Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Вчера почна да ми свети сијаличката за масло и не крева обртометарот додека не дадам повеке туража.
Променив масло и филтер, нема промена.
Пред 1 година имав сличен проблем, светеше пола минута до 1 минута зависно колку е ладно времето. Бев на механичар, проблем бил каишот на алтернатор (малку го помести алтернаторот) и се среди.
Кај истиот механичар бев сега, ме праќа на елњктричар да го отвори алтернаторот.
Се работи за голф 3 дизел... Совер, искуство со ваква работа?
 
Ondak proveri otpornikot na papučata za turaža......možebi e ošteten i dava pogrešni podatoci prema kompjuterot
Neznam dali napisav prethodno, koga davas turaza i ja pustas ( vo ler kolata ) ako e vo dvizenje si pagja normalno na 750 pa se kreva na 1000 po nekoja sekunda, ako e vo mesto ke si zastani na 750. Razlikata e samo vo vremeto, ako e nadvor poladno togas nema da zastani na 750 tuku ke padni pod 600 i povekje i ako ne izreagiram brzo so gasta ke izgasni. Ova sekako vo dvizenje koga e kolata so pritisnat kumplug( na raskrsnica, semafor, pesacki i tn). Koga e vo mesto si raboti najnormalno. I aj sega trgnimu NZS.
P.s zaboraviv da spomnam deka sega brzo mu pravev salam servis, baska i promenat dihtung na glava, ventili novi , ramneta dekla i se sto odi propratno so toa. I da i prethodno taka pravese, ama si rekov ajde deka duvnat dihtungot, baska i ventilite ne bea najsjajni pa mozi zatoa ama ete ne bilo ni do toa.
 
За полнење на клима да препорачате некој кој се разбира и има пониски цени. Лани ми ја наполнија и за 2-3 денови истиши целиот фреон, прашував ми бараа за да ја проверат со азот 3000 денари+2000денари за да ја наполнат (што вака ми личи премногу само за проверка, гарант тиши на некоја од стегите, не забележав никаде да се дупнати цевките, плус кога ми ја полнеа доплатив да стават и боја во фреонот).
Ми одговара и Скопје и Прилеп (Автоконтрол има некој носено, како се со цени?)
 
За полнење на клима да препорачате некој кој се разбира и има пониски цени. Лани ми ја наполнија и за 2-3 денови истиши целиот фреон, прашував ми бараа за да ја проверат со азот 3000 денари+2000денари за да ја наполнат (што вака ми личи премногу само за проверка, гарант тиши на некоја од стегите, не забележав никаде да се дупнати цевките, плус кога ми ја полнеа доплатив да стават и боја во фреонот).
Ми одговара и Скопје и Прилеп (Автоконтрол има некој носено, како се со цени?)
штом пропушта негде...мора проверка со специјална боја...а тоа кошта кормално

молекулот на фреонот е многу мал....па така на места каде обичен воздух не би излегувал, ...можи да се случи фреонот да излези

најдобро е да се тестира со УВ боја...се полни климата и се вози 2-3 дена. После тоа се ставаатнаочари кои детектираат таква боја и се гледа каде истекува фреонот, и се менува таа гумица, стега.....
Ова е во најдобар случај....во случај да пропушта некаде во кабината...е најлошо Треба да се вади цела маска со се волан, команди...све...за да се дојди до казанчено
Во тој случај треба ,,кредит,, да земиш за да ја поправиш климата

Најголем дел пропуштаат кај компресорот[DOUBLEPOST=1556548002][/DOUBLEPOST]
Neznam dali napisav prethodno, koga davas turaza i ja pustas ( vo ler kolata ) ako e vo dvizenje si pagja normalno na 750 pa se kreva na 1000 po nekoja sekunda, ako e vo mesto ke si zastani na 750. Razlikata e samo vo vremeto, ako e nadvor poladno togas nema da zastani na 750 tuku ke padni pod 600 i povekje i ako ne izreagiram brzo so gasta ke izgasni. Ova sekako vo dvizenje koga e kolata so pritisnat kumplug( na raskrsnica, semafor, pesacki i tn). Koga e vo mesto si raboti najnormalno. I aj sega trgnimu NZS.
P.s zaboraviv da spomnam deka sega brzo mu pravev salam servis, baska i promenat dihtung na glava, ventili novi , ramneta dekla i se sto odi propratno so toa. I da i prethodno taka pravese, ama si rekov ajde deka duvnat dihtungot, baska i ventilite ne bea najsjajni pa mozi zatoa ama ete ne bilo ni do toa.

Обртаите на моторот во зависност од температурата ја одржува сензор за температура(обично се работи за месинган шраф со две жици.....а работи на принципот на НТК-негатовен температурен коефициент). најчесто се наоѓа во близина на термостатот

А ако моторот реагира исто без обзир на температурата....тогаш овој отпорник не е проблемот

Овој дел или ако моторот нема сајла за туража, туку папучата е врзана со жици..тогаш тој делот на папучата би го проверил.

Сум гледал на Тв...се проверува со Ом метар, но мора да ги знаеш и имаш параметрите за споредување

трето што ми паѓа на памет е ,,степ моторчето,, што се наоѓа некаде на усисната грана
 
Последно уредено:
Обртаите на моторот во зависност од температурата ја одржува сензор за температура(обично се работи за месинган шраф со две жици.....а работи на принципот на НТК-негатовен температурен коефициент). најчесто се наоѓа во близина на термостатот

А ако моторот реагира исто без обзир на температурата....тогаш овој отпорник не е проблемот

Овој дел или ако моторот нема сајла за туража, туку папучата е врзана со жици..тогаш тој делот на папучата би го проверил.

Сум гледал на Тв...се проверува со Ом метар, но мора да ги знаеш и имаш параметрите за споредување

трето што ми паѓа на памет е ,,степ моторчето,, што се наоѓа некаде на усисната грана
Proveren senzor za temeratura, taman si kazva. Papucata za gas ne vlijae mnogu na obrtaite koga ne e pritisnata(vo ler koga e ili pritisnat kumplug). I da ja pritisnam ke si kreni obrtai i koga ke ja otpustam ke se vrati na 750 nekoj moment i posle ke si kreni na 900-1000. Ako e vo dvizenje kolata ako go napravam ova istoto pri nezagreana kola ke padni pod 500 i ke izgasni ako ne deluvam vo toj moment i ne stisnam na turaza. Koga e zagreana ke padni na 750 i za nekoj moment ke kreni na 1000. I najnovo sto zaprimetiv denes e deka pri brzini nad 55 km koga ja stavas vo ler ili stisnat kumplug obrtaite se vrakjaat na 750 i ostanuvaat tamu. Kako pagja brzinata i ja pomini granicata od 55 km obrtaite ke se krenat na 1000 sami od nigde nikade. Seto ova se slucuva koga e kolata vo ler ili so pritisnat kumplug. Koga kolata e vekje pri zastanuvanje ke se spustat na 750 isto sami od sebe.
P. S nema step motorce na usisna grana, nema nikakva klapna na usisna grana. Na usisna grana nema nisto osven fulter vozdusen(smenat) MAF senzor(smenat) , turbo(ispravno) i tolku. Ne e be nekoja slozena kola samo se ima zainaeteno pa ne se predava. Od druga strana mene inaet me ima fateno pa da vudime koj ke popusti prv.
 
Среќни празници
Препорака за мајстор или фирма за местење и одржување на LPG уреди во Скопје за шкода октавија

Фала
 
Здраво, сакам да прашам за совет.Треба да одам службено до Струмица, никогаш не сум одел претходно.Ме интересира според вас која варијанта е побезбедна за возење ? Дали Скопје Велес Штип Радовиш Стрмица, или преку Е-75 до Марвинци , Валандово Струмица ? Знам дека вторава варијанта е малку подолга ( не ми е битно за побрзо или патарини пошто одам со службено возило ) . Фала однапред
 
Здраво, сакам да прашам за совет.Треба да одам службено до Струмица, никогаш не сум одел претходно.Ме интересира според вас која варијанта е побезбедна за возење ? Дали Скопје Велес Штип Радовиш Стрмица, или преку Е-75 до Марвинци , Валандово Струмица ? Знам дека вторава варијанта е малку подолга ( не ми е битно за побрзо или патарини пошто одам со службено возило ) . Фала однапред
Јас би одел по Е-75.
 
Здраво, сакам да прашам за совет.Треба да одам службено до Струмица, никогаш не сум одел претходно.Ме интересира според вас која варијанта е побезбедна за возење ? Дали Скопје Велес Штип Радовиш Стрмица, или преку Е-75 до Марвинци , Валандово Струмица ? Знам дека вторава варијанта е малку подолга ( не ми е битно за побрзо или патарини пошто одам со службено возило ) . Фала однапред
Preku e75 ti e posobro. Jas bev proslata nedela. Stip e popara patot.
 
Скопје Велес Штип Радовиш Струмица,


valandovo strumica e krivini i e tesen patot

a od Skopje do Stip e OK patot
 
Абе да прашам кој знае да одг. Бапнав со кола од пред 1год. колата не беше на мое име јас ја возев.дојде милиција запис тамо вамо ова она.Е сега имам др кола на мое име за регистрација ја спремам те и помина рег. 1-2 год. не сум ја рег. ќе плаќам нешто повеќе сега при регистрација? дали може нерегистрирана да ја префрлам/продадам па тој да си ја рег.? да нема некои промени во државава :D
 
Еден совет до сите,овие филтрите bosch избегавајте да ги употребувате,поскапи се од другите а квалитетот е испод нула.Тој за гориво за малку у рака што не ми се распадна,а цели 1400 ден е платен[DOUBLEPOST=1556820315][/DOUBLEPOST]Исто и тој за полен што го демонтирав беше х3 подобар од овој новиов bosch.Уште на монтажа се испрекрши целиот[DOUBLEPOST=1556820744][/DOUBLEPOST]И filtron што ги ставам на Пежо Експерт,не го пазам многу се подобри од овие куртонски филтри bosch
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom