Работа на брод

Tonchie

BATTERY +
Член од
15 јуни 2005
Мислења
13.345
Поени од реакции
7.467
https://www.youtube.com/watch?v=SF3Bwcz1klU
Тука не е прикажано фоткање генгвеј и фоткање вечера, само принтање вечера.

Инаку се работи 8-13 саати дневно, секој ден. Шетање ако не те стават да фоткаш генгвеј ќе искочиш и ќе шеташ. Ако фоткаш генгвеј ќе имаш помалку или воопшто време за шетање, ама во зависност од тимот обично секој втор порт ти се паѓа да фоткаш, и менаџерот прави ротација по портови.

Платата во зависност од компанија до компанија е од 800-1200 долари основна плата плус процент од продажба, така да у принцип е 1000-2000 долари.

Трошоците за поаѓање се различни од компанија до компанија. На некои компании имаш повеќе однапред, на некои повеќе отпосле што ќе ти ги одбиваат од плата.. У принцип кај сите се 500-1000 евра однапред а за отпосле зависи..

Вака најопшто што може :)
 
H

HoT _iCe

Гостин
Прочита едно десетина странице, можда и повише ама сакам да ве прашам вас поискусни за работу на брод, отприлике колко паре ќе ми требав за да отиду? Дали ќе ме крпив 1500 јура? Што ми е све од сертификати потребно за да отиду на брод и други услови? Кои су почетни работни позицие и колко се плаќа?
Дали е још увек актуелно оној у вторник од 11 у Коузон информирање за работу на брод, би сакаја да отиду и да се информирам плус.
Моментално работу у Макпетрол и договор ми завршуе у Март ама до тга сакам да се информирам колко можу и да се решу за дефинитивно иду или не, знам дека е комплицирано и дека не е едноставно да работиш на брод ама осеќам потребу да се отргну некој период од овуј токсичну средину, људи, државу, значи тој 6+ месеца свак дн работа и слично ми одговара и не ми е проблем, само ме интересира дали финансиски ќе успеју да си ги врату паре и да остане нешто плус..Иначе овакој нешто стручан да сам, не сам(точу гориво на макпетрол лол), студент сам на филолошки(англиски јазик, пред крај) али овакој немам никакви сертификати и глупости па затој ве прашују што како, док е време да се обучуемо и учимо :D
 

kazanski

чилакс
Член од
3 октомври 2011
Мислења
462
Поени од реакции
490
Прочита едно десетина странице, можда и повише ама сакам да ве прашам вас поискусни за работу на брод, отприлике колко паре ќе ми требав за да отиду? Дали ќе ме крпив 1500 јура? Што ми е све од сертификати потребно за да отиду на брод и други услови? Кои су почетни работни позицие и колко се плаќа?
Дали е још увек актуелно оној у вторник од 11 у Коузон информирање за работу на брод, би сакаја да отиду и да се информирам плус.
Моментално работу у Макпетрол и договор ми завршуе у Март ама до тга сакам да се информирам колко можу и да се решу за дефинитивно иду или не, знам дека е комплицирано и дека не е едноставно да работиш на брод ама осеќам потребу да се отргну некој период од овуј токсичну средину, људи, државу, значи тој 6+ месеца свак дн работа и слично ми одговара и не ми е проблем, само ме интересира дали финансиски ќе успеју да си ги врату паре и да остане нешто плус..Иначе овакој нешто стручан да сам, не сам(точу гориво на макпетрол лол), студент сам на филолошки(англиски јазик, пред крај) али овакој немам никакви сертификати и глупости па затој ве прашују што како, док е време да се обучуемо и учимо :D
едно по едно;
- ќе те закрпат 1000 евра или помалце, зависи на која компанија би отишол.
- сертификати помагаат за влез, за добивање позиција, таму тотално друго ќе биде, работата на брод е различна од таа на копно. Да речеме дека си фотограф, на брод ќе научиш нов начин на фотографирање.
- почетни позиции и плати, тоа најубаво во агенциите тука кај нас да си отидеш и да си направиш муабет, имаш три колку што знам, Мајоми, Коузон и Астериа. За Коузон @Tonchie ќе ти објасни подетално. За во Мајоми директ отиди и разгварај, а за Астериа... немам никакви информации.
- За парите, ќе си ги вратиш парите од првата плата, тоа е сигурно. А знаеш да се контролираш со финансии, ќе заштедиш фино. Иако нема тоа да се случи, затоа што ќе сакаш да прошеташ каде што ќе оди бродот. Ако англискиот ти е беспрекорен, можеш да си и на рецепција.

мој совет, ако се мислиш дали да одиш или не на брод, не се замарај, не оди, работи си на пумпа. На брод ќе отидеш ако ти пукне филм, и си решен, и нема отстапки. И ќе ти се сменат видиците после, интернационален живот, луѓе и дружби... сите сте исто говно таму, дружбата е искрена.
 

Tonchie

BATTERY +
Член од
15 јуни 2005
Мислења
13.345
Поени од реакции
7.467
@HoT_iCe , само што се вратив од Кочани, ги носев моите на свадба, така да нема да должам.

ИДИ!!!
Јас бев ИТ техничар у општина па избегав на брод и тоа се погоди у иста недела да ми стигне авионската карта за на брод и да пуштат за мене решение за стално.
Бидејќи за ИТ на брод бараат факултетска диплома заминав као фотограф (тоа само портфолио ти треба)

Енивејз, и со Коузон и со Мајоми имам искуство како клиент, а сега работам во Коузон, ќе ти пишам дека презентацијата у вторник у 11 саат е пуна со информации, така да после тоа у Мајоми ќе ти кажат само за разликите и ќе бидеш пун со информации. Се надевам дека нема да помешаш како @nadez
 
H

HoT _iCe

Гостин
@kazanski фала на инфо, иначе куде мене не е прашање дали ја сакам да иду или не, уопште не се мислу на тој, ја сам решен да оставу работу и да си пробам среќу другде, работа е што чекам да си га завршу договор ради финансиски причине и плус ми остануев још некои 2-3 испита што до тга планирам да ги положу и после тој знаеш на раат, без ништо позади себе да остављам да си аплицирам па здравје. Каква пумпа, ја да сам задовољан од себе и живот ќе работу тамо, знаеш стари како викав, синко сигурица, макпетрол е тој не е заебанција, нема грешка, плаќав те 300 евра и работиш како грешан ѓавол, попрво ќе се самоубију него тамо дугорочно да се гледам. :D

@Tonchie
Ахм, значи релативно слична ситуација, мислеше дека ми треба кој знае што да полагам за сертификати и не знам што, дефинитивно ќе пројду кд ќе бидев презентацие чисто ради себе, не дека нешто ќе ми смени пошто сам решен али свака информација плус е благодет. Фала ти!
 
Член од
13 септември 2018
Мислења
2
Поени од реакции
0
Zdravo, se nadevam deka nekoj od po iskusnite clenovi na forumot ke mozhe da mi pomogne. Bi sakal da otidam na brod kako bartender ( licenciran). Dali nekoj mozhe da mi kazhe kolku e platata koi se obvrskite i slichno. Bi sakal po detalen opis. Imam iskustvo od 6 godini znam preku 50 kokteli. Angliskiot mi e fluent imam raboteno vo qatar 1 god, dali sevo ova sto go navedov ke ima nekakvo vlijanie vrz goleminata na platata i slichno. Vi blagodaram odnapred
 
