kire_koste
Которец
- Член од
- 9 декември 2008
- Мислења
- 303
- Поени од реакции
- 129
Po nadminuvanjeto na limit se namaluva brzinata 64/64 kbps.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
https://telekabel.com.mk/mobilna/Мислам дека на страната има инфо дека од кога ќе го истрошиш нетот ти се гаси автоматски и после за 1 гига доплаќаш 100 денари, само не знам како се активира тоа за плус 1 гига.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Браво.https://telekabel.com.mk/mobilna/
Se e napisano samo koj da cita ....
otkako ke ti se potrosi internetot imas so namalena brzina 64/64kbps, ako sakas full brzina 1gb=100denari !
Почни да ја читаш темата од почеток и колку искуства има. Таму каде шо има мрежата е супер пошто ја користат мрежата на т-мобиле.Здраво, дали има некој искуство со овој мобилен оператор? Да не биде исто како вип на почетокот кога не фаќаше сегде
Citajte so red.....postavuvate bezvrska prasajna*Здраво, дали има некој искуство со овој мобилен оператор? Да не биде исто како вип на почетокот кога не фаќаше сегде
@BidikovНезнам за нивото на кое е подесувањето за виртуелен оператор, ама најчесто има интервенција и кај операторот давател на инфраструктура и на операторот примател...
Претпоставувам дека се е решено бидејќи некако спласна паниката и мрчењето на темата
Очекувам, сега во дискусијата да преовладуваат споредби на перформанси и секако идеи/забелешки/насоки од корисници ...
Se slagam so tebe so malo nadopolnuvanje@Bidikov
1. Воведување систем за испраќање СМС за известување за пропуштени повици при исклучен уред и надвор од мрежно покривање.
2. Отстранување на проблемот со Call Hold опцијата.
3. За почеток барем можност во веб страната, да може да се следи вкупниот остварен сообраќај и преглед на фактури.
Засега тоа е тоа и мислам дека ова се клучни работи кои мора да ги воведат и поправат што побрзо.
I jas se soglasuvam toa se tie 3 pocetni barajna*koi treba dase dopolnat zada bide nestoto vo celina ....se razbira deka ponatamu ke ima i dr, raboti no ova e Start bez ova nese moze*@Bidikov
1. Воведување систем за испраќање СМС за известување за пропуштени повици при исклучен уред и надвор од мрежно покривање.
2. Отстранување на проблемот со Call Hold опцијата.
3. За почеток барем можност во веб страната, да може да се следи вкупниот остварен сообраќај и преглед на фактури.
Засега тоа е тоа и мислам дека ова се клучни работи кои мора да ги воведат и поправат што побрзо.
Накратко од документот: немаат прецизирано колку ГБ дневно (по нивна проценка) е лимит, но најважно - ќе биде неограничен сообраќајот но и да не биде злоупотребувано. Најпрво ќе извесуваат по СМС, па ќе блокираат до крајот на месецот, доколку 3 месеци по ред те предупредуваат ти го раскинуваат договорот.3. Посебни услови за користење на Повластени Услуги
Ќе се смета дека Претплатникот го злоупотребил користењето на Повластените Услуги доколку во текот на 24 часа при користење на услугата – пренос на податоци „мобилен интернет„ остварил вкупно реализиран мобилен интернет сообраќај (вкупно download/upload) кој според проценките на Операторот предизвикува штета согласно точка 2 од посебните услови за користење.
Posebna politika za fer koristejne ,,,,??? kolku e toa na 24h 1/2/3 gb .. ???Воведена е политика на фер користење за мобилниот интернет ЛИНК.
Накратко од документот: немаат прецизирано колку ГБ дневно (по нивна проценка) е лимит, но најважно - ќе биде неограничен сообраќајот но и да не биде злоупотребувано. Најпрво ќе извесуваат по СМС, па ќе блокираат до крајот на месецот, доколку 3 месеци по ред те предупредуваат ти го раскинуваат договорот.