Рејтингот не е веродостоен податок читав негде дека некој дури и заработуваат од оставање на позитивни оценки на интернет продавници. Јас конкренттно имав нарачка на 10 пенкала со сваровски кристали различна боја различна нарачка и место кинезов да ми ги спакува во една ги испорачува посебно од 10 само 2 добив и тоа во рок од месец дена другите е мистерија каде се.prodavnicata ima poveke od 60 k feedback i e oceneta so 95% positive feedback, bas me interesira ovie degenive od posta so ke mi kazat.
Sent from my 5051X using Tapatalk
Чим ти е над сто евра нарачката треба и царина да платиш.Значи чекам една пратка денеска конечно стигна во Мк, задњи 3 статуси се
Receive item at office of exchange (Inb)
, 2:08:00 PM Send item to domestic location (Inb)
7:26:00 PM Send item to customs (Inb)
Дали значи дека ќе го царинат ? ќе оди на царинска проверка ? дали да им идам у пошта ?? дали да го чекам ?? иначе 100 евриќи ми е нарачкава гимбал за телефон
Прво контактирај го кинезот ако не ти се брза причекај некој ден знаеш празници и триста глупости, ако си решен за да добиеш повраток на сретства треба да потполниш жалба до системот на али и се враќаат парите за 15 работни дена.На 1 декември имам нарачано и уште тоа не ми е стигнато! Дали после 60 дена од нарачаното (доколку не е стигнато) парите на сметка ти ги враќаат???
Мобилните се ослободени од царинска стапка, се наплаќа само 18% ДДВ нa вкупната сума, вклучувајќи ја и цената за транспорт.Дали некој знае за 300 долари телефон колку давачки има дали е само 18% ддв
Ако планираш да нарачаш скап телефон не заборавај да користиш Topcashback си враќаш 5% од вкупната сума.Дали некој знае за 300 долари телефон колку давачки има дали е само 18% ддв
Како работи ова?Ако планираш да нарачаш скап телефон не заборавај да користиш Topcashback си враќаш 5% од вкупната сума.
Кешбек сајт кој нуди различни кешбек проценти при онлајн плаќање на места како AliExpress, Ebay, Booking, Amazon...Како работи ова?
Веројатно си единствен што си изгубил спор 99% али суди за купувачот. Имаш купувачки сервис на агентот објасни го случајот и ќе те упати. Друго збори со продавачот за ситуацијатаи они не сакаат лош фидбек и незадоволни купувачи.А имало тема за ова, па да пишам и овде тогаш.
Момци ми треба помош и совет незнам што да правам. Преку 300 пратки имам досега купено од алиекспрес ове е прв пат ваков случај.
Во Јули порачав микрофон флекс кабел за телефонот од алиекспре и ете 3 месеца скоро нема ни трага од него а на поста.мк пишува дека е доставено. Отворив диспајт од таму пресудија во корист на продавачот и ете сега јас 3 месеца останав и без пари и без мирофон (3 месеца микрофонот не ми работе на телефонот неможам да се јавам и згорем на тоа без пари останав)
На алиекспре ми рекоа да отидам Appeal на диспајтот и да доставам некој документи од поштата дека демек наводно како на погрешна адреса да доставиле или дека не се ја доставиле. Јас упорно им тврдам дека не сум ја добил пратката 3 месеци тие упорно гледат според тракингот што и голема веројатност е да е фејк со оглет на тоа дека се работи за пратко од вредност од 1000+/- денари.
Гледат според тракингот на Македонска Пошта(македонскиот тракинг) од каде да знам дали и е валидиден овој тракинг број со оглет на тоа се е можно во оваа држава...
Ми треба совет незнам што да правам како да и кажам на поштата да им објаснам да ми даде барем еден документ или било што дека не сум ја примил пратката да им пратам слика.