Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ај едно прашање имам мазда 6 /2.0 2007ма 143 коња, има проблем со снага, значи до 2000 обртаја не повлекува како шо треба, некој искуство со оваква кола или совет околу проблемот...
 
Ај едно прашање имам мазда 6 /2.0 2007ма 143 коња, има проблем со снага, значи до 2000 обртаја не повлекува како шо треба, некој искуство со оваква кола или совет околу проблемот...

све можи да биди...МАФ сензор, турбо, дупнато црево од турбо....
мора на компјутер
 
Ај едно прашање имам мазда 6 /2.0 2007ма 143 коња, има проблем со снага, значи до 2000 обртаја не повлекува како шо треба, некој искуство со оваква кола или совет околу проблемот...

Можно е катализатор е истрошен и го гуши моторот треба да се види


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
 
Можда 2-3 недели ја немав запалено колата, си седеше во гаража, денеска почна да ми светка ова ламбиче, наводно за СРС системот. User manual-от вика дека е воздушното во воланот или појасите. Можам ли сам да чепнам нешто околу (се разбира доколку во прашање е минорна работа или едноставно потреба за ресетирање на системот) за да не светка, има можеби врска акумулаторот нешто(пошто пред некоја зима на доста ладно ми се испразни скроз, а и зимава во најладното малку потешко палеше од обично) или едино чаре е на дијагноза?
Прегледај го приврзокот 204333
Pod sedistata predni ima senzori na samite sedista i senzori za tie tokite kaj so se stava pojasot i od samoto mrdanje na sedistata i od prasinata znat da se zacepat konektorite ili da e prekinata zica i se uklucva signalizaciata.[DOUBLEPOST=1549834030][/DOUBLEPOST]
Ај едно прашање имам мазда 6 /2.0 2007ма 143 коња, има проблем со снага, значи до 2000 обртаја не повлекува како шо треба, некој искуство со оваква кола или совет околу проблемот...
Vakum, solenoidi ili creva od interkuler i turbo. Ako e maf senzor ke ti izlezi check engine i od 80km ne ke mozes da vozes pobrzo
 
Ај едно прашање имам мазда 6 /2.0 2007ма 143 коња, има проблем со снага, значи до 2000 обртаја не повлекува како шо треба, некој искуство со оваква кола или совет околу проблемот...
На компјутер да се стави, може да е МАФ Сензор, некое црево од турбо/интеркулер или затнат ДПФилтер...
ДпФилтерот има еден начин да се провери: Се прават дупчиња на крајот и почетокот од филтерот и се мери протокот на издувни гасови, ако на почетокот има голем проток/притисок а на излез многу помал, голема е веројатноста да е затнат, МАФ сензор, пробај извади го, запали кола и ако влече подобро, од него ќе да е, за турбото, треба да се мери компресија и да се проверат цревата...
 
Ме интересира нешто околу регистрацијата ако е прашањето за овде
Пред месец дена купив поволен автомобил све префрлив документација на мое име али сеа испадна еден проблем
МИ стигна некое писмо да платам некоја рата за регистрација на автомобилов ако не ке ми задржеле на плата ? Како прво јас ко го купив автомобилов стоеше дека е регистриран до септември месец а ратата за регистрација претходниот сопственик не си ја платил
И се ке ме закрпат мене и имаат ли правна основа?
Или ако случајно ми земат пари од сметка можам комотно да ја тужам компанијата?
 
Ме интересира нешто околу регистрацијата ако е прашањето за овде
Пред месец дена купив поволен автомобил све префрлив документација на мое име али сеа испадна еден проблем
МИ стигна некое писмо да платам некоја рата за регистрација на автомобилов ако не ке ми задржеле на плата ? Како прво јас ко го купив автомобилов стоеше дека е регистриран до септември месец а ратата за регистрација претходниот сопственик не си ја платил
И се ке ме закрпат мене и имаат ли правна основа?
Или ако случајно ми земат пари од сметка можам комотно да ја тужам компанијата?
Чиво е писмото?

Sent from my LG-H830 using Tapatalk
 
Ме интересира нешто околу регистрацијата ако е прашањето за овде
Пред месец дена купив поволен автомобил све префрлив документација на мое име али сеа испадна еден проблем
МИ стигна некое писмо да платам некоја рата за регистрација на автомобилов ако не ке ми задржеле на плата ? Како прво јас ко го купив автомобилов стоеше дека е регистриран до септември месец а ратата за регистрација претходниот сопственик не си ја платил
И се ке ме закрпат мене и имаат ли правна основа?
Или ако случајно ми земат пари од сметка можам комотно да ја тужам компанијата?
Прво немаат правна основа тебе да ти стигнува. Бидејќи кога се прави полиса за осигурување се прави и договор што значи во случајов ти не си потпишал никаков договор за на рати. Без разлика што он тебе ти ја продал колата осигурувањето он го има потпишано што значи одиш у осигурелната компанија и фино лепо кажи им дека тој договор ти не си го потпишал они треба да си го бараат тој што го потпишал.
 
Вчера ја запалив колата и после една минута возење ми светна сијалицата за улје жолто па црвено...
Застанав и и дотурив некој поќе од пола кило... Арно ама, проблем ми напрај сензорот за ниво, е сеа дали има проблем што дотурив, има вишак, иначе имаше 5л,ни капка потрошено... Бмв 320д 2001...
 
Вчера ја запалив колата и после една минута возење ми светна сијалицата за улје жолто па црвено...
Застанав и и дотурив некој поќе од пола кило... Арно ама, проблем ми напрај сензорот за ниво, е сеа дали има проблем што дотурив, има вишак, иначе имаше 5л,ни капка потрошено... Бмв 320д 2001...

Јас би испуштил вишокот. Сепак пола литро не е малце.
 
Некој да ме упати како да барам сервиси во Грција, сите велат дека се е дупло поефтино.
Или ако некој знае кај нас некој што има половни делови и поправа електрика и системот за вбризгување на нафта.
Конкретно бев на проверка и ми рекоа дека треба да се менува модулот односно компјутерот за вбризгување (ECU) и сакам да се провери целиот тој систем со дизните комплет.
Се работи за Renault Megane 2.0dci 2006

(Побитно ми е препораки за снаоѓање во Грција) Фала однапред
 
Дечки, една молба пошто не се разбирам.

Треба да стаам уље за сервото пошто на сабајле ми кочи коа ќе ја запалам, тежок е за вртење и треба едно 2-3-4 минути за да пушти. Иначе после тоа нема гајле си вози. За ибица 2004-та год.
Ме интересира:
1. Каде се става маслото за сервото? Ми рекоа жолто капаче нешто ама во жолтото капаче ми е глицеринот за кочници.
2. Дали сам можам да го средам тоа сам или треба да идам на сервис и колку пари кошта од прилика?

Би ви бил многу благодарен доколку во најбрзо време ми одговорите.
Поздрав.
 
Дечки, една молба пошто не се разбирам.

Треба да стаам уље за сервото пошто на сабајле ми кочи коа ќе ја запалам, тежок е за вртење и треба едно 2-3-4 минути за да пушти. Иначе после тоа нема гајле си вози. За ибица 2004-та год.
Ме интересира:
1. Каде се става маслото за сервото? Ми рекоа жолто капаче нешто ама во жолтото капаче ми е глицеринот за кочници.
2. Дали сам можам да го средам тоа сам или треба да идам на сервис и колку пари кошта од прилика?

Би ви бил многу благодарен доколку во најбрзо време ми одговорите.
Поздрав.

Како што гледам на видеото....тоа се наоѓа помеѓу левиот фар и акумулаторот

https://www.carcarekiosk.com/video/...3_Cyl./power_steering_fluid/check_fluid_level
 
Нешто да кажете за Опел Астра 1.6 бензин автоматик 2015 ? Имал некој искуство со колава?
 
Нешто да кажете за Опел Астра 1.6 бензин автоматик 2015 ? Имал некој искуство со колава?
Со аутоматик рачунај на 1-1,5 л плус потрошувачка, и моли бога да не се расипе мењачот. Во Кичево има специјализиран сервис за автоматски менувачи....и газдата вика-не враќам стари делови,,.-купува нови и става внатре
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom