webbstrana?Во Софија имаше неколку салони ексклузивно за луксузни половни коли.
webbstrana?Во Софија имаше неколку салони ексклузивно за луксузни половни коли.
Таму е најголемата мафија у свет!Храната ќе поскапува, би вложил во семе или семенара одгледување на семиња, поим немам шо како ама то би било добро.
Имам другар..два дуќана земјоделски аптеки затвори. Никој не сади веќе...а тие што останаа купуваат по селски аптеки. Нема пари тука веќеХраната ќе поскапува, би вложил во семе или семенара одгледување на семиња, поим немам шо како ама то би било добро.
Имај во предвид дека овој бизнис е веќе почнат од многу луѓе, далеку поискусни од тебе. Татко на мој другар на секои недела дена оди за Германија, Швајцарија, ама он само ги купува колите и ги носи до Скопје. Работи за Турци и Албанци, со нивни пари ги купува колите. Принципот е да речеме - Наоѓаат некој Мерцедес од 10к евра, го носат во Мкд, со царина и некои поправки ако има потреба ( колите со удрена врата, браник и слично се земаат за многу пониска сума) го заокружуваат на 15к евра возилото. Наоѓаат купувачи за 18/19/20к и тоа ти се чисти 5к евра ќар.А да влезам во бизнис со 100 К евра и купам коли во вредност од 10 К до 15 К би имал 6 до 9 коли јаки и би ги продавал полека и би купувал нови и би плаќал плац за коли
Bas me interesira koi se tie telinja so odnapred davaat takvi sumi kao nekoj kola da im donesel. Vo stip mislam ili kocani bese nekolku magarinja ubavo ovaka nasednaa, eden profesionalec na 10tina+ dusi im sobra ovaka po 5-6000 evra i si ja kidna za italija. Jas npr na roden brat ne bi mu dal pari ne pa na nekoj djambaz baska od druga nacionalnost. Prikaskava e mizi da te lazam.Имај во предвид дека овој бизнис е веќе почнат од многу луѓе, далеку поискусни од тебе. Татко на мој другар на секои недела дена оди за Германија, Швајцарија, ама он само ги купува колите и ги носи до Скопје. Работи за Турци и Албанци, со нивни пари ги купува колите. Принципот е да речеме - Наоѓаат некој Мерцедес од 10к евра, го носат во Мкд, со царина и некои поправки ако има потреба ( колите со удрена врата, браник и слично се земаат за многу пониска сума) го заокружуваат на 15к евра возилото. Наоѓаат купувачи за 18/19/20к и тоа ти се чисти 5к евра ќар.
Ама, и ова е едно големо Ама за тебе како 19 годишњак, тоа се луѓе кои го работат овој бизнис 20-30 години, мрежата на познанства им е огромна, зошто не се наоѓа лесно купувач на кола од 20к евра.
Друга работа, огласите со квалитетни зделки ги снемува за 2 минути, додека размислиш дали да ја земеш или не, некој друг веќе се договорил. Имаш човек во Германија кој ќе оди до градот од којшто е огласот да остави капар за колата? А ако планираш да одиш на слепо и што најдеш таму да купиш, тоа ти е рамно на катастрофа и ќе пропаднеш уште првиот месец.
Еве некој што слично како тебе размилслувал, дирктно од прва ракаКочо предлага инвестирање во ... во фотоволтаици ...но сепак изгледа интересно ова како бизнис! 500 киловатна, лоцирана некаде на југот ми се чини би можела да произведе над 800мегавати годишно...!?
Друже, 90% од колите они сами си ги наоѓаат по огласи или од нивни луѓе во Германија. Функцијата на горе споменатиот е да отиде до Германија и да ја извози колата до Мкд, за што му даваат по 200-300 евра за услугата. Со години го работат тоа, нема зошто да ги заебе кога по илјада евра месечно плата му доаѓа за 15тина дена отсуство од дома на месечно ниво. Со оглед на тоа што е бизнис со кеш, без банки и трансакции, поверењето е најбитно.Bas me interesira koi se tie telinja so odnapred davaat takvi sumi kao nekoj kola da im donesel. Vo stip mislam ili kocani bese nekolku magarinja ubavo ovaka nasednaa, eden profesionalec na 10tina+ dusi im sobra ovaka po 5-6000 evra i si ja kidna za italija. Jas npr na roden brat ne bi mu dal pari ne pa na nekoj djambaz baska od druga nacionalnost. Prikaskava e mizi da te lazam.
A skapite koli se mec so dve ostrici, moze i ubavo da zarabotis a moze i da se zakoles so sveti petar posle nema da te oprai.
да го читав ова (и го цитирав истиот линк, токму на темата за фотоволтаици), како и критиките на Пр. Димитров од Машинскиот факултет упатени за новиот закон за енергетика кој е како вели: спротивен на EU закони и е кроен само за крупни “играчи“... но Кочо сега “као“ ги демантира споменатите и вели може и под 1мега ...ми се чини останува како најголем проблем трансформација на земјоделско во градежно земјиште... веројатно оптеретено со комуналии изразени во многу пари.Еве некој што слично како тебе размилслувал, дирктно од прва рака
Критика кон една залудно потрошена младост
Кочо Анѓушев и повластените тарифи за фотоволтаични централи
Najsmesno vo seto ova e sto ne se dobivaat nikakvi povlastici vo otkupna cena, subvencii i sl ako sakas da postavis na krov od kuka. Na zapad bas najgolemi subvencii se dobivaat ako se montira sistem na krov, zaradi maksimalno iskoristuvanje na objektite i normalno postoeckata mreza. A kaj nas kako i za mnogu drugi raboti se moca kontra veterot. Baska ke te teraat i firma da otvaras, kako fizicko lice ne te sleduva pravo za prodavanje na proizvedeniot visok vo mrezata. Idiotizam bez granici.да го читав ова (и го цитирав истиот линк, токму на темата за фотоволтаици), како и критиките на Пр. Димитров од Машинскиот факултет упатени за новиот закон за енергетика кој е како вели: спротивен на EU закони и е кроен само за крупни “играчи“... но Кочо сега “као“ ги демантира споменатите и вели може и под 1мега ...ми се чини останува како најголем проблем трансформација на земјоделско во градежно земјиште... веројатно оптеретено со комуналии изразени во многу пари.
Чисто како идеја го изложив, ако има поинформирани за дискусија...
50 милиони километри во кола да преживее шанси се 50/50 а на 1 милион километар 50/50 се шанси за повреда. Ако возиш 5 пати месечно за Германија тоа се 4000 км во два правци или 20000 или 250.000 годишно за 4 години имаш 50/50 шанси за несреќа а за 40 години 10/100 дека ќе загинеш. Ова се броеви од САД најверојатно треба х3-4 да се помножат ако возиш низ Балкан и долго и без одмор.Друже, 90% од колите они сами си ги наоѓаат по огласи или од нивни луѓе во Германија. Функцијата на горе споменатиот е да отиде до Германија и да ја извози колата до Мкд, за што му даваат по 200-300 евра за услугата. Со години го работат тоа, нема зошто да ги заебе кога по илјада евра месечно плата му доаѓа за 15тина дена отсуство од дома на месечно ниво. Со оглед на тоа што е бизнис со кеш, без банки и трансакции, поверењето е најбитно.
Тоа што ти ни на роден брат не би му дал 5к евра за работа да ти заврши тоа си е твој проблем. Дали ми веруваш или не искрено ме заболе долниов.
Не знам која ти е поентата на постов ?!50 милиони километри во кола да преживее шанси се 50/50 а на 1 милион километар 50/50 се шанси за повреда. Ако возиш 5 пати месечно за Германија тоа се 4000 км во два правци или 20000 или 250.000 годишно за 4 години имаш 50/50 шанси за несреќа а за 40 години 10/100 дека ќе загинеш. Ова се броеви од САД најверојатно треба х3-4 да се помножат ако возиш низ Балкан и долго и без одмор.
Мислам дека е јасно, ризикот по здравјето и животот кај професијата возач.Не знам која ти е поентата на постов ?!