Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Посекако тоа треба да го направиш за да го смениш механизмот... а дали ќе го поправиш стариот или ќе ставиш пак стар, исто ти се фаќа. Половен е половен. А битното кај тебе е што сајлата е скината. Како што кажа колегата погоре, принципот е доста едноставен. Само ти треба сајла од кочница за точак (50 денари) и 1 сат време за да ја замениш на механизмот.

Море не ке да е само од точак сајла може да има со специфично топче кај мене има еден сервис на Тахо за евтини пари ги сервисираат а имаат и многу резервни делови за сите коли за механизми на врата така да ако и нешто друго е дефект ке му го направат тип топ ( Корун татко ти сигурно го знае сервисот )
 
Море не ке да е само од точак сајла може да има со специфично топче кај мене има еден сервис на Тахо за евтини пари ги сервисираат а имаат и многу резервни делови за сите коли за механизми на врата така да ако и нешто друго е дефект ке му го направат тип топ ( Корун татко ти сигурно го знае сервисот )
Колку такви специфични топчиња сум направил.... :) особено на моторот на сајлата за кунплуг. Земаш еден штекер или прекидач (стар) од зади го кршиш делот каде што се штрафи жицата. Добро ако го стегниш на сајлата, исто како специфично топче е. Ако ти треба специфична големина, тогаш откако ќе го стегниш, го лиеш со калај (лемилица или комшија лимар, сеедно) па потоа го обликуваш со стружење на брусалица или турпија. И вози мишко, сајла за моторот беше 3500 денари, модификацијата ме чинеше 250 денари сајла сосе кошулица + пиво за комшијата лимарот што го залепи 'специфичното' топче на долната страна :)
 
Луѓе, сакам да земам нова кола до 8.000 евра. Што вие мислите која марка и кој модела до го одберам?
Ги гледав Chevrolet-иве вака за око се привлечни, новиот Spark е убав, а и Aveo-то не е лошо, краткото и седанот, башка поскапи се од Spark-от за околу 500 евра. Ги гледав на koli.com.mk .
Што би ме советувале вие?
Фуат Пунто Класик 7200 Е
 
Колку такви специфични топчиња сум направил.... :) особено на моторот на сајлата за кунплуг. Земаш еден штекер или прекидач (стар) од зади го кршиш делот каде што се штрафи жицата. Добро ако го стегниш на сајлата, исто како специфично топче е. Ако ти треба специфична големина, тогаш откако ќе го стегниш, го лиеш со калај (лемилица или комшија лимар, сеедно) па потоа го обликуваш со стружење на брусалица или турпија. И вози мишко, сајла за моторот беше 3500 денари, модификацијата ме чинеше 250 денари сајла сосе кошулица + пиво за комшијата лимарот што го залепи 'специфичното' топче на долната страна :)

Ама овие стварно за евтини пари ги прават сајлите повеќе од 200 ден не ми наплатиле така да не се исплати да ја правиш сам. Башка и пивото ти ке си го испиеш нема на комшијата да го даваш :pos2:
 
Ама овие стварно за евтини пари ги прават сајлите повеќе од 200 ден не ми наплатиле така да не се исплати да ја правиш сам. Башка и пивото ти ке си го испиеш нема на комшијата да го даваш :pos2:

Викаш механизмот да им го однесам во сервисот на Тахо?
 
DECKI,
Imam BMW 320D, me interesira za masloto vo motorot dali da go menjam na 10000 km ili na 40000 km kako sto pivusa na prospektot.Masloto e 5 - 30w Longlife (mi rece takvo da kupam:toe:)
 
заеби тоа што пишува, проверувај го маслото кога ке осетиш дека е за менување мени го
 
Едно интересно прашање....
Летово планирам да ја посетам сестра ми во Барселона, е сега, планирам да отидам со мое возило до таму, 2500км.
Имам Опел Корса 1.0, количето е релативно споро, слабо ауто да речам.
Колку би било паметно да се осудам да тргнам на толкав пат со таква кола?
Има некој искуство некакво или совет?
 
Едно интересно прашање....
Летово планирам да ја посетам сестра ми во Барселона, е сега, планирам да отидам со мое возило до таму, 2500км.
Имам Опел Корса 1.0, количето е релативно споро, слабо ауто да речам.
Колку би било паметно да се осудам да тргнам на толкав пат со таква кола?
Има некој искуство некакво или совет?
ako e se vo red so kolata moze bes problem da trgnes samo pred poaganje obavezno poseti si nekoj dobar avto servis i kazi im deka planiras da pomines pogolem broj na km. odednas , tie znaat sto se treba da se proveri na kolata i ako ti dadat zeleno svetlo togas moze
 
Младински, како што ти рече и колегата Нитро, обавезна проверка пред поаѓање...
Другото е се ОК, колата ќе оди и ќе те врати, можеби и поспоро, но ќе заврши работа, а и препорачувам возење според правилата кои владеат во соодветната држава за да избегнеш заебанции со полиција. За таква вожња, колата ти е супер.
И, секако, ќе остане прекрасно сеќавање на едно патување.
Обавезно:
Ако не е на твое име колата мораш да имаш полномошно, задолжителниот зелен картон, патничко осигурување (чисто за не-дај-Боже) и меѓународна возачка дозвола за секој случај!
 
Дечки кој може да биде проблемот со климава? Не ми лади некако :jaj: . Сум слушал дека се врши некоја преверка, а јас досега во колава од страна на клима немам ништо чепкано и сменето:nesum:. Ваљда треба да се смени нешто.Ако некој знае нека каже да знам од прилика колку би ме коштало сето тоа. Инаку се работи за обична клима.Фала однапред:salut:
 
Дечки кој може да биде проблемот со климава? Не ми лади некако :jaj: . Сум слушал дека се врши некоја преверка, а јас досега во колава од страна на клима немам ништо чепкано и сменето:nesum:. Ваљда треба да се смени нешто.Ако некој знае нека каже да знам од прилика колку би ме коштало сето тоа. Инаку се работи за обична клима.Фала однапред:salut:
Најверојатно ти е отиден фреонот сервис за клима јас што го знам е Diavia после ПТТ школото првата кривина лево па идеш десно и на 20 метри од лева страна се наоѓа сервисот.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom