Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Во последно време приметувам дека антифризот ми се губи по малку на некој добри 500km, дотурувам шо се вели некои 250 грама.

Е сега некни приметив кај интеркулерот за воздухот на турбината имаше како влага, и кога го допрев беше пресно и како жолтеликава боја имаше (Антифриз???). Можно ли е прекапува некако до таму?

IMG-20181029-082426.jpg


IMG-20181029-211337.jpg
 
Дали може негде да се внесе бројот на моторот (6 цифрен) или на возилото (има околу 17 бројки) па да се добие инфо за конкретното возило?
И уште едно прашање, ако може. skoda 1.2 htp 51 kW со 3 клипа, прва рег. 2011, кој еуро би била? Каде може да се прочита? Наоѓам на странски страни за продажба како Реклама5 наша дека е еуро 5 ама дали е тоа за сигурно.

Ако е шкода Фабија бегај од неа. Моделот е промашен и со многу дефекти.
AutoDna се исплаќа секогаш да се плати.
Во 90% од случаите дава големи сервиси кога се правени и те како е добра работа да се провери.
Помината километража дава само ако платиш.
 
autodna за секое инфо бара да платиш, без да платиш ти кажува само за што возило станува збор, ништо повеќе
а сервисна историја ќе има само ако е возилото носено во овластен сервис, податоци за секоја интервенција се праќани во база на производителот
 
Ми треба добар мајстор за центрирање на предница па и задница, ми предложија мото сентар какви се тие, веке два пара гуми ги фрлам што ми се јадат криво два пати ми беше на центрирање и викаат се е во ред
 
Во последно време приметувам дека антифризот ми се губи по малку на некој добри 500km, дотурувам шо се вели некои 250 грама.

Е сега некни приметив кај интеркулерот за воздухот на турбината имаше како влага, и кога го допрев беше пресно и како жолтеликава боја имаше (Антифриз???). Можно ли е прекапува некако до таму?

IMG-20181029-082426.jpg


IMG-20181029-211337.jpg

ладњакот ти е дупнат....а кај интеркулерот гледаш капки бидејќи обично тие се редат еден до друг. мора на сервис да одиш......бидејќи има шанса евентуално да пушта негде на споевите на цревата, па мора да се прегледа

ако е ладњакот малку дупнат, прво пробај со оние течностите за заптивање како ,,пингвин,, и слично
 
Moze nekoj da mi kaze kako mu e imeto na covekot sto poprava bos pumpi u kavadarci i da mi dade broj.
 
ладњакот ти е дупнат....а кај интеркулерот гледаш капки бидејќи обично тие се редат еден до друг. мора на сервис да одиш......бидејќи има шанса евентуално да пушта негде на споевите на цревата, па мора да се прегледа

ако е ладњакот малку дупнат, прво пробај со оние течностите за заптивање како ,,пингвин,, и слично
Дали знаеш каде се наоѓа ладњакот за Seat Cordoba 1.9 TDI (2001 година)?
 
Toa e najgilemiot del pomegju motorot i predniot spojler...slicen e na interkulerot...samo mnogu pogolem
Мислиш на ова значи:

8718475878667-a-en-hd.jpg


Нели е подобро да се залепи или слично, отколку проба со течности?
 
Последно уредено:
Има начин да се лепи....и зависи дали е пластичен или алуминиумски. Ако е алуминиумски, има мајстор-казанџија(дипломиран металург је иначе) во мојот град Кичево, кој ефикасно ги леми ладњаците. околу 20 евра наплатува во зависност од големината на работата

На времето додека ладњаците беа изработувани од бакар...и јас самиот ги лемев , бидејќи тогаш беше незамисливо да купуваш нов ладњак(Фиат 1300 имав на времето).
 
Опел кога имаше слична стратегија со Астрата...и стави сличен мотор, лошо помина. на сите им откажуваше моторот на 100-150 к
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom