Работа на брод

  • Креатор на темата Креатор на темата Dzings
  • Време на започнување Време на започнување
На Карнивал за сурат тефтер и останати социјални мрежи имаше план 24 часа за неколку долари неограничено, меѓутоа освен ова ништо друго не можеше да се конектира на мрежата, можеше ама преку компјутер и... :icon_lol:

Најкористен план беше 100 минути за 10$, 500 минути за 40$ итн. Имаше и по мегабајт ама не се сеќавам на цената.
 
Додека бев на NCL имаа два различни типа на интернет, Брејкавеј класите имаа интернет по мегабајт, а другите по минута. Требаа сите да ги префрлат на мегабајт систем.
Не се сеќавам точно колку беше интернетот по мегабајт, али, АЛИ! можеш скоро цело време да си онлајн и да не се замараш се додека не скролаш по фацакнига и додека не гледаш слики по инстаграм и што не. За правење муабет е супер, се додека некој не ти прати слика и да ти шмркне фино од лимитот.

грешен пост си квоутнал :D прашуев општо за викинг и живот и работа на компанијата :)

Инаку на msc е веројатно најдобар нетот. 30 долари НЕОГРАНИЧЕНО социјални мрежи, инстаграм, фејсбук, ватсап и слично, скролаш кога сакаш колку сакаш,

А за се друго си купуеш мегабајти шо можеш да ги трошиш кога ептен ти треба да отвориш нешто друго, јас купив еден пакет и ми траеше цел договор.
 
Добро е на карнивал напреднал интернетот, јас кога бев беше 20$ за 1 сат.
 
грешен пост си квоутнал :D прашуев општо за викинг и живот и работа на компанијата :)

Инаку на msc е веројатно најдобар нетот. 30 долари НЕОГРАНИЧЕНО социјални мрежи, инстаграм, фејсбук, ватсап и слично, скролаш кога сакаш колку сакаш,

А за се друго си купуеш мегабајти шо можеш да ги трошиш кога ептен ти треба да отвориш нешто друго, јас купив еден пакет и ми траеше цел договор.
хахахахаах! да, еј.. прв warning ќе ми биде. Може со Counseling да пројдам :)
И да, во право си за MSC, социјалниот пакет таму е закон, дали клипови, слики, видео разговори... немаше проблем.


Sent from my Nexus 6 using Tapatalk
 
Здрави на сите,

Одамна имам желба за рaбoтa на брод, да не скрoлaм на претхoдни страници, дали може некој да ми каже како отприлика се пoчетoците? Агенции/првични трошоци кoн истите/дoгoвoри/можни рaбoтoдaвци/нештo подеталнo вo врска сo раб пoзиции/можна зaрaбoткa?
 
Здрави на сите,

Одамна имам желба за рaбoтa на брод, да не скрoлaм на претхoдни страници, дали може некој да ми каже како отприлика се пoчетoците? Агенции/првични трошоци кoн истите/дoгoвoри/можни рaбoтoдaвци/нештo подеталнo вo врска сo раб пoзиции/можна зaрaбoткa?
Најдобро ти е да отидеш на презентацијата што Коузон ја држи секој вторник во 11 часот.
За тие саат/два ќе добиш многу повеќе информации отколку што некој би седнал и би ти куцал све по ред.
Ако сакаш да идеш во двете агенции би ти препорачал да идеш во различни денови за да не ти се помешаат информациите како на некои форумџии кои што беа у ист ден во двете агенции и на крај пишуваат смешни глупости на форум од што им се помешало се.
 
Здрави на сите,

Одамна имам желба за рaбoтa на брод, да не скрoлaм на претхoдни страници, дали може некој да ми каже како отприлика се пoчетoците? Агенции/првични трошоци кoн истите/дoгoвoри/можни рaбoтoдaвци/нештo подеталнo вo врска сo раб пoзиции/можна зaрaбoткa?
Најдобро ти е да отидеш на презентацијата што Коузон ја држи секој вторник во 11 часот.
За тие саат/два ќе добиш многу повеќе информации отколку што некој би седнал и би ти куцал све по ред.
Ако сакаш да идеш во двете агенции би ти препорачал да идеш во различни денови за да не ти се помешаат информациите како на некои форумџии кои што беа у ист ден во двете агенции и на крај пишуваат смешни глупости на форум од што им се помешало се.
 
Муабетот ми е шo сум моменталнo вo странство. И така сакам некоја општа информација.Сакам да си истерам oвa па пoсле oвa ми стoи како следен чекор.
 
У кратки црти работиш секој ден од договорот по 8-13 саати дневно, а договорите се од 6-9 месеци.
За да спремиш потребна документација ќе ти требаат 300-800 евра. Некои компании плаќаат авионска карта, за некои сам си плаќаш за да стигнеш на брод.

Позиции зависи ти што знаеш да работиш. Не може да отидеш да работиш како фотограф ако не знаеш да држиш камера, или бар-сервер ако не знаеш да држиш ајнцер.
Платите ти се од 600-6000 долари.

Интервјуата се претежно во Скопје или на Скајп....
 
Муабетот ми е шo сум моменталнo вo странство. И така сакам некоја општа информација.Сакам да си истерам oвa па пoсле oвa ми стoи како следен чекор.

Можеш и во странство да побараш агенција која е овластен регрутер за одредена бродска компанија.

Единствено треба да побараш на веб сајтовите на бродските компании.

Еве ти некои линкови, каде што треба да ја одбереш државата од листата и ќе ти прикаже кои се овластени регрутери за посредување при вработување на брод од таа држава.

https://www.ncl.com/fr/en/about/careers/shipboard-employment/how-to-apply#hiringpartners

https://www.vikingcruises.com/about-us/careers-recruitment-partners.html#noscroll

http://royalcareersatsea.com/pages/about_hiring_partners

https://jobs.disneycareers.com/dcl-contact-procurement-ally

https://www.princess.com/careers/shipboard-cruise-jobs/how-to-apply/

Најверојатно нема да можат да ти помогнат ако немаш државјанство од таа држава, но барем ќе ти ги објаснат условите за работа на брод, па ќе можеш да ги споредиш нивните услови со условите на македонските регрутери.
 
У кратки црти работиш секој ден од договорот по 8-13 саати дневно, а договорите се од 6-9 месеци.
За да спремиш потребна документација ќе ти требаат 300-800 евра. Некои компании плаќаат авионска карта, за некои сам си плаќаш за да стигнеш на брод.

Позиции зависи ти што знаеш да работиш. Не може да отидеш да работиш како фотограф ако не знаеш да држиш камера, или бар-сервер ако не знаеш да држиш ајнцер.
Платите ти се од 600-6000 долари.

Интервјуата се претежно во Скопје или на Скајп....

Фала. А зашо од 300-800 евра? Нема никоја фиксна цена?
А какви се тие потребни документации, во зависност од релацијата на бродот се ваѓат визи или?
И она од платите.. почетна е 600 па после со саати се гледа или како?

Можеш и во странство да побараш агенција која е овластен регрутер за одредена бродска компанија.

Единствено треба да побараш на веб сајтовите на бродските компании.

Еве ти некои линкови, каде што треба да ја одбереш државата од листата и ќе ти прикаже кои се овластени регрутери за посредување при вработување на брод од таа држава.

https://www.ncl.com/fr/en/about/careers/shipboard-employment/how-to-apply#hiringpartners

https://www.vikingcruises.com/about-us/careers-recruitment-partners.html#noscroll

http://royalcareersatsea.com/pages/about_hiring_partners

https://jobs.disneycareers.com/dcl-contact-procurement-ally

https://www.princess.com/careers/shipboard-cruise-jobs/how-to-apply/

Најверојатно нема да можат да ти помогнат ако немаш државјанство од таа држава, но барем ќе ти ги објаснат условите за работа на брод, па ќе можеш да ги споредиш нивните услови со условите на македонските регрутери.

Да нема да ми помогнат пошо неам такво државјанство. Наше е светкско е. На нашки да се разбереме де.
 
Фала. А зашо од 300-800 евра? Нема никоја фиксна цена?
А какви се тие потребни документации, во зависност од релацијата на бродот се ваѓат визи или?
И она од платите.. почетна е 600 па после со саати се гледа или како?
--------------
Да нема да ми помогнат пошо неам такво државјанство. Наше е светкско е. На нашки да се разбереме де.

За првото затоа што различни компании бараат различни STCW сертификати. Разлчен медицински преглед, различни вакцини (сево ова зависи од компанија до компанија), различни визи (ова зависи од тоа на кое пристаниште се качуваш).

Со платите зависи од позиција до позиција. Потоа следи дали позиција е на процент од продажба, на бакшиш или и двете.
Саатите у принцип не играат некоја улога у пресметка на плата, и вака и така ќе работиш по 70тина саати неделно.
------------
За второто нема да споделувам информации, деловни тајни овај нали :)

Само ќе ти пишам дека @Nadzz77 аплицираше за работа преку англиска агенција која и најде работа на италијанска компанија, за на крај јас да завршам како процесинг менаџер кој и помогна околу потребната документација пред да се качи на брод.


п.с. ти ништо не напиша за себе, можби и немаш доволно години за да можеш да аплицираш на брод (21) или можеби твоите знаења се тотално бескорисни на брод. Од друга страна можеби си идеален кандидат.
Слабо ми иде гледањето на гравчиња, на ЦВ гледам многу појасно :pos:
 
За првото затоа што различни компании бараат различни STCW сертификати. Разлчен медицински преглед, различни вакцини (сево ова зависи од компанија до компанија), различни визи (ова зависи од тоа на кое пристаниште се качуваш).

Со платите зависи од позиција до позиција. Потоа следи дали позиција е на процент од продажба, на бакшиш или и двете.
Саатите у принцип не играат некоја улога у пресметка на плата, и вака и така ќе работиш по 70тина саати неделно.
------------
За второто нема да споделувам информации, деловни тајни овај нали :)

Само ќе ти пишам дека @Nadzz77 аплицираше за работа преку англиска агенција која и најде работа на италијанска компанија, за на крај јас да завршам како процесинг менаџер кој и помогна околу потребната документација пред да се качи на брод.


п.с. ти ништо не напиша за себе, можби и немаш доволно години за да можеш да аплицираш на брод (21) или можеби твоите знаења се тотално бескорисни на брод. Од друга страна можеби си идеален кандидат.
Слабо ми иде гледањето на гравчиња, на ЦВ гледам многу појасно :pos:

Не џабе таков ми е никот ;)
Не ме кошта ништо де да напишам коментар два.. а и ќе си допричитам ја наназад.. темава е доста интересна. А стварно нема деј оф, нон-стоп се работи без прекин?
 
Не џабе таков ми е никот ;)
А стварно нема деј оф, нон-стоп се работи без прекин?

да, и верувај дека АКО ти се погоди деј-оф, (грип, стомачен вирус)... ќе почнеш глава од ѕид да удираш од досада. Време лета кога работиш.
 
Или ако си ептен среќлија како јас во мојот прв договор на крузевите од Њу Јорк до Кариби (8 беа вкупно) кога у Порт Канаверал у 12 саат имавме сторс (распоредувавме хартија, хамикалии и ритејл по магацини) едно пола саат до саат и после тоа цел ден слободно шетавме по Кејп Канаверал :)

Во четвртиот договор имав деј офф како што го пиша Казански погоре, и се шашардисав. :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom