- Член од
- 21 април 2009
- Мислења
- 106
- Поени од реакции
- 1
1.36 pozdrav1.3 KS = 1 KW
Инаку за трошењето барај некој со Форд, кај сите е различно. Мада 10 низ град е некој просек за бензинец.
1.36 pozdrav1.3 KS = 1 KW
Инаку за трошењето барај некој со Форд, кај сите е различно. Мада 10 низ град е некој просек за бензинец.
Има колку ти душа сака... што те интересира? Можам докторат да ти изработам за Лада Нива :helou:Има некој искуство со Лада нива, поточно со користење на диференцијалот т.е. тоа двете мали рачки до менувачот?
Не мора докторат, барем основни информации што се и кога се користат би било доволно.Има колку ти душа сака... што те интересира? Можам докторат да ти изработам за Лада Нива :helou:
Значи вака... тоа се вика редуктор, а во Лада Нива имаш две рачки, мало и големо.Не мора докторат, барем основни информации што се и кога се користат би било доволно.
Значи вака... тоа се вика редуктор, а во Лада Нива имаш две рачки, мало и големо.
Големото (поблиску до рачната) има 3 положби. Најнапред, средина и најназад. Се користи за менување на модот на преносот (брза и спора). Кога е најназад, е во брз пренос. Средина е редуторски лер (менувачот и да е во брзина, редукторот е откочен), додека напред е во спора. Спора се користи на места каде што имаш потреба бавно да поминеш, па едноставно не го малтретираш моторот.
Малото има две положби, напред и назад. Тоа е блокажа на редукторот, т.е. кога е повлечено наназад на таблата свети сијаличка и преносот на сила е независен напред и назад.
Е сега кое како ќе го користиш е твоја желба, имај си во предвид дека спора е наменета за совладување екстремно големи угорнини и надолнини. Колку што можев јас да истестирам во 5-та брзина и спора Нива достига максимална брзина 60 км/ч.
Малиот би го користел при екстремни услови снег, кал, мраз, а по потреба може и да се додаде спора. Ако има голем снег јас би одел со двата модови + менувачот стриктно во втора брзина и Нивата на километраж да покажува 20-25 км/ч. Тоа е една од најдобрите опции, и треба да ја совладаш (речиси) секоја препрека. Сепак имаш уште тон фактори кои што влијаат како ќе се однесува Нива на терен, ама за редукторот тоа е.
Се надевам дека бев јасен. Да не купи Нива што прашуваш?
п.с. Во мојата кариера до сега сум имал 3 ниви, од кои 2 беа тоталка соголени до шасија, фарбани и потоа назад монтирано се, така да прилично сум запознаен со Нива и нејзините проблеми/маани.
Ќе ми те научи маката како да ја возиш... само да има добри гуми. И немој да се плашиш ич, знае некогаш да се понаша лошо, на лизгави терени знае да “шанта“ и да шлајфова... ако претераш со гаста знае и да те заврти за во обратен правец :pos2:, затоа и ти реков на лош терен средна гас 20-25 км ако почне да шета само отпушташ малку колку да се испрај и повторно додаваш... ако застани си наебал.Не сум купил, службена, а на новово место што ме распределија има често одење по планиниве и ќе треба да се вози Нива, греота е Поло да се вози по кал))
Aлтернаторот е само генератор, што произведува струја. И или работи, или неработи, трето нема. Ако откаже, откажан е се додека не го поправиш.
Е сега прашање е што би можело да те зеза, почнувајќи од главните осигурувачи (на форд ескорд се наоѓаат веднаш до акумулаторот, на пежо кај се веза немам), обичните осигурувачи, можеби некоја кратка врска за која не си свесен (обично ако се стопи некоја жица и потпира на маса влечи многу струја така да се намалуваат сијаличките додека не престане) и тн. Тоа треба мајстор да го открие.
Хм... со оглед дека прошла 200.000 ретко кој мотор на таа километража не троши масло. Имам комшија што вози такси има Форд Галакси (1.9 тди мотор од VW со Х000.000 км поминати Х>5) па му троши литар масло на 1000 км :baeh:, а чудна работа гром е на ладново. Со оглед на километражата што ја прави, промена на масло нема потреба. Само дотураш и возиш со ново, од време на време менува филтер за масло и тоа еЗа друг чешит, истиот има и Мондео 1.8 TD со 300.000 км, грам масло не троши го заменува на 10.000 без проблем, ама никако надвор оставање на ладново, првото палење мора да е в гаража, инаку само на туркање пали.
Инаку според мене трошењето на масло и не е така страшно, пострашно е да ти троши вода...
Не само дизел, и бензинец ако префрли каишот си наебал.јас дизел не би туркал за да запали бидејки ако префрли ребрастиот
каиш се ке поремети а многу е веројатно тоа да се деси при туркање
www.trofejbitola.comПријтели би сакал кој знае да ми даде линкови од сајтови или броеви за надв. и внатрешни гуми.
Бројката што ми треба е 155/60 R15
УШТЕ ИМА ДЕБИЛИ ШТО БУШАТ ГУМИ мамата...
Ако знаеш кај е maxi d кај што врти 24 ка пред кривината од лева страна има една перална и сервис местат плин таму дечкото е топ јас имав на една лада самара тркорише земав да го штелувам и го напраив да не трокира ама трошеше повеќе од бензин :pos2: ми го препорачаа тој го наштелува плинот не ми се веруваше колку малце трошеше а колата идеше екстра.ne broj nego da mi kazes ti tocno kaj se naogja tamo ke go najdam ja znam okolinata baska i jas vozam pezo