше на мајстор чудејќи се како преку ноќ се расипало :toe::pos2:

да ми пише некој како се прави шлајф правилно, оти питував многу луѓе и сите имат нивни варијанти
и тоа лизгањето со ручна, ќе го биде ли со голф 3 караван тди по суво? сакам да пробам ама ми фуфка :toe:
 
Член од
24 ноември 2009
Мислења
4.959
Поени од реакции
4.882
:pos2:
Дај не зафркавајте, има некој што дотерал камион од загреб до скопје,без квачило. И има некој сеуште користи кумплунг само за тргање од место

--- надополнето ---



--- надополнето ---

јас вака во осмо одделение кога ја купивме колата, среќен и одма на воланот во гаража бучам вртам демек и менам брзини. ама тогаш не знаев дека требало кумплунг...
и стварно тешко одеше. многу се мачев додека шуткав.
после татко ми ја носеше на мајстор чудејќи се како преку ноќ се расипало :toe::pos2:

да ми пише некој како се прави шлајф правилно, оти питував многу луѓе и сите имат нивни варијанти
и тоа лизгањето со ручна, ќе го биде ли со голф 3 караван тди по суво? сакам да пробам ама ми фуфка :toe:
Те излажал таткоти кога не работи моторот не е потребен кумплуг :)
 
Член од
31 март 2008
Мислења
2.572
Поени од реакции
1.864
:pos2:
Дај не зафркавајте, има некој што дотерал камион од загреб до скопје,без квачило. И има некој сеуште користи кумплунг само за тргање од место

--- надополнето ---



--- надополнето ---


Те излажал таткоти кога не работи моторот не е потребен кумплуг :)
он има го расипано :pos2:
 
Член од
24 август 2009
Мислења
535
Поени од реакции
72
Можи со меѓугас, ама треба да бидиш спремен дека ќе згрчи малку на менување (т.е. кога ќе пробаш да ја клајш погорната брзина).

Инаку постапката е, возиш во една брзина, засилуваш, силен удар по менувачот да излези на лер, стискаш гас да заврти до кај 4000 вртежи и кога ќе почни да паѓа, туркаш во погорна брзина. Ако не си го правел ова, и ако немаш кола за фрлање, мој совет ти е да не експериментираш.
не треба силен удар по менувачот само треба осет да имаш да погодиш и без проблеми излегува од брзина...
 

Martin_GSM

бившиот torrent
Член од
13 април 2006
Мислења
2.076
Поени од реакции
68
ако се можеше без него немаше да го стават нели?
 
Член од
6 февруари 2008
Мислења
1.272
Поени од реакции
229
Абе за можење може ама само под одредени услови, ама и под нив нормално дека се оштетува менувачот и доаѓа до пребрзо абење на запчениците.. не би ризикувал :)
 

KIFFLA

не ме викај друже
Член од
5 ноември 2008
Мислења
548
Поени од реакции
180
Ја иам Тигра земено иста машина и фул опрема колата е топ,горе доле и ја за исти пари ја земав со се регистрација и се ме фати 3 500 евра(без озвучување).Колата е бомбона за млад човек и не е грда ко шо вика Валиљ:)baeh:) и не е двосед.Едина замерка шо иам за неа е што има многу мртви агли и не е прегледна 100%,амортизацијата е тврда што е нормално за спортско возило,секоја дупка на волан се осеќа а исто и у душа.Има проблеми ноќните светла внатре во колата во багажникот,во контролната табла кај шо е климата(прегоруваат побрзо него вообичаено кај другите коли,али тоа е маана кај Опелите од таа година,нишо сериозно али) и мој совет зимај ја,и пази со педалата за гас пичку матер машина е(на резервоар ќе осетиш)
толку од мене :smir:[/

Ја купив тиграта и прв впечаток ми е дека подвозјето е премногу тврдо, и заедно со нископрогилните гуми ја осекаш секоја нерамнина.
Потрушувачкатана бензин е доста голема и според мои проценки во овие ладни зимски денови се движи околу 13 литри на 100 км градска.
Моторот е доста јак но и покрај абс кочниците требало да стават дискови на задните тркала бидејки колата на малку прав пат до трета брзина многу брзо развива 150 км/ч, но проблемот е што не можеш брзо да закочиш така да за малку тиграта својот живот прерано ке го завршеше како претходното фиат пунто спортинг кое со осум години старост заврши на гробиштата за автомобили.
Голема предност за овој автомобил е, а не сум ја знаел е дека девојките многу ја симпатизирале тиграта и бараат да ги провозам некое крукче, но за жал за разлика од пунтото не може да се прави " На садног седишта мога аута"
Па ти пишав дека има тврда амортизација :helou: а за кочнициве да у право си али сепак мислам дека моеш да си стаиш и задни дискови.А 'на задног седишта мога аута' биди малце по иновативен,ако се се сака се може :icon_bigg
Со здравје да ја возиш
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
:pos2:
Дај не зафркавајте, има некој што дотерал камион од загреб до скопје,без квачило. И има некој сеуште користи кумплунг само за тргање од место

Ако не требало, немало да го измислат кумплунгот. А за возење без него, се можи, особено камион. Старите ФАП-ој немат синхрони, па меѓугас е задолжително за менвање брзини, така да можи и без него.

не треба силен удар по менувачот само треба осет да имаш да погодиш и без проблеми излегува од брзина...
Е така де, осетот е клучот. Дури да го стекниш, можиш попара менувачот да го напрајш.
 
Член од
6 август 2008
Мислења
646
Поени од реакции
17
Можи со меѓугас, ама треба да бидиш спремен дека ќе згрчи малку на менување (т.е. кога ќе пробаш да ја клајш погорната брзина).

Инаку постапката е, возиш во една брзина, засилуваш, силен удар по менувачот да излези на лер, стискаш гас да заврти до кај 4000 вртежи и кога ќе почни да паѓа, туркаш во погорна брзина. Ако не си го правел ова, и ако немаш кола за фрлање, мој совет ти е да не експериментираш.
Океј, а како би одело при префрлање во помала брзина ? Пошто ќе се качат вртежите, а колку што имам слушнато не треба да се применува на повеќе од 3000 вртежи...
 
T

Tetro

Гостин
Океј, а како би одело при префрлање во помала брзина ? Пошто ќе се качат вртежите, а колку што имам слушнато не треба да се применува на повеќе од 3000 вртежи...
Ја отпушташ гаста и се смалува бројот на вртежи.
Simple as that.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom