Partizanen banditen
Психијатриски случај
- Член од
- 24 август 2016
- Мислења
- 5.842
- Поени од реакции
- 17.505
Што се чудите има луѓе по 500 километри што возат дневно
Се е до желбата. Ако често го сервисираш, ќе нема гајле. Јас со точак од 4.000 денари се качив на ПД Китка, возев до Козјак и назад (околу 90 километри вкупно) - ова се од подолгите дестинации. А секако, со профи точак подруга е вожњатаЈас имам точак од бедни сто евра, така да не ни помислувам нешто надвор од градски релации да удрам, ама другарче со профи точак има два пати мавнато Скопје - Охрид и назад.
Во право си секако, но мојов точакк е стар едно добри дванаесет години, точкар не се памти кога посетил, го користам само за превозно средство понекогаш кога повеќе ми се исплати точак отколку да фаќам бус. Но, и општо точакот е доста аматерски, за едно моделче на connect станува збор, баш на Водно еднаш кога тргнавме со него, мојов точак едвај одеше, горев квадрицепс дур го качам, кога земав на другарчето точакот одма друго никакви напори не вложуваш за нормална брзина, а не па да се цедиш од мачење.Се е до желбата. Ако често го сервисираш, ќе нема гајле. Јас со точак од 4.000 денари се качив на ПД Китка, возев до Козјак и назад (околу 90 километри вкупно) - ова се од подолгите дестинации. А секако, со профи точак подруга е вожњата
Братка јас имам точак од 2004, секако аматерски и го возам низ долги дистанци. Го искачив и на Кокино и никад немам срам што возам толку точак. Како што кажа членот погоре се е до волјата. А и да ти кажам искрено никогаш не сум имал проблеми со телото, бидејќи имам кондиција и сум го навикнал точакот. Ама како што велиш со профи точак е полесно и побрзо оди, ама јбг, еден ден кога ке имам пари ке купам профиВо право си секако, но мојов точакк е стар едно добри дванаесет години, точкар не се памти кога посетил, го користам само за превозно средство понекогаш кога повеќе ми се исплати точак отколку да фаќам бус. Но, и општо точакот е доста аматерски, за едно моделче на connect станува збор, баш на Водно еднаш кога тргнавме со него, мојов точак едвај одеше, горев квадрицепс дур го качам, кога земав на другарчето точакот одма друго никакви напори не вложуваш за нормална брзина, а не па да се цедиш од мачење.
Да се приклучам на охрабрувањата. Мојата прва подолга релација ми беше 50км со СОБИМ ако не се лажам во Куманово беа склопувани. Можете да замислите со каква антика сум возел по 50км Се е до желбата. Доколку немаш профи точак не мораш да се пушташ ДХ вози само асфалтни подолги релации 40-50-60кмСе е до желбата. Ако често го сервисираш, ќе нема гајле. Јас со точак од 4.000 денари се качив на ПД Китка, возев до Козјак и назад (околу 90 километри вкупно) - ова се од подолгите дестинации. А секако, со профи точак подруга е вожњата
Ау секоја чест, јас не сум ептен редовен возач од пролет па до есен вртам по 1 до 2 пати неделно али никогаш повеќе од 80-90км (се повеќе со мтб е измачување)Скопје - Радовиш - Скопје, 265км со МТБ.
Иако имаш нискобуџетен точак тоа не е пречка да возиш над 200 км во еден ден бидејки дали ќе се извози турата 90% отпаѓаат на возачот а само 10% на точакот.Разликата помеѓу нискобуџетен точак и некој скап најголема е кај осовините на тркалата бидејки поевтините имаат класични а поскапите индустриски лагери па на тој начин поскапиот бара помала сила за одржување иста брзина во однос на поевтиниот.Најголемиот проблем кај 99% возачи е што не знаат правилно или школски да возат на тура и затоа не можат да поминат повеќе од 100 или 150км во еден ден бидејки се преморени.Браво за Аудиофил. Јас периодов слабо возев, но веќе точакот ми е подготвен и подновен од сервис. Пошто сум од Крушево, имам прилично добра кондиција, а во тоа сум се уверил дека не толку се изморувам на подолги патеки за еден ден (до 100 километри). Планирам оваа година да засилам со возењето точак, а цел ми се Караџица и Љуботен. Со оглед на тоа што имам нискобуџетен точак, но често сервисиран да се држи во форма, верувам дека ќе ги остварам.
Вчера баш го сервисирав точакот и никогаш не ставам евтини делови. Секогаш ставам од поскапите и раат сум барем година-две. Вчера баш ставив нов бандаш Криптон, мењав касета, главини, подмачкувања. Имам вложено околу 100 евра во точакот, а го имам шест месеци. Секогаш се обидувам да се придржувам на правилата на велосипедските тури. Ајде некогаш, да возиме заедно. Прати фејсбук во порака, ќе прајме дружбиИако имаш нискобуџетен точак тоа не е пречка да возиш над 200 км во еден ден бидејки дали ќе се извози турата 90% отпаѓаат на возачот а само 10% на точакот.Разликата помеѓу нискобуџетен точак и некој скап најголема е кај осовините на тркалата бидејки поевтините имаат класични а поскапите индустриски лагери па на тој начин поскапиот бара помала сила за одржување иста брзина во однос на поевтиниот.Најголемиот проблем кај 99% возачи е што не знаат правилно или школски да возат на тура и затоа не можат да поминат повеќе од 100 или 150км во еден ден бидејки се преморени.