Член од
20 јуни 2018
Мислења
2
Поени од реакции
9
Pozdrav do site posebno do mmafighter i tittanik. Nemav vreme da im odgovoram na PM pa eve sega da pisam na forumov za da mozat i drugite da procitaat. Momentalno sum na brod, krstarime veke nekoe vreme po Severna Amerika, smeniv kompanija dodeka cekav rotacija na starata. Vi pisuvam od Security office, imam gaga internet i toa e edna od pridobivkite koga si Security officer, rabotata ne e teska, gostite se teska gerijatrija, skoro sekoj port iznesuvaat nekoj bolen na nosilki. Sto se odnesuva na prasanjata sto mi gi postavija - na brod rabotam kako obezbeduvanje veke nekolku godini, prvata plata koga pocnuvav mi bese 1300 dolari a poslednava 2000 i nesto. Rabotnoto vreme zavisi od kompanija do kompanija, zavisi od goleminata na brodot i zavisi od Chief officerot. Obicno, se raboti prva smena od 6 sabajle do 6 navecer, so saat vreme pauza za rucek na pladne i dve pauzi od po pola saat vo 10 i posle 3 popladne. Vkupno 10 rabotni casovi na den. Noknata smena e od 6 navecer do 6 sabajle so istite pauzi. Na drugava kompanija kaj sto sum sega, rabotnoto vreme mi e sabajle od 9 do 17 i nokna patrola uste 2 saati, povtorno 10 casa. Vo denovite koga brodot sedi vo nekoe mesto po 2-3 dena togas rasporedot e 6 saati rabotis pa 6 odmaras. Samo da napomenam deka nemate slobodni denovi voopsto. Dobra rabota e sto koga e sea day- koga brodot e na more, ne rabotite skoro nisto, moze samo da prosetate po brodot nekolku pati i da bidete na stand by. Koga rabotevme crossing Evropa-Severna Amerika, odmarav 5 dena. Vakov e rasporedot na site pomali kompanii koi imaat brodovi od po 1000 patnici. Pogolemite kompanii imaat pogolemi brodovi, poveke lugje vo obezbeduvanje i tamu gi rotiraat smenite na sekoi 3 saati.
Rabotava kako obezbeduvanje tuka e sosema porazlicna od taa kaj nas. Tuka ti treba sredno poznavanje na angliski, iskustvo vo rabota so masinive za skeniranje, da bides kulturen so gostite, da go nema ona naseto seljacko "abe sto me gledas taka", mora da poseduvas odredeni sertifikati i da imas iskustvo kako obezbeduvac.
Dolzinite na dogovorite koi jas sum gi rabotel bile od 2 do 6 meseci, zavisno od potrebata na kompanijata. Taka e na site kompanii, no pred se preovladuvaat dogovori na 4 i 6 meseci.
PS Ako ima nekoj informacii, neka pise dali uspea nekoj da otide kako Security preku Kouzon?
PPS Ako nekoj od Kouzon go prati forumov, moze li da mi kaze dali i koga ovaa godina ke ima nov Fire watch proekt i koga moze da se prijavuva. Posebno me interesiraat proektive sto se nadvor od Evropa, vo Severna Amerika kaj sto ne treba BG pasos, samo americka B1B2 viza.
 
Член од
6 септември 2007
Мислења
8.086
Поени од реакции
8.135
Има некоја компанија што плака придонеси за пензиско?
 
Член од
28 август 2018
Мислења
5
Поени од реакции
0
Pozdrav do site posebno do mmafighter i tittanik. Nemav vreme da im odgovoram na PM pa eve sega da pisam na forumov za da mozat i drugite da procitaat. Momentalno sum na brod, krstarime veke nekoe vreme po Severna Amerika, smeniv kompanija dodeka cekav rotacija na starata. Vi pisuvam od Security office, imam gaga internet i toa e edna od pridobivkite koga si Security officer, rabotata ne e teska, gostite se teska gerijatrija, skoro sekoj port iznesuvaat nekoj bolen na nosilki. Sto se odnesuva na prasanjata sto mi gi postavija - na brod rabotam kako obezbeduvanje veke nekolku godini, prvata plata koga pocnuvav mi bese 1300 dolari a poslednava 2000 i nesto. Rabotnoto vreme zavisi od kompanija do kompanija, zavisi od goleminata na brodot i zavisi od Chief officerot. Obicno, se raboti prva smena od 6 sabajle do 6 navecer, so saat vreme pauza za rucek na pladne i dve pauzi od po pola saat vo 10 i posle 3 popladne. Vkupno 10 rabotni casovi na den. Noknata smena e od 6 navecer do 6 sabajle so istite pauzi. Na drugava kompanija kaj sto sum sega, rabotnoto vreme mi e sabajle od 9 do 17 i nokna patrola uste 2 saati, povtorno 10 casa. Vo denovite koga brodot sedi vo nekoe mesto po 2-3 dena togas rasporedot e 6 saati rabotis pa 6 odmaras. Samo da napomenam deka nemate slobodni denovi voopsto. Dobra rabota e sto koga e sea day- koga brodot e na more, ne rabotite skoro nisto, moze samo da prosetate po brodot nekolku pati i da bidete na stand by. Koga rabotevme crossing Evropa-Severna Amerika, odmarav 5 dena. Vakov e rasporedot na site pomali kompanii koi imaat brodovi od po 1000 patnici. Pogolemite kompanii imaat pogolemi brodovi, poveke lugje vo obezbeduvanje i tamu gi rotiraat smenite na sekoi 3 saati.
Rabotava kako obezbeduvanje tuka e sosema porazlicna od taa kaj nas. Tuka ti treba sredno poznavanje na angliski, iskustvo vo rabota so masinive za skeniranje, da bides kulturen so gostite, da go nema ona naseto seljacko "abe sto me gledas taka", mora da poseduvas odredeni sertifikati i da imas iskustvo kako obezbeduvac.
Dolzinite na dogovorite koi jas sum gi rabotel bile od 2 do 6 meseci, zavisno od potrebata na kompanijata. Taka e na site kompanii, no pred se preovladuvaat dogovori na 4 i 6 meseci.
PS Ako ima nekoj informacii, neka pise dali uspea nekoj da otide kako Security preku Kouzon?
PPS Ako nekoj od Kouzon go prati forumov, moze li da mi kaze dali i koga ovaa godina ke ima nov Fire watch proekt i koga moze da se prijavuva. Posebno me interesiraat proektive sto se nadvor od Evropa, vo Severna Amerika kaj sto ne treba BG pasos, samo americka B1B2 viza.
[DOUBLEPOST=1537367362][/DOUBLEPOST]Фала ти многу за информациите ќе бидеме во контакт се надевам дека ќе се качам на брод, работата ми е позната и мислам дека лесно ќе се снајдам. ☺
 

Tonchie

BATTERY +
Член од
15 јуни 2005
Мислења
13.345
Поени од реакции
7.467
Ајмо нова тура рекламирање на она што го работат колегите :)

По пауза од 4 години , Коузон повторно ги отвара вратите за вработувања за најдобрите бродски компании за крстарење .
Оваа привилегија е веќе присутна од средината на Септември при што се реализирани неколку SKYPE интервјуа со наши кандидати од Македонија.

ВАЖНО:
Интересот за работа на брод секогаш се поврзувал со можноста да се работи за ROYAL CARIBBEAN CRUISE LINE и CELEBRITY CRUISES.
Сите наши кандидати кои работеа или работат за овие бродски компании , секогаш и безрезервно зборуваат само во суперлативи за условите за работа и парите кои можат да се заработат .
Најавуваме дека за RCCL & CCL – Коузон интензивно ќе вработува млади и амбициозни кандидати и во периодов што следи.

ГИ ПОВИКУВАМЕ СИТЕ ОНИЕ КОИ САКААТ ДА БИДАТ ДЕЛ ОД НАЈДОБРИТЕ НА СВЕТОТ , кои сакаат да работа по светските мориња и океани , да ни го испратат своето CV на англиски јазик.
Нашиот тим за регрутација , веднаш ќе Ве покани на интервју .

ВЕ ОЧЕКУВАМ – LIVE YOUR DREAM WITH KOUZON
info@kouzon.com.mk
 
Член од
27 септември 2018
Мислења
5
Поени од реакции
3
Здраво на сите.

Нов сум на форумов и сакам да прашам дали знае некој адреса каде можам да најдам вакцина жолта треска (yellow fever) во Солун и колку кошта ?

Поздрав.
 
Член од
27 септември 2018
Мислења
46
Поени од реакции
15
Здраво, заинтересирана сум за работа на брод и сакам да знам како идат унапредувањата во оваа индустрија. Еве на пример јас имам меѓународно искуство во хотелиерство и за да бидам унапредена требаше да поднесам барање до Learning and development department, после да поминам програма со вклучен материјал за учење за позицијата па после работното време идев на пракса 2 саати во новата позиција, значи имав ментор супервизор што ме насочуваше. И на крај директорот на департманот реши за моето унапредување. Дали е исто и на брод или како и кај повеќето компании аплицираш на нивниот career site и потоа твојот директен надреден т.е менаџерот те препорачува? Прашувам зашто сакам да работам на брод но не само да работам за да заработам пари и да шетам, туку и да научам нешто ново и да се надоградам како професионалец. Значи размислувам и за кариера, тоа ме мотивира. И дали има тука некои агенции што посредуваат за Shore Excursions Staff, прашувам зашто повеќето огласи за работни места се за позиции во F&B и HK. И уште едно прашање колку време трае процесот од потпишување договор за работа до качување на брод? Знам дека кај различни позиции е различно, мене конкретно ме интересира за Shore Excursions Staff?
 

Tonchie

BATTERY +
Член од
15 јуни 2005
Мислења
13.345
Поени од реакции
7.467
Здраво, заинтересирана сум за работа на брод и сакам да знам како идат унапредувањата во оваа индустрија. Еве на пример јас имам меѓународно искуство во хотелиерство и за да бидам унапредена требаше да поднесам барање до Learning and development department, после да поминам програма со вклучен материјал за учење за позицијата па после работното време идев на пракса 2 саати во новата позиција, значи имав ментор супервизор што ме насочуваше. И на крај директорот на департманот реши за моето унапредување. Дали е исто и на брод или како и кај повеќето компании аплицираш на нивниот career site и потоа твојот директен надреден т.е менаџерот те препорачува? Прашувам зашто сакам да работам на брод но не само да работам за да заработам пари и да шетам, туку и да научам нешто ново и да се надоградам како професионалец. Значи размислувам и за кариера, тоа ме мотивира. И дали има тука некои агенции што посредуваат за Shore Excursions Staff, прашувам зашто повеќето огласи за работни места се за позиции во F&B и HK. И уште едно прашање колку време трае процесот од потпишување договор за работа до качување на брод? Знам дека кај различни позиции е различно, мене конкретно ме интересира за Shore Excursions Staff?
Здраво Елена62, позицијата Шор Екс Стаф е отворена на неколку различни компании. Условите кои треба да ги исполниш за да можеш да аплицираш за таа позиција се разликуваат од компанија до компанија, меѓутоа генерално треба да имаш барем 2 години искуство во туристичка агенција, или да имаш бродско искуство на сродна позиција (рецепција, шоп, фото, спа...).
Инаку за програмата за одење нагоре по хиерархија, таа е процедурата како што ја опиша, со тоа што највисоко што може еден ден да стигнеш е Круз Директор, што воопшто не е лоша позиција (6-12 илјади долари месечно, 4 месеци договор).
 
Член од
27 септември 2018
Мислења
46
Поени од реакции
15
Здраво Елена62, позицијата Шор Екс Стаф е отворена на неколку различни компании. Условите кои треба да ги исполниш за да можеш да аплицираш за таа позиција се разликуваат од компанија до компанија, меѓутоа генерално треба да имаш барем 2 години искуство во туристичка агенција, или да имаш бродско искуство на сродна позиција (рецепција, шоп, фото, спа...).
Инаку за програмата за одење нагоре по хиерархија, таа е процедурата како што ја опиша, со тоа што највисоко што може еден ден да стигнеш е Круз Директор, што воопшто не е лоша позиција (6-12 илјади долари месечно, 4 месеци договор).
Ти благодарам многу на одговорот, немам бродско искуство ама имам ептен голема желба да работам на брод, вероватно го имам тој синдром на Wanderlust или германски Fernweh да бидам homesick за дестинации кајшто никогаш не сум била :)како и да е, јас сепак ќе аплицирам за оваа позиција, имам искуство во хотел - guest relations agent и во сектор недвижнини, транспорт и логистика. И покрај тоа што искуството е важно, сепак мислам дека карактерот, личноста а исто и мотивацијата за работа се поважни. Во секој случај ќе си ја пробам среќата, и ќе аплицирам.
 

kapetan

Не сум дебел. Стомакот ми е 3D!
Член од
4 октомври 2008
Мислења
966
Поени од реакции
535
Ти благодарам многу на одговорот, немам бродско искуство ама имам ептен голема желба да работам на брод, вероватно го имам тој синдром на Wanderlust или германски Fernweh да бидам homesick за дестинации кајшто никогаш не сум била :)како и да е, јас сепак ќе аплицирам за оваа позиција, имам искуство во хотел - guest relations agent и во сектор недвижнини, транспорт и логистика. И покрај тоа што искуството е важно, сепак мислам дека карактерот, личноста а исто и мотивацијата за работа се поважни. Во секој случај ќе си ја пробам среќата, и ќе аплицирам.
И да одиш F&Bќе стегниш заби....изработи еден договор па после нареден договор можиш да прајш cross training за Shorе Excursions департмент..а можи и да промениш мислење...битно прво качи се на некој брод па ко ќе си на местото ке си видиш шо ти е најубо :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom