C/C++

  • Креатор на темата Креатор на темата Драган
  • Време на започнување Време на започнување
Види овде http://msdn.microsoft.com/en-us/vstudio/bb984878.aspx

По дирекни линкови.
Visual Studio 2008 Professional 90 дена пробно - јас го имам ова
Visual Studio 2008 Team System 90 дена пробно
Visual Studio 2008 Express - бесплатен

Service Pack 1 за Про и Теам

Експрес е веќе со сп1
Го симнав експресот и ми ја нема опцијата да направам проект MFC AppWizard (exe)...:/
 
Во експрессот за МФЦ треба да се до инсталира Windows SDK.
(Ако пишува за сервер 2008. тој е тој, работи и на виста и на xp)
Во прото и Тим и вграден.
И тие двата триали , на нив можи да им се пиши сериски.

Ама чим си го инсталирал експресс, досимни го сдк и инсталирај го. МФЦ треба да се појави.
 
Момци, вака сеа... правам едно програмче за контролирање на Output напонот на Parallel Port на секој пин посебно дали да иде логичка единица или логичка нула... е сеа тоа океј се, али заглавив кај делот за вариаблите.
Значи кога додавам вариабли за чек боксовите неможам да им менувам Control Type... пишувам само име на променливата за пинот и кога ќе стиснам Finish автоматски се зачувуваат како undefined... и сега ако им сменам Control Type во bool ми вади ерор DDX_Check' : cannot convert parameter 3 from 'bool' to 'int &'...

Еве го кодот:

Код:
protected:
    HICON m_hIcon;

    // Generated message map functions
    virtual BOOL OnInitDialog();
    afx_msg void OnSysCommand(UINT nID, LPARAM lParam);
    afx_msg void OnPaint();
    afx_msg HCURSOR OnQueryDragIcon();
    DECLARE_MESSAGE_MAP()
public:
    bool m_pin1;
    //... се вака до 17
    undefined m_pin17; // Вака ги зачувува автоматски
};
и тука го јавува еророр:
Код:
void CParallelPortDlg::DoDataExchange(CDataExchange* pDX)
{
    CDialog::DoDataExchange(pDX);
    DDX_Check(pDX, IDC_Pin1, m_pin1); // Check верзија
    DDX_bool(pDX, IDC_Pin12, m_pin12); // Bool верзија
    DDX_undefined(pDX, IDC_Pin13, m_pin13); // Undefined верзија
}
Пробав неколку варијанти, али за сите ми го вади истиот ерор (error C2664: 'DDX_Check' : cannot convert parameter 3 from 'bool' to 'int &').

Ако има некој што би знаел... благодарам однапред :smir:

Едит: Се работи за C++ MFC...
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: Xak
C++ RUN TIME??!!

Здраво на сите,

Епа вака сеа...релативно сум нов во C/C++ и имам едно прашање што се однесува на делот на извршувањето на програмата. Би сакал да знам дали откако успешно ќе искомпајлирам некој код/конкретно прашувам за во C++ и откако успешно ќе ја извршам програмата, постои некоја функција или некој друг метод кој како резултат би ми го вратил времето на лагирање на програмата (функција/метод што како резултат би ми вратил за колку секунди/мили секунди програмата се извршила т.е. за колку време се добиени резултатите од истата). Моментално како компајлер го користам Bloodshed Dev-C++, а оваа информација ми е потребна заради евентуална временска оптимизација на програмата.:toe:

Се надевам дека добро го формулирав прашањето и дека ќе добијам одговор кој ќе го задоволи моето барање.

Благодарам однапред!!!

:salut:
 
Нели е најоптимално да си користиш две time_t променливи, едната да го чува времето пред да почне се, другата откако ќе заврши... разликата.. и оп ... ете ти execution time ;)
 
Здраво на сите,

Епа вака сеа...релативно сум нов во C/C++ и имам едно прашање што се однесува на делот на извршувањето на програмата. Би сакал да знам дали откако успешно ќе искомпајлирам некој код/конкретно прашувам за во C++ и откако успешно ќе ја извршам програмата, постои некоја функција или некој друг метод кој како резултат би ми го вратил времето на лагирање на програмата (функција/метод што како резултат би ми вратил за колку секунди/мили секунди програмата се извршила т.е. за колку време се добиени резултатите од истата). Моментално како компајлер го користам Bloodshed Dev-C++, а оваа информација ми е потребна заради евентуална временска оптимизација на програмата.:toe:

Се надевам дека добро го формулирав прашањето и дека ќе добијам одговор кој ќе го задоволи моето барање.

Благодарам однапред!!!

:salut:

Вака...

Код:
#include <time.h>      // Потребна библиотека
#include <iostream>

using namespace std;

int main()
{
	int clo = clock(); // Од тука ти започнува одбројувањето...

        // Тука пиши го кодот кој треба да зе изврши

        // Јас за проба го пишав ова подоле...
	int a = 0;

	for(int i=0; i<90000; i++)
	{
		for(int j=0; j<5000; j++)
		{
			a+=a;
		}
	}

        // И на крај од кодот кој треба да се изврши...
        // Печатење на времето за кое се извршил кодот во милисекунди
	cout << (clock() - clo) << endl;
	cin.get();
}

...ако добиеш резултат над 1000 претвори во секунди (секунди/милисекунди). :)
 
PROBLEM SOLVED!!!

Епа...ред е сега да се ЗАБЛАГОДАРАМ на Vnuce, bibil i SkyDriver. Постовите ми беа од голема корист и го најдов она што ми требаше и она што го барав "малце" подолго:wink:

Поздрав дечки...сега ќе се стаам у погон на пишување и тестирање кодчиња:zlo:
 
Некој да не знае туторијал или пак како да барам на Google за повикување и работа со класа од друг фајл ?

Пример имам main.cpp и clsMath.cpp во која има креирано класа со математички алгоритми и сега сакам во main.cpp да ги користам методите од clsMath.cpp ... како оди точната процедура за тоа ?

Пробав неколк варијанти со дефинирање и повикување,али не успеав да го направам она што го сакам:toe:

Едит: Се снајдов.
 
Здраво на сите...пак јас со едно прашање :raz:

Разгледувајќи кодови, задачи и решени примери во C++ наидов на една дилема која ме мачи. Се работи за следново (ќе посочам со мали примерчиња):

Пример 1:
Код:
#include<iostream>
using namespace std;
int main()
{
[B]cout<<"fksdjflsdgldfgldlfgldlgfdg"<<endl;[/B]
return 0;
}

Пример 2:
Код:
#include<iostream>
int main()
{
[B]std::cout<<"sdkaskfksdfhkshfkhshgfkshdkgkfdhkghfd"<<endl;[/B]
return 0;
}

Прашањето ми е конкретно наменето за наредбата cout и нејзината имплементација.
Како што забележав почесто се користи варијантата 2, па би сакал да знам во што е суштинската разлика...дали std::cout е само подобар програмерски стил (ако е ЗОШТО??? ) или се работи за заштеда на меморија или слично...?????:toe:

Благодарам за времето и поздрав до тие што ќе се обидат да ми кажат во што е разликата и што би било подобро да прифатам.

:salut:
 
Здраво на сите...пак јас со едно прашање :raz:

Разгледувајќи кодови, задачи и решени примери во C++ наидов на една дилема која ме мачи. Се работи за следново (ќе посочам со мали примерчиња):

Пример 1:
Код:
#include<iostream>
using namespace std;
int main()
{
[B]cout<<"fksdjflsdgldfgldlfgldlgfdg"<<endl;[/B]
return 0;
}
Пример 2:
Код:
#include<iostream>
int main()
{
[B]std::cout<<"sdkaskfksdfhkshfkhshgfkshdkgkfdhkghfd"<<endl;[/B]
return 0;
}
Прашањето ми е конкретно наменето за наредбата cout и нејзината имплементација.
Како што забележав почесто се користи варијантата 2, па би сакал да знам во што е суштинската разлика...дали std::cout е само подобар програмерски стил (ако е ЗОШТО??? ) или се работи за заштеда на меморија или слично...?????:toe:

Благодарам за времето и поздрав до тие што ќе се обидат да ми кажат во што е разликата и што би било подобро да прифатам.

:salut:
Ова нема врска со програмерски стил ниту пак со cout(поврзано е ама не се однесува само за cout). Тоа using namespace std; ти е еден вид на работна околина за c++ сеа ти дали сакаш да го користиш како using namespace std; или како std::cout нема разлика. А за тоа namespace ќе ти се разјасни што како кога ќе стасаш понатаму со програмирањето сеа за почеток не замарај се.
 
Благодарам за одговорот Reve0ke. Инаку за namespace и околу него се имам на некој начин упатено и знам дека претставува дел од кодот во кој можат да се дефинираат и употребуваат променливи, функции и сл. со исти имиња како стандардните или имиња кои се среќаваат во друг namespace. Во секој случај дилемата на некој начин си ја разрешив, едноставно ми беше малку чудно околу употребата на scope операторот (во случајов со cout наредбата), ама сега е ОК :icon_lol:
 
Благодарам за одговорот Reve0ke. Инаку за namespace и околу него се имам на некој начин упатено и знам дека претставува дел од кодот во кој можат да се дефинираат и употребуваат променливи, функции и сл. со исти имиња како стандардните или имиња кои се среќаваат во друг namespace. Во секој случај дилемата на некој начин си ја разрешив, едноставно ми беше малку чудно околу употребата на scope операторот (во случајов со cout наредбата), ама сега е ОК :icon_lol:

Малку не ми е јасно болдираното. Namespaces всушност се користи за подобра организација на библиотеките во .NET и тие се појавуваат од VS2005 па наваму .:smir:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom