Колку ќе му стаиш толку си троши. Германска машина нема заебанција. Еден другар му става 20 литри и никат му се нема десено поише да потроши :salut:колку троши Bmw 525?
Што мислите за новото поло 1.2 тси?
Ај жити се која е таа бабичка што возела опел тигра и поминала "САМО" 84.000км ВО германија.Чудно чудно.Сакам да купам мал брз градски автомбил.
Еден другар од германија донесе Опел тигра 1.6.16в 2000 година со поминати 84.000 км оргинал со сервисна книшка од 60 годишна жена прва газдарица , автомобилот е како нов, фул опрема, и иде како луд.Прашањето ми е дали вреди 3600 евра регистриран.
П.С. Другарот вика дека добра кола и таму е скапа и дека таму ја купил 2000 евра плус 900 евра платил царина и ддв. плус 150 евра тув и хомолизација и 200 евра регистрација и таблици, и вактички мене ми ја дава без кар на заминување. Дали вреди?
автомобилот има сервисна книшка, а и во германската собракајна видов колку газди имала колата пред другарот да ја пренесе колатаАј жити се која е таа бабичка што возела опел тигра и поминала "САМО" 84.000км ВО германија.Чудно чудно.
А за дали вреди ти треба да одлучиш зависи шо количе ти треба/сакаш.Ја не би дал толку пари бидејќи е двосед и малце грдичка е....
Оффтопик ама видеото е јакоАј жити се која е таа бабичка што возела опел тигра и поминала "САМО" 84.000км ВО германија.Чудно чудно.
А за дали вреди ти треба да одлучиш зависи шо количе ти треба/сакаш.Ја не би дал толку пари бидејќи е двосед и малце грдичка е....
Каиш е од алтернаторот.Прееска влагам во Матизот и палам и нешто ми зачкрипе,и извозев и кога влегол пак после некое време на нагла гас ке зачкрипи....е сега се мислам што може да биде,ама па незнам ни како да ви го објаснам чкрипењето...тоа е оној звук обичен на чкрипење како кај секоја кола што ке зачкрипи кога ке дадеш гас..да е некој каиш не ми се верува да е ребраст,малку има поминато 27.000км...некој поупатен во ова???
волксваген ти кажа ама јас чисто едукативно, каиш за да зачкрипи треба да шлајфова од шајбна. ако тоа се деси со ребраст каиш ке се измести палењето а може да дојде и до многу сериозни оштетувања(да се допре клип со вентил и т.н.)Прееска влагам во Матизот и палам и нешто ми зачкрипе,и извозев и кога влегол пак после некое време на нагла гас ке зачкрипи....е сега се мислам што може да биде,ама па незнам ни како да ви го објаснам чкрипењето...тоа е оној звук обичен на чкрипење како кај секоја кола што ке зачкрипи кога ке дадеш гас..да е некој каиш не ми се верува да е ребраст,малку има поминато 27.000км...некој поупатен во ова???
Каиш е од алтернаторот.
Брзо се расипал да бидам искрен ама ништо страшно.
Значи имаш 2 решенија
1) Земаш сапун (обичен...) и ВНИМАТЕЛНО кога работи моторот го доближуваш на каишот и нежно го подмачкуваш и ќе го снема чкрипењето.
Овие со свеќа тоа го прават ама сапун е проверена работа.
2) Ако ти е страв, трк до продавница плати 100-200 денари и смени го. 10-тина минути работа е и тоа на мајстор.
Фала и на двајцата,и надвор зборев со еден другар и се мислевме или од алтернаторот или од ребрастиот ама ребрастиот го елиминиравме заради тоа што има поминато само 27.000 км ,а ова со сапунот не сум го знаел ќе пробам.А од ребрастиот ја знам штетата,тоа изместено палење,вентили .....тешки заебанции.А тоа што брзо се расипало-е се расипало Daewoo Матиз е не е VW Passat :pos2:волксваген ти кажа ама јас чисто едукативно, каиш за да зачкрипи треба да шлајфова од шајбна. ако тоа се деси со ребраст каиш ке се измести палењето а може да дојде и до многу сериозни оштетувања(да се допре клип со вентил и т.н.)
Клинасти каиш... Радилицата врти алтернатор, серво, клима (ако ја има). Можно е каишот да е лабав, или пак да настанале некакви оштетувања. Најголеми шанси ти е да на ладново каишот е укрутен, бидејќи не продаваат квалитет кај нас, па од тоа квичи.Прееска влагам во Матизот и палам и нешто ми зачкрипе,и извозев и кога влегол пак после некое време на нагла гас ке зачкрипи....е сега се мислам што може да биде,ама па незнам ни како да ви го објаснам чкрипењето...тоа е оној звук обичен на чкрипење како кај секоја кола што ке зачкрипи кога ке дадеш гас..да е некој каиш не ми се верува да е ребраст,малку има поминато 27.000км...некој поупатен во ова???
Фала и на двајцата,и надвор зборев со еден другар и се мислевме или од алтернаторот или од ребрастиот ама ребрастиот го елиминиравме заради тоа што има поминато само 27.000 км ,а ова со сапунот не сум го знаел ќе пробам.А од ребрастиот ја знам штетата,тоа изместено палење,вентили .....тешки заебанции.А тоа што брзо се расипало-е се расипало Daewoo Матиз е не е VW Passat :pos2:![]()
Totally agree. Нема шанси да е ребраст каиш! И НАЈлош да биде, не можам да наведам марка, ама најчкарт некој кинески да е, трае минимум 30-40 000км. Јас имам Daewoo и имам направено 120 000км од ново, секоја година правам проверки на сите работи во официјален сервис на Аутомакедонија и викаат дека се е добро. Мекоста, запците се е ОК. Така што најверојатно е она што кажа Dzish, така што...бирај која варијанта ти кажав.Клинасти каиш... Радилицата врти алтернатор, серво, клима (ако ја има). Можно е каишот да е лабав, или пак да настанале некакви оштетувања. Најголеми шанси ти е да на ладново каишот е укрутен, бидејќи не продаваат квалитет кај нас, па од тоа квичи.