- Член од
- 9 јануари 2006
- Мислења
- 5.654
- Поени од реакции
- 7.500
@gigovit
Na lagata i se kratki nozete....Twin rortary sekohas ima 2 cevki na izlez od akumulator, ednata nosi freon do edniot cilindar a drugata do drugiot cilindar ili da ti nacrtam 2=TWIN...isto kako sto Suzumito nema 4Kw na -7 ili Avantot ima 2reden izmenuvac....ako imas nekoja replika so dokazi slobodno pokazi gi....tuka sme
Sanyo 6RZ110H1A go drzi i Aislu i go ima podatokot za COP koj iznesuva 4,4 na 56Hz za C-6RZ110H1A
http://www.aislu.com/documents/as.pdf
Single Rotary e so edna cevka i dovod....vrti duplo povekje rotacii od Twin kompresor zasto kaj tvinot istat rabota ja vrsat 2 cilindra, abenjeto e pomalo kaj twinot, dolgovecnosta e pogolema, vibraciite se pomali....i na kraj em cenata e pomala em garancijata e pogolema
[DOUBLEPOST=1510269556][/DOUBLEPOST]
Aj vidi ovde koj se zaebal ....kompresorov kaj LEC kolku btu ako e 8,9cc3 9000 ili 12000 ?
Baska tezi kako KIT i celi 9kg....zamisli sto magneti ima u nego, Feritni se 200% ne se Niodiumski Permanentni magneti kako kaj Lomoto
Na lagata i se kratki nozete....Twin rortary sekohas ima 2 cevki na izlez od akumulator, ednata nosi freon do edniot cilindar a drugata do drugiot cilindar ili da ti nacrtam 2=TWIN...isto kako sto Suzumito nema 4Kw na -7 ili Avantot ima 2reden izmenuvac....ako imas nekoja replika so dokazi slobodno pokazi gi....tuka sme
Sanyo 6RZ110H1A go drzi i Aislu i go ima podatokot za COP koj iznesuva 4,4 na 56Hz za C-6RZ110H1A
http://www.aislu.com/documents/as.pdf
Single Rotary e so edna cevka i dovod....vrti duplo povekje rotacii od Twin kompresor zasto kaj tvinot istat rabota ja vrsat 2 cilindra, abenjeto e pomalo kaj twinot, dolgovecnosta e pogolema, vibraciite se pomali....i na kraj em cenata e pomala em garancijata e pogolema
[DOUBLEPOST=1510269556][/DOUBLEPOST]
Aj ti slikaj ja klimata da vidime kade pisuva na nea Made in Japan pa da ti pustime 100kinezi doma na kafe ako lazes[DOUBLEPOST=1510270276][/DOUBLEPOST]Јапанска клима 12 BTU грее 37 кв А Кинеска за таа квадратура ќе ти треба 18 ка. ИНАКУ fujitsu I fuji да се склопуваат во кина но на самиот компресор пишува suenaga , takatsu-ku, KAWASAKI, JAPAN. Затоа што возам kawasaki I истата ознака ја има и на моторот, а тоа не значи дека и kawasaki моторот е кинез туку чист јапанец. То
Моја препорака е да се земе било која јапанска клима.
Aj aj aj i ti si nasol da zboris za kompresori 9ki u 12ki....После ова што го објави #gigovit јас предлагам еден апел до греемак да ја зголемат гаранцијата на 10+10 години, но наместо купувачите да плаќаат по 800 ден годишно , греемак да им плаќа на купувачите, затоа што плаќаш за 12- ка а добиваш јачина 9-ка . Како што пишав предмалку треба да купиш грее 18-ка за да добиеш на греење како 12-ка.
Aj vidi ovde koj se zaebal ....kompresorov kaj LEC kolku btu ako e 8,9cc3 9000 ili 12000 ?
Baska tezi kako KIT i celi 9kg....zamisli sto magneti ima u nego, Feritni se 200% ne se Niodiumski Permanentni magneti kako kaj Lomoto
Последно уредено: