Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Поздрав дечки.
Барам совет за скутер до 50 кубика.
Половен до максимум 700 евра.
Што би било добро до таа цена, на што да обрнам внимание и секој совет што ќе ми се најде во иднина сум благодарен бидејќи сум почетник во светот на машините. :)
Благодарам на времето.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Што цена се движат замаец половен за Бмв 320д 99' и за Голф 4 2000'...
 
Што цена се движат замаец половен за Бмв 320д 99' и за Голф 4 2000'...

ако е замаецот двомасен(а повеќето се такви)...половно да купиш е исто како парите да си ги фрлил од камени мост

замаецот е потрошна роба...внатре има федери кои со тек на времето ја губат еластичноста, како и лежиште/лагер кој исто така страда со тек на време
 
Spored autodata i dokumentite na avtomobilot pisuva fuel tank 56 l, a jas napolniv 60l i plus sto imase vo avtomobilot nesto malce, pa sega ne kradat lukoil ili pak 56 l + rezervata, pa zatoa tolku ispadna.
3de6f24f4a0dccaba71354e3ea2f6960.jpg
b8622d3bcafee89a5b5293a3c185a298.jpg


Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
Собира неколку литри и во одушокот од резерварот ако полниш до врв. Инаку лукоил генерално лош дизелот е за постари мотори со бош пумпа. Тие адитивите што се внатре ги нагризуваат гумичките и семеринзите од бош пумпата и може да протече за некое време.

Кај мене на дизел од лукоил осетно поспора е колата и чади повеќе при јако газење но некако како помалку да го троши и поминувам повеќе км со истото количество гориво. Од макпетрол го троши повеќе ама има и повеќе снага и помалку чади.
 
Собира неколку литри и во одушокот од резерварот ако полниш до врв. Инаку лукоил генерално лош дизелот е за постари мотори со бош пумпа. Тие адитивите што се внатре ги нагризуваат гумичките и семеринзите од бош пумпата и може да протече за некое време.

Кај мене на дизел од лукоил осетно поспора е колата и чади повеќе при јако газење но некако како помалку да го троши и поминувам повеќе км со истото количество гориво. Од макпетрол го троши повеќе ама има и повеќе снага и помалку чади.

Не знам за дизел, ама бензинот од макпетрол им е како вода да ставаш, троши а не иде, од кога не ставам таму за 2 литри ми падна потрошувачката на бордот.
 
Дизелот неможам да го оценам...бидејќи едната кола што ми е дизел, моторот е доста јак и не се осеќа разлика, а потрошувачката не сум ја споредувал

Додека за бензинот-имам и постар Цитроен Ах....кој по звук го осеќам кој каков бензин става. Од Лук Оил бензинот го прави моторот потивок и посмирен. Од Макпетрол моторот добива на бучавост...некако како да работи на ,,раније,, палење. Доста осетна разлика има во бучавост. Потрошувачката е тука некаде

Со Цитроенот можам буквално да бидам тест машина .....сите нијанси одма се видливи
 
ако е замаецот двомасен(а повеќето се такви)...половно да купиш е исто како парите да си ги фрлил од камени мост

замаецот е потрошна роба...внатре има федери кои со тек на времето ја губат еластичноста, како и лежиште/лагер кој исто така страда со тек на време
Извинете што прашувам многу, исто така треба и сензор за воздух за ова 320д, имаме пробано 15 досега ниеден не одговара со сите колата е како млитава, на отворено под полна гас не прима одма, сецка и до 3к обрати престанува со влечење како да одземам гас, е сега рекоа нов некојси Pierburg сензор да ставам, на комп дијаг го истава тој како проблем, е сега незнам ако купам и пак да прави исто со новиот,7000 е нов...
На ова проклетиве 320ки ова им бил еден од најчестите проблеми...
 
Извинете што прашувам многу, исто така треба и сензор за воздух за ова 320д, имаме пробано 15 досега ниеден не одговара со сите колата е како млитава, на отворено под полна гас не прима одма, сецка и до 3к обрати престанува со влечење како да одземам гас, е сега рекоа нов некојси Pierburg сензор да ставам, на комп дијаг го истава тој како проблем, е сега незнам ако купам и пак да прави исто со новиот,7000 е нов...
На ова проклетиве 320ки ова им бил еден од најчестите проблеми...
Ти сензорите ги купуваш на слепо и ги местиш? Носи ја на сервис , они нека ти стават сензор што ќе работи и ти ќе го платиш само тој[DOUBLEPOST=1535887206][/DOUBLEPOST]Некој што во кола има Ford Audio 6000CD? Во опции има Bluetooth опција, го путам но не го наоѓа на телефон. Кога стискам слушалката за телефон само Mute пишува. Помош?
 
Собира неколку литри и во одушокот од резерварот ако полниш до врв. Инаку лукоил генерално лош дизелот е за постари мотори со бош пумпа. Тие адитивите што се внатре ги нагризуваат гумичките и семеринзите од бош пумпата и може да протече за некое време.

Кај мене на дизел од лукоил осетно поспора е колата и чади повеќе при јако газење но некако како помалку да го троши и поминувам повеќе км со истото количество гориво. Од макпетрол го троши повеќе ама има и повеќе снага и помалку чади.
stvarno me zamisli so ova, bidejki stalno stavam od lukoil i se ima deseno da ja prediktuvaat bosot tecese nafta.
 
skoro 3 godibi turam na lukoil i nikakov problem nemam ni so dizna ni so bosh, ni cadi ni trokira. imam vectra b 2.0 dti.
problemot so boso e semeringot, ako popusti pocnuva da frla nafta i boso pajga na 200 000km so e i normalno.
ako e katalizatoro izvaden ili isklucen egr ili zatnat egr togas frla crn cad. kajmene i na astra H i na vectrata nema crn cad ni na palenje ni na vozenje. turajtesi nafra na lukoil i nemuja mislete :) mak petrol se prevaranti.
 
Извинете што прашувам многу, исто така треба и сензор за воздух за ова 320д, имаме пробано 15 досега ниеден не одговара со сите колата е како млитава, на отворено под полна гас не прима одма, сецка и до 3к обрати престанува со влечење како да одземам гас, е сега рекоа нов некојси Pierburg сензор да ставам, на комп дијаг го истава тој како проблем, е сега незнам ако купам и пак да прави исто со новиот,7000 е нов...
На ова проклетиве 320ки ова им бил еден од најчестите проблеми...
како што ти кажаа.....однесија на сервис и тие нека ја тупат главата. ќе платиш само еден сензор, а вака можеби ќе треба да купиш неколку и ниеден од нив да не пасува
 
stvarno me zamisli so ova, bidejki stalno stavam od lukoil i se ima deseno da ja prediktuvaat bosot tecese nafta.

Друже не мора да значи ама има зборено со двајца бошисти и двајцата ми рекоа само Макпетрол за постар дизел со бош пумпа и препорачаа да ставам двотактол во нафтата.

Јас искрено најмногу што ме нервира е тоа што колата не влече со дизел од Лукоил, значи ставам дизел на Лукоил и за 1 километар возење веќе има разлика. Имам пробано и од други бензиски и со скоро со сите други влечело подобро него со Лукоил.

За поново возило со комон рејл систем нема многу разлика, зошто има електроника што нон стоп компензира тајминг на палење и количество на вбризгано гориво па за возачот секој дизел делува скоро исто, нормално ако е горе долу чист а не вода.

skoro 3 godibi turam na lukoil i nikakov problem nemam ni so dizna ni so bosh, ni cadi ni trokira. imam vectra b 2.0 dti.
problemot so boso e semeringot, ako popusti pocnuva da frla nafta i boso pajga na 200 000km so e i normalno.
ako e katalizatoro izvaden ili isklucen egr ili zatnat egr togas frla crn cad. kajmene i na astra H i na vectrata nema crn cad ni na palenje ni na vozenje. turajtesi nafra na lukoil i nemuja mislete :) mak petrol se prevaranti.

Проблемо со бошо е што возиме коли по 20 години стари. Било каков екцес со горивото лесно може да разјаде не само семеринзи туку и внатрешни заптивки и елементи од пумпата па послем не само течење туку можда и друга ќе треба да се бара.

Инаку кај мене подчадува на газење оти бош пумпата е штелната да дава повеќе гориво и турбото е исто штелнато да отвара на 1.3 бари (1 бар е фабрички). Ради ова колата супер оди ама нормално ако нагло дадеш гас до патос потчаднува. Мене не ми смета ич и генерално не возам со педалата до патос често ама добро е да има резерва снага колата за критични ситуации како при претекнување и сл.[DOUBLEPOST=1535921981][/DOUBLEPOST]
Извинете што прашувам многу, исто така треба и сензор за воздух за ова 320д, имаме пробано 15 досега ниеден не одговара со сите колата е како млитава, на отворено под полна гас не прима одма, сецка и до 3к обрати престанува со влечење како да одземам гас, е сега рекоа нов некојси Pierburg сензор да ставам, на комп дијаг го истава тој како проблем, е сега незнам ако купам и пак да прави исто со новиот,7000 е нов...
На ова проклетиве 320ки ова им бил еден од најчестите проблеми...

Друже чепкам компјутерска дијагностика и ќе ти кажам немој да се лажеш со половни сензори. Само нов ако сакаш да биде се во ред. Со половен никогаш нема ни да троши како што треба ни па да оди како што треба.

Однеси ја на добар сервис, нека ја исчитаат добро што е како е, и нормално нека стават сензор на нивна одговорност. Инаку Pierburg е добра марка (ако е оригинал).
 
Последно уредено:
Разгледав и на други форуми дефинитивно ке преминам на био дизел од макпетрол, а што се однесува до дизните колку одприлика се цените на чистење на дизните ? Бидејќи со другар ги гледавме на дијагностика ми рече првата била ептен лоша, е сега на колата не гледам при возење/палење некои проблеми, колку е лошо за автомобилот да работи така ?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
Здраво другари, ме интересира што би одбрале меѓу Opel Astra H (3 врати) или Голф 5 и зашто?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom