Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Lajce

Не за сркање
Член од
19 април 2006
Мислења
997
Поени од реакции
116
Дечки на пик имам една Xsara 1.9TD одржавана редовно но поминати 200 000 км, масло троши 1л на 2000-3000 поминати.

Совет. Како се држат овие мотори ке стаса ли брзо колава за ремонт? Проблем ли е трошењево масло или тоа е вообичаено за нив? Некој со повеќе искуство да прокометира.:smir:
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
decki mi treba nekoj dobar plinar ali stvarno da si ja znae rabotata i da ne ako e u guzva na brzinka i aj teraj pa posle pak ne rabotelo. preporaka nekoja?
 

mamba

UNITED MACEDONIA
Член од
13 декември 2009
Мислења
93
Поени од реакции
3
Drugar ima eden plinar vo Kisela voda blizu dsd pelagonija mene mi ja sredi kolata i nema gajle, imam peugeot 306 xn na otvoreno mi trosi 8 litri plin pomalku zdravje. Pisi pp ako sakas ke ti go dadam brojot.
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
ne broj nego da mi kazes ti tocno kaj se naogja tamo ke go najdam ja znam okolinata baska i jas vozam pezo
 
Член од
5 ноември 2008
Мислења
264
Поени од реакции
72
Има некој искуство со Лада нива, поточно со користење на диференцијалот т.е. тоа двете мали рачки до менувачот?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Има некој искуство со Лада нива, поточно со користење на диференцијалот т.е. тоа двете мали рачки до менувачот?
Има колку ти душа сака... што те интересира? Можам докторат да ти изработам за Лада Нива :helou:
 
Член од
5 ноември 2008
Мислења
264
Поени од реакции
72
Има колку ти душа сака... што те интересира? Можам докторат да ти изработам за Лада Нива :helou:
Не мора докторат, барем основни информации што се и кога се користат би било доволно.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Не мора докторат, барем основни информации што се и кога се користат би било доволно.
Значи вака... тоа се вика редуктор, а во Лада Нива имаш две рачки, мало и големо.

Големото (поблиску до рачната) има 3 положби. Најнапред, средина и најназад. Се користи за менување на модот на преносот (брза и спора). Кога е најназад, е во брз пренос. Средина е редуторски лер (менувачот и да е во брзина, редукторот е откочен), додека напред е во спора. Спора се користи на места каде што имаш потреба бавно да поминеш, па едноставно не го малтретираш моторот.

Малото има две положби, напред и назад. Тоа е блокажа на редукторот, т.е. кога е повлечено наназад на таблата свети сијаличка и преносот на сила е независен напред и назад.

Е сега кое како ќе го користиш е твоја желба, имај си во предвид дека спора е наменета за совладување екстремно големи угорнини и надолнини. Колку што можев јас да истестирам во 5-та брзина и спора Нива достига максимална брзина 60 км/ч.

Малиот би го користел при екстремни услови снег, кал, мраз, а по потреба може и да се додаде спора. Ако има голем снег јас би одел со двата модови + менувачот стриктно во втора брзина и Нивата на километраж да покажува 20-25 км/ч. Тоа е една од најдобрите опции, и треба да ја совладаш (речиси) секоја препрека. Сепак имаш уште тон фактори кои што влијаат како ќе се однесува Нива на терен, ама за редукторот тоа е.

Се надевам дека бев јасен. Да не купи Нива што прашуваш?

п.с. Во мојата кариера до сега сум имал 3 ниви, од кои 2 беа тоталка соголени до шасија, фарбани и потоа назад монтирано се :), така да прилично сум запознаен со Нива и нејзините проблеми/маани.
 
Член од
5 ноември 2008
Мислења
264
Поени од реакции
72
Значи вака... тоа се вика редуктор, а во Лада Нива имаш две рачки, мало и големо.

Големото (поблиску до рачната) има 3 положби. Најнапред, средина и најназад. Се користи за менување на модот на преносот (брза и спора). Кога е најназад, е во брз пренос. Средина е редуторски лер (менувачот и да е во брзина, редукторот е откочен), додека напред е во спора. Спора се користи на места каде што имаш потреба бавно да поминеш, па едноставно не го малтретираш моторот.

Малото има две положби, напред и назад. Тоа е блокажа на редукторот, т.е. кога е повлечено наназад на таблата свети сијаличка и преносот на сила е независен напред и назад.

Е сега кое како ќе го користиш е твоја желба, имај си во предвид дека спора е наменета за совладување екстремно големи угорнини и надолнини. Колку што можев јас да истестирам во 5-та брзина и спора Нива достига максимална брзина 60 км/ч.

Малиот би го користел при екстремни услови снег, кал, мраз, а по потреба може и да се додаде спора. Ако има голем снег јас би одел со двата модови + менувачот стриктно во втора брзина и Нивата на километраж да покажува 20-25 км/ч. Тоа е една од најдобрите опции, и треба да ја совладаш (речиси) секоја препрека. Сепак имаш уште тон фактори кои што влијаат како ќе се однесува Нива на терен, ама за редукторот тоа е.

Се надевам дека бев јасен. Да не купи Нива што прашуваш?

п.с. Во мојата кариера до сега сум имал 3 ниви, од кои 2 беа тоталка соголени до шасија, фарбани и потоа назад монтирано се :), така да прилично сум запознаен со Нива и нејзините проблеми/маани.

Не сум купил, службена, а на новово место што ме распределија има често одење по планиниве и ќе треба да се вози Нива, греота е Поло да се вози по кал :)))
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Не сум купил, службена, а на новово место што ме распределија има често одење по планиниве и ќе треба да се вози Нива, греота е Поло да се вози по кал :)))
Ќе ми те научи маката како да ја возиш... само да има добри гуми. И немој да се плашиш ич, знае некогаш да се понаша лошо, на лизгави терени знае да “шанта“ и да шлајфова... ако претераш со гаста знае и да те заврти за во обратен правец :pos2:, затоа и ти реков на лош терен средна гас 20-25 км ако почне да шета само отпушташ малку колку да се испрај и повторно додаваш... ако застани си наебал.

Ух, како би возел една сега... ме потсети на времето пред неполни 5 години кога положив (возев и без возачка со страв), а Нивата ме чекаше спремна со 4 нови зимски гуми (+ живеев во областа Баир Битола населба на рид, па кога ќе наврнеше снег децата се лизгаа по улицата долга 1 километар а по улицата со Нива врвевме јас и комшијата). Ех, колку малишани имаа завршено под мојата лада сосе санка...
 

Martin_GSM

бившиот torrent
Член од
13 април 2006
Мислења
2.076
Поени од реакции
68
Aлтернаторот е само генератор, што произведува струја. И или работи, или неработи, трето нема. Ако откаже, откажан е се додека не го поправиш.

Е сега прашање е што би можело да те зеза, почнувајќи од главните осигурувачи (на форд ескорд се наоѓаат веднаш до акумулаторот, на пежо кај се веза немам), обичните осигурувачи, можеби некоја кратка врска за која не си свесен (обично ако се стопи некоја жица и потпира на маса влечи многу струја така да се намалуваат сијаличките додека не престане) и тн. Тоа треба мајстор да го открие.

Хм... со оглед дека прошла 200.000 ретко кој мотор на таа километража не троши масло. Имам комшија што вози такси има Форд Галакси (1.9 тди мотор од VW со Х000.000 км поминати Х>5) па му троши литар масло на 1000 км :baeh:, а чудна работа гром е на ладново. Со оглед на километражата што ја прави, промена на масло нема потреба. Само дотураш и возиш со ново, од време на време менува филтер за масло и тоа е :) За друг чешит, истиот има и Мондео 1.8 TD со 300.000 км, грам масло не троши го заменува на 10.000 без проблем, ама никако надвор оставање на ладново, првото палење мора да е в гаража, инаку само на туркање пали.

Инаку според мене трошењето на масло и не е така страшно, пострашно е да ти троши вода...

јас дизел не би туркал за да запали бидејки ако префрли ребрастиот
каиш се ке поремети а многу е веројатно тоа да се деси при туркање
 

Alek_rjk

Za prviot vpecatok nema vtora sansa
Член од
14 март 2006
Мислења
387
Поени од реакции
4
ИТНО

Пријтели би сакал кој знае да ми даде линкови од сајтови или броеви за надв. и внатрешни гуми.

Бројката што ми треба е 155/60 R15


УШТЕ ИМА ДЕБИЛИ ШТО БУШАТ ГУМИ мамата...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
јас дизел не би туркал за да запали бидејки ако префрли ребрастиот
каиш се ке поремети а многу е веројатно тоа да се деси при туркање
Не само дизел, и бензинец ако префрли каишот си наебал.

Мада има цака ако веќе сакаш да ја палиш колата на туркање. Пред да го пуштиш кунплугот, прво почнуваш да верглаш како моторот би можел да се заврти сосе каиш. Па откако ќе го пуштиш кунплугот шансите да ти префрли ребрастиот се еднакви на шансите да ти префрли ребрасти кога ја туражираш во место.

Пријтели би сакал кој знае да ми даде линкови од сајтови или броеви за надв. и внатрешни гуми.

Бројката што ми треба е 155/60 R15


УШТЕ ИМА ДЕБИЛИ ШТО БУШАТ ГУМИ мамата...
www.trofejbitola.com
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
ne broj nego da mi kazes ti tocno kaj se naogja tamo ke go najdam ja znam okolinata baska i jas vozam pezo
Ако знаеш кај е maxi d кај што врти 24 ка пред кривината од лева страна има една перална и сервис местат плин таму дечкото е топ јас имав на една лада самара тркорише земав да го штелувам и го напраив да не трокира ама трошеше повеќе од бензин :pos2: ми го препорачаа тој го наштелува плинот не ми се веруваше колку малце трошеше а колата идеше екстра.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom