Дискусија за Атеистите, Исламот, Христијанството и останати убедувања

Член од
21 јуни 2015
Мислења
37
Поени од реакции
17
Дефиниција не даваат атеистите туку религиите., едни викаат едно, други друго, трети трето, четврти четврто и т.д.
Ти како муслиман во кој Бог веруваш дека постои?
Најдобар концепт за Бога даден во Куранот е Сурах Ел Ихлас 112 каде се вели: Кажи: "Он, Аллах, еден е! Аллах Засолниште. Не роди и не е роден, и никој не Му е рамен! Ова е дефиницијата на Аллах во Исламот: дека Аллах е Еден и единствен, нема друг Бог освен него: дека е апсолутен, нема почеток и нема крај дека помага а нема потреба од помош; дека не е роден и дека не родил никого, дека нема Единородени деца; и дека никој нему е рамен, нема ништо нему слично на овој свет, не споредлив е со ништо на овој свет! Во моментот кога ќе Го споредиме со било што, тоа нешто постанува НеБог, затоа што на овој свет нема ништо нему слично. За секој еден за кој се тврди дека е Бог, ако ги исполнува овие 4 критериуми, за нас муслиманите тој е Бог, тој е Аллах . А кој може да ги има овие особини овие атрибути освен Аллах. Тој е мој Бог.
 
D

dARK_ElementaL

Гостин
На сите Атеисти, тие кои не веруваат во Господ, Го имаат моето посебно честитање, им честитам! Зашто им честитам? Затоа што тие ја користат својата интелегенција, ја користат моќта на размислување, многу од луѓето во светот кои веруваат во Господ, веруваат слепо, веруваат вo Господ само затоа што нивните родители веруваат во тоа, некои христијани се христијани, затоа што нивните родители се христијани, некои муслимани се муслимани, затоа што нивните родители се муслимани, вакви личности слепо веруваат. Атеистите ја корисатат логиката, тие атеисти кои живеат во религиозни области, размислуваат: како е можно луѓево околу мене да веруваат во Бог кој има човечки особини? Како можам да верувам во некој кој е сличен на мене? И затоа одбива да верува во вакви Богови, и вели нема Бог! Затоа сакам да ве прашам јас како муслиман вас почитувани атеисти, која е дефиницијата на еден Бог?
Немам дефиниција за Бог. Не можам да дефинирам нешто за кое мислам дека го нема.
Тоа давајте си вие таму дефиниции која како сака. Мене ич не ме интересира


Sent from my SM-G318H using Tapatalk
 
D

dARK_ElementaL

Гостин
Најдобар концепт за Бога даден во Куранот е Сурах Ел Ихлас 112 каде се вели: Кажи: "Он, Аллах, еден е! Аллах Засолниште. Не роди и не е роден, и никој не Му е рамен! Ова е дефиницијата на Аллах во Исламот: дека Аллах е Еден и единствен, нема друг Бог освен него: дека е апсолутен, нема почеток и нема крај дека помага а нема потреба од помош; дека не е роден и дека не родил никого, дека нема Единородени деца; и дека никој нему е рамен, нема ништо нему слично на овој свет, не споредлив е со ништо на овој свет! Во моментот кога ќе Го споредиме со било што, тоа нешто постанува НеБог, затоа што на овој свет нема ништо нему слично. За секој еден за кој се тврди дека е Бог, ако ги исполнува овие 4 критериуми, за нас муслиманите тој е Бог, тој е Аллах . А кој може да ги има овие особини овие атрибути освен Аллах. Тој е мој Бог.
А шо прајме со христијаните кои веруваат дека Бог сам на себе си е и татко и син?

Sent from my SM-G318H using Tapatalk
 
Член од
21 јуни 2015
Мислења
37
Поени од реакции
17
Ова е премногу навредливо !
Нема ништо тука наведриво, ако ти мислиш дека 2
А шо прајме со христијаните кои веруваат дека Бог сам на себе си е и татко и син?

Sent from my SM-G318H using Tapatalk
Конфузија, а кога е Исус во прашање нема да го ставам на овој тест бидееќи никаде во Библијата ама баш на ниедно место не постои цитат каде самиот Исус вели Јас сум Бог или верувајте во мене препишувањето Божество на Исус е од страна на некои Христијани кое е базирано само на толкувања, и своеволни верувања. но воопшто нема јасен доказ во Библијата, дека Исус е Бог.
Но за оние кои мисалт дека Исус е Бог, еве што вели Исус во Евангелијата:...Мојот отец е поголем од мене. Евангелие според Јован 14 (ред 28)...Мојот отец е поголем од сите... Евангелие според Јован 10 (ред 29). јас истерувам бесови со духот Божји... Евангелие според Матеј 12,(ред 28)...Со прст Божји ги истреувам бесовите... Евангелие според Лука 11 (ред 20). Но Јас ништо неможам да правам Сам од Себе: Како што слушам така судам, и мојот суд е праведен, оти не ја барам вољата Моја. а вољата на Отецот кој ме пратил. (Ев. Јован 5 ред 30). Па, каде во овие редови Исус вели дека он е Бог? За факт во сите редови вели дека се што поседува сето тоа е од Бога дадено, и вели дека самиот од себе неможе да направи ништо, доколку би бил Бог, што би го спречило да каже дека е Бог? Исто така ако би го ставиле Исус на тестот од сурах Ел Ихлас, би паднал на сите критериуми, Исус, е роден од мајка Марија, како може Бог да биде роден? Што правел додека бил бебе? И после вакви аргументи, некои атеисти веруваат и сложуваат дека како може да биде бог ова, но повеќето од нив не се сложуваат и велат: ние не веруваме во вакви дефиниции, ние веруваме во Наука, во научни факти, денес е време на наука и технологија, докажани научно дека има Бог и ние ке веруваме во тој Бог. Во потполност се сложувам со ова размислување, и факт е дека денеска е време на наука и технологија.
 

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.921
На пример ако за компјутерот пред тебе, ