Историја на производство на возила во СФРЈ

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
има и втор македонски автомобил кој светлоста на небото ја има догледано дамнешната 1970 мислам дека беше како прототип на нашата сега покојна фабрика за автобуси фас 11октомври на саемот на автомобили во белград со освоено прво место за прототип.Возилото било на платформа од тогашниот фиат850спорт со дизајн како што ми кажа пријател на тако ми кој има работено тоа време во фабриката на популарниот за тоа време нсу принц.Мегутоа од тогашното министерство доага депеша дека ние имаме автомобилска индустрија(фас 11октомври,хтз охрид,руен кочани)така да не се дозволува производство од хммммм,познати нам причини.Автомобилот потоа бил однесен назад во фабриката кој неславно завршува во магацинот за отпад во тогашен фас и никој нема информација дали воопшто постои.Неславно завршување на македонската автомобилска индустрија момци:toe::toe::toe:.
 
Па еве Макстерот така стои во МФС. Не се најде никој да донира делови да се направи прототипот/ниту инвестиција за ограничено производство.

Компанијата за фиберглас од Гостивар пропадна а можеше да се искористи.
 
Па еве Макстерот така стои во МФС. Не се најде никој да донира делови да се направи прототипот/ниту инвестиција за ограничено производство.

Компанијата за фиберглас од Гостивар пропадна а можеше да се искористи.
австрија е најголем производител на автомобилски мотори и опрема за скоро сите западноевропски компании,а исто има и свое производство(пух,дајмлер)значи автомобилската индустрија е приказна сама по себе.кај нас за се има пари ама за она вистинското јок.:nesum:
 
Мало надополнување и од мене во врска со воената индустрија.
Фабриката ТАМ произведуваше и воени возила ТАМ 110 и ТАМ 150 кои беа доста популарни во старата ЈНА,еве како изгледаа:

ТАМ 110

lahki_oklepni_tovornjak_tam_110_show.jpg


ТАМ 150

tam-150_02.jpg
 
Не знам колку е точно и не знам дали некој може да потврди, но во едно видео некаде во темава гледав дека едно време во Застава се склопувале Willys џипови. Со оглед на тоа дека се работи за периодот околу 1952/53 година логично ми е да е склопуван CJ-3B.

Во Кавадарци има оригинален CJ-3B и можеби е склопен токму во Крагуевац...

Во меѓувреме го најдов и видеото.

Мислам дека сликите со Компањолите им се грешка, постар модел е АР 55, а не 1107.
 
возила во сфрј

надополнување мало.ФИАТ132 се склопува во Првомајска Загреб како маркетинг трик.Возилата доагаа комлетни само тука им ставаа сава гуми,каиши хтз охрид,акумулатори трепча и се водеа како југословенски производ со 25 посто данок,додека истата кола беше во предсавништвото на фиат оптеретена со 61посто данок.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom