Продажба на Македонски Железници Транспорт, рентабилниот дел од МЖ

, уше пред повеќе од 30г во Велика Британија е направен обид за целосна дерегулација на транспортот, патнички и товарен, меѓутоа се покажа доста неуспешно во една така развиена либерална демократија со таква пазарна економија, факт е дека постојат низа нематеријални добивки кои не може да бидат земени во предвид од развојот под државна капа посебно на железничкиот сообраќај, уше повеќе во мала земја како нашата.
Кој и врз основа на шо донел ваква одлука е пиздарија од поголеми размери.
Имавме некогаш колеџ за железнички сообраќај во Битола, може има некој шо е стручен да каже некоја дума за потегот, ама ако нема книшка за хорско пеење не е интересен
Газда Коче изглеа има некој планови, the man with the agenda, сака Ламборџини Мурчелаго да земи, до крај на мандат и авионче некое, турбопроп, поефтин е за екслоатација по час налет.
Можно е, засега е тоа шпекулација, затоа е потребна транспаретност, јавно да се објави CVто па да нема рекла-казала муабети.
Да знаеме сите што е потребно да се догура до таа позиција.