ТЕЛЕКАБЕЛ [мобилен оператор]

  • Креатор на темата Креатор на темата alekjov
  • Време на започнување Време на започнување
Мислам дека на страната има инфо дека од кога ќе го истрошиш нетот ти се гаси автоматски и после за 1 гига доплаќаш 100 денари, само не знам како се активира тоа за плус 1 гига.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

https://telekabel.com.mk/mobilna/

Se e napisano samo koj da cita ....
otkako ke ti se potrosi internetot imas so namalena brzina 64/64kbps, ako sakas full brzina 1gb=100denari !
 
https://telekabel.com.mk/mobilna/

Se e napisano samo koj da cita ....
otkako ke ti se potrosi internetot imas so namalena brzina 64/64kbps, ako sakas full brzina 1gb=100denari !
Браво.
Нема потреба да ми мудруваш, сум се збунил со тоа што збореа во наплатните центри (башка ете сеа видов и на страната го имало тоа) дека кога одиш надвор од државата ти се гаси автоматски интернетот.
 
Здраво, дали има некој искуство со овој мобилен оператор? Да не биде исто како вип на почетокот кога не фаќаше сегде
 
Здраво, дали има некој искуство со овој мобилен оператор? Да не биде исто како вип на почетокот кога не фаќаше сегде
Почни да ја читаш темата од почеток и колку искуства има. Таму каде шо има мрежата е супер пошто ја користат мрежата на т-мобиле.
 
Здраво, дали има некој искуство со овој мобилен оператор? Да не биде исто како вип на почетокот кога не фаќаше сегде
Citajte so red.....postavuvate bezvrska prasajna*
Mreza ima sekade kade sto ima mreza od Telekom, bidejki ja koristat nivnata 294/01.
i nee tocno deka vip na pocetok nemase sekade mreza imase bidejki isto i tie koristea mreza na telekom okolku 2god, dodeka ja gradeja sopstvenata!

vprocem ako ne ti odgovara 074, mozes dase isklucis vo sekoj moment, nemas dogovor 24meseci
 
Дали може ЈСП да се плати со Телекабел? И дали функционира паркинг?
 
Незнам за нивото на кое е подесувањето за виртуелен оператор, ама најчесто има интервенција и кај операторот давател на инфраструктура и на операторот примател...
Претпоставувам дека се е решено бидејќи некако спласна паниката и мрчењето на темата :)

Очекувам, сега во дискусијата да преовладуваат споредби на перформанси и секако идеи/забелешки/насоки од корисници ...
@Bidikov
1. Воведување систем за испраќање СМС за известување за пропуштени повици при исклучен уред и надвор од мрежно покривање.
2. Отстранување на проблемот со Call Hold опцијата.
3. За почеток барем можност во веб страната, да може да се следи вкупниот остварен сообраќај и преглед на фактури.

Засега тоа е тоа и мислам дека ова се клучни работи кои мора да ги воведат и поправат што побрзо.
 
@Bidikov
1. Воведување систем за испраќање СМС за известување за пропуштени повици при исклучен уред и надвор од мрежно покривање.
2. Отстранување на проблемот со Call Hold опцијата.
3. За почеток барем можност во веб страната, да може да се следи вкупниот остварен сообраќај и преглед на фактури.

Засега тоа е тоа и мислам дека ова се клучни работи кои мора да ги воведат и поправат што побрзо.
Se slagam so tebe so malo nadopolnuvanje
Na moj telekabel se generiraat fri i moze da se plati so karticka.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
@Bidikov
1. Воведување систем за испраќање СМС за известување за пропуштени повици при исклучен уред и надвор од мрежно покривање.
2. Отстранување на проблемот со Call Hold опцијата.
3. За почеток барем можност во веб страната, да може да се следи вкупниот остварен сообраќај и преглед на фактури.

Засега тоа е тоа и мислам дека ова се клучни работи кои мора да ги воведат и поправат што побрзо.
I jas se soglasuvam toa se tie 3 pocetni barajna*koi treba dase dopolnat zada bide nestoto vo celina ....se razbira deka ponatamu ke ima i dr, raboti no ova e Start bez ova nese moze*
 
Воведена е политика на фер користење за мобилниот интернет ЛИНК.
3. Посебни услови за користење на Повластени Услуги
Ќе се смета дека Претплатникот го злоупотребил користењето на Повластените Услуги доколку во текот на 24 часа при користење на услугата – пренос на податоци „мобилен интернет„ остварил вкупно реализиран мобилен интернет сообраќај (вкупно download/upload) кој според проценките на Операторот предизвикува штета согласно точка 2 од посебните услови за користење.
Накратко од документот: немаат прецизирано колку ГБ дневно (по нивна проценка) е лимит, но најважно - ќе биде неограничен сообраќајот но и да не биде злоупотребувано. Најпрво ќе извесуваат по СМС, па ќе блокираат до крајот на месецот, доколку 3 месеци по ред те предупредуваат ти го раскинуваат договорот.
 
Воведена е политика на фер користење за мобилниот интернет ЛИНК.

Накратко од документот: немаат прецизирано колку ГБ дневно (по нивна проценка) е лимит, но најважно - ќе биде неограничен сообраќајот но и да не биде злоупотребувано. Најпрво ќе извесуваат по СМС, па ќе блокираат до крајот на месецот, доколку 3 месеци по ред те предупредуваат ти го раскинуваат договорот.
Posebna politika za fer koristejne ,,,,??? kolku e toa na 24h 1/2/3 gb .. ???
so ke beseova se misterija**
 
Иначе за проверка на интернет стањето моментално ке ви кажат од телекабел 074-747474 . Ја само шо се јавив и ми кажа дадата шо работе дека 7 хпол гига сам потрошил. Така да ке треба малце да штедам :)
 
Кога ќе се потрошат 10GB интернет се намалува брзината, а дали се доплаќа за остварениот сообраќај ако си остане намалената брзина без да се активира дополнителен пакет за интернет?
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom