За полнење на клима да препорачате некој кој се разбира и има пониски цени. Лани ми ја наполнија и за 2-3 денови истиши целиот фреон, прашував ми бараа за да ја проверат со азот 3000 денари+2000денари за да ја наполнат (што вака ми личи премногу само за проверка, гарант тиши на некоја од стегите, не забележав никаде да се дупнати цевките, плус кога ми ја полнеа доплатив да стават и боја во фреонот).
Ми одговара и Скопје и Прилеп (Автоконтрол има некој носено, како се со цени?)
штом пропушта негде...мора проверка со специјална боја...а тоа кошта кормално
молекулот на фреонот е многу мал....па така на места каде обичен воздух не би излегувал, ...можи да се случи фреонот да излези
најдобро е да се тестира со УВ боја...се полни климата и се вози 2-3 дена. После тоа се ставаатнаочари кои детектираат таква боја и се гледа каде истекува фреонот, и се менува таа гумица, стега.....
Ова е во најдобар случај....во случај да пропушта некаде во кабината...е најлошо Треба да се вади цела маска со се волан, команди...све...за да се дојди до казанчено
Во тој случај треба ,,кредит,, да земиш за да ја поправиш климата
Најголем дел пропуштаат кај компресорот[DOUBLEPOST=1556548002][/DOUBLEPOST]
Neznam dali napisav prethodno, koga davas turaza i ja pustas ( vo ler kolata ) ako e vo dvizenje si pagja normalno na 750 pa se kreva na 1000 po nekoja sekunda, ako e vo mesto ke si zastani na 750. Razlikata e samo vo vremeto, ako e nadvor poladno togas nema da zastani na 750 tuku ke padni pod 600 i povekje i ako ne izreagiram brzo so gasta ke izgasni. Ova sekako vo dvizenje koga e kolata so pritisnat kumplug( na raskrsnica, semafor, pesacki i tn). Koga e vo mesto si raboti najnormalno. I aj sega trgnimu NZS.
P.s zaboraviv da spomnam deka sega brzo mu pravev salam servis, baska i promenat dihtung na glava, ventili novi , ramneta dekla i se sto odi propratno so toa. I da i prethodno taka pravese, ama si rekov ajde deka duvnat dihtungot, baska i ventilite ne bea najsjajni pa mozi zatoa ama ete ne bilo ni do toa.
Обртаите на моторот во зависност од температурата ја одржува сензор за температура(обично се работи за месинган шраф со две жици.....а работи на принципот на НТК-негатовен температурен коефициент). најчесто се наоѓа во близина на термостатот
А ако моторот реагира исто без обзир на температурата....тогаш овој отпорник не е проблемот
Овој дел или ако моторот нема сајла за туража, туку папучата е врзана со жици..тогаш тој делот на папучата би го проверил.
Сум гледал на Тв...се проверува со Ом метар, но мора да ги знаеш и имаш параметрите за споредување
трето што ми паѓа на памет е ,,степ моторчето,, што се наоѓа некаде на усисната грана