- Член од
- 13 август 2013
- Мислења
- 1.062
- Поени од реакции
- 2.071
Nesto dosaden stanuvas i premnogu nametliv. Kulturno mozam da ti kazam da si veruvas u toa sto sakas, a nekulturno moze da ti vratam na mnogu nacini, ama pak nema da svatis.Во соработка за што???? Тој дел го разбра??? За што се ангажирни експертите од Грее ???
Сакаш да кажиш дека Дајкин појде во фабриката од Грее им рекле дај правете компресори ние да си бидиме раат, нашиве инжењери да не мислат што има да ги плаќаме и така скапо ни земаат. Даикин во Јапонија на пазарот ќе конкурира со компресори направени од било кој со било кој квалитет????
Па ако си бил некогаш во Јапонија ќе видиш дека е 1 век напред од целиот свет во технологија,електроника....
Даикин ја УНАЗАДУВАЛ технологијата зошто неможел да опстани како бренд.... ( имаше напишано @gigovit) абе циркуз невиден.
За продуктите кои се направени за Даикин во таа фабрика ја користат технологијата на Даикин и поминуваат низ специјални испитувања кои треба да ги задоволат стандардите кои ги има поставено Даикин не Грее. Се продаваат само под името Даикин и немаат врска со компонентите и компресорите што си ги прават Грее за нивните клими.
Вчера со софтверите денес со мерцедесиве.... Абе не носи кимпресор од Грее, разбираш!!!!
Рено ако прави мотори за Мерцедес тогаш користи материјали и технологија која ја бара Мерцедес, а не која што ќе му текни на Рено.
Инаку да бидиш малку попаметен грејачите за седишта,волан,наслонувачи за рака за мерцедес,бмв,бентли,опел,форд, фиат,ауди,пасат,голф се произведуваат во една фабрика во Прилеп- Гентерм.
И сега грејачите за Бентли нечинат оти се произвезуваат во иста фабрика со грејачите од Опел???
Работев таму и знам по која технологија се прават грејачите на Бентли , а по која грејачите од Опел. Процедурата за проверка на квалитет која ја поминува Бентли нема појма со таа на Опел.
Edna paralela samo kolku da imas sto da razmisluvas, gledam deka sakas da se prcish, dali Mercedes kako nekoj vrv e dolzen ili voopsto razmisluva da pravi nekoja surogat kola za Banglades, Nigerija, Senegal i drugi takvi bedni pazari samo za da zaraboti nekoe evro poveke ili da ja pokaci brojkata na prodadeni vozila i da se fali deka e on broj 1 vo prodazbata??? Dali e toa nekoe pravilo deka koj prodava najmnogu parcinja e broj 1 vo nekoja bransa???
Sto podrazbiras ti pod TEHNOLOGIJA ???
Dali ne moze Mercedes da stavi motor star 20 godini vo nekoja krs limarija i da prodava vo Banglades S-KLASA za 10.000 evra??? Sigurno moze, ama ne go pravi toa, zatoa sto si ime renome koe sto saka da go zacuva, a ne da odi na broj na prodadeni parcinja.
Ama ima nekoj koj se grebe i za toj pazar i ke napravi ne za 10.000 ami za 5000 evra i ke se utepa od prodavanje tamu i ke se fali deka on e broj 1.
Eve primer od google ako go prasas sto izleguva za koli
Najprodavani koli na broj vo USA za prva polovina od 2018
10) Chevrolet Malibu: 76,417 units
9) Chevrolet Cruze: 77,691 units
8) Ford Fusion: 86,978 units
7) Hyundai Elantra: 99,728 units
6) Nissan Sentra: 115,676 units
5) Nissan Altima: 123,792 units
4) Honda Accord: 138,290 units
3) Toyota Corolla: 161,462 units
2) Honda Civic: 176,242 units
1) Toyota Camry: 178,795 units
No ako prasame koj brend i model e najpopularen izleguva drug raspored
I eve go mercedes, ne e najprodavana kola no e najposakuvana.
Teorijata deka brojot na prodadeni parcinja go pravi nekoj brend broj 1 e teska demagogija, sekoj so malce zdrav mozok i logika toa ke ti go kaze.

. Bashkaa imashe period od nekoj si 2 nedeli koga beshe temp -10, -15 Tetovo. 