Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ке мораш на А-тест, како сакаш гледај. Рачунај дека тоа ти е екстра трошок од 100 еврони.

П.С. Ако веќе менуваш мотор, стави му GTI 1.8 од двојка. Директно вбризгување на гориво, далеку поекономичен од карбураторскиот + повеќе кс (карбуратор 1.6 е 75 кс 1.8 е 110).

Како јас што сум упатен нема потреба од А-тест доколку моторот што го вградува фабрички е вградуван во таа серија на голф и пасува на шраф т.е. ќе треба само да му го заведат во сообраќајната. Пример овие на Југовци што ставаат 1,3 мотор нема потреба од А-тест а овие со 1,6 мораат да одат на А-тест, е сега единствено ако е изменет законот :duel:
 
Како јас што сум упатен нема потреба од А-тест доколку моторот што го вградува фабрички е вградуван во таа серија на голф и пасува на шраф т.е. ќе треба само да му го заведат во сообраќајната. Пример овие на Југовци што ставаат 1,3 мотор нема потреба од А-тест а овие со 1,6 мораат да одат на А-тест, е сега единствено ако е изменет законот
Епа грешно си запознаен... А-тест се прави ако менуваш кубикажа. На југо 45 ставиму 65 мотор, ке треба да направиш А-тест иако се исти држачи, ова она... зошто е тоа така ни јас незнам, ако видиш дека во земјите на Е.У. не водат никаква евиденција за мотор. Ако сакаш слободно замениго и вози си без никаков проблем.
 
па и не треба да се води евиденција за мотор.Моторот е потрошен материјал,само за се да биде легално,мислам дека треба да ја променат сообраќајната со бројот на моторот,и чао-пријатно:smir:
 
па и не треба да се води евиденција за мотор.Моторот е потрошен материјал,само за се да биде легално,мислам дека треба да ја променат сообраќајната со бројот на моторот,и чао-пријатно:smir:

Јас мислам дека би требало да се води евиденција... Еве на пример за регистрација и осигурвање, мењаш мотор од 50 за мотор со 7-80 коња (или повеќе), не се евидентира и плаќаш всушност за првиот мотор. Некако не оди тоа :)

А тоа дека треба да се заведи во сообраќајна си во право, дури мислам дека е и против законот бројот на моторот да не се совпаѓа со тој во сообраќајната. Значи кога ќе дојде до менување, можно е и да се провери дали има иста зафатнина и моќ.
 
Јас мислам дека би требало да се води евиденција... Еве на пример за регистрација и осигурвање, мењаш мотор од 50 за мотор со 7-80 коња (или повеќе), не се евидентира и плаќаш всушност за првиот мотор. Некако не оди тоа :)

А тоа дека треба да се заведи во сообраќајна си во право, дури мислам дека е и против законот бројот на моторот да не се совпаѓа со тој во сообраќајната. Значи кога ќе дојде до менување, можно е и да се провери дали има иста зафатнина и моќ.
ја го имам овој проблем...во сообраќајната мотор од 78 коња,а под хауба мотор од 60 коња:jaj:плаќам повеќе за ЏАБЕ...ќе одам деновиве во МВР да видам која е процедурата за промена...
 
ја го имам овој проблем...во сообраќајната мотор од 78 коња,а под хауба мотор од 60 коња:jaj:плаќам повеќе за ЏАБЕ...ќе одам деновиве во МВР да видам која е процедурата за промена...

Ето видиш :smir:

Секоја промена на мотор, макар и да пасува штраф на штраф треба да оди на А-тест. После е се` друго, сообраќајни ова-она.
 
Zainteresiran sum kako za taksi vozilo pa se dvoumam. Gi gledam ponudive najnovi na Clasik 1.4 (malku e zbunuvacko toa so opremava, ednas edna cena na drugo mesto druga) 9.600 e. Inaku od drugi koj imale Astri i opsto opel vikat deka benzincite se o.k. mada dizelite samo ,,izuzu,, Se prasuvam kolku bi trosel plin benzinecot. Zatoa sto od licno iskustvo povece gi predpocitam.
 
а шкода фабиа нели ти е поевтина опција?
 
Iskreno i fabijata ne e losa samo site sto gi znam imat tci varijanta. Deneska bas mi padna v oko reklama najnova za fabija 9700 e. so ful oprema (taka barem pisuvase, ako ne e povtorno nekoj marketinski trik). Bas ce zirnam.
 
Шкода Фабиа 1,2 е многу досаден автомобил поготово ако е на плин. Мртов коњ е тоа кола од 1100кг да ја влечат само 50КС :smir:
 
Шкода Фабиа 1,2 е многу досаден автомобил поготово ако е на плин. Мртов коњ е тоа кола од 1100кг да ја влечат само 50КС :smir:
појаката верзија на фабиа со 1.2 мотор(70 коња)е само двестотини еврови поскапа од послабата верзија на 1.2(60 коња)...


1.2 (44kW/60 КС) 9,310


1.2 (51kW/70 КС) 9,480
 
Можеби е подобра верзијата со 70КС јас ја имав возено послабата па уште на плин. Колата едноставно немаше кубикажа да влече на некоја просечна нагорнина. Мора или во втора брзина или трета со буквално гас до даска
 
Mozebi i ne do kolata. Mozebi e do uredot plinski t.e. stelovajneto. Razlikata od benz. plin ne bi trebalo da bide nekoj 10% (barem teoretski). No pusta ekonomija nekogas gi zrtvuvame ,,kojnite,, za poeftin kilometar.:toe:
 
sto hyundai vozis ako e nekoja lantra ili sonata do 1999godina imaat motori od mitsubishi. Ako praime muabet za takva kola pisi ke te upatam

Не колата е Хундаи Акцент 1997, сакам да ја сменам ламелата и да ја дадам, планирам нешто поново, само немозам нигде да најдам, се трудам се распрашувам каде у ск има, некој што увезуваат или продазно салонче
 
Денес купив FM transimiter на попуст за 690 ден од 950 ден. Супер работи сега за сега на 107 Hz јас сум задоволен за тие пари само незнам како да проработи тоа даљинското ????
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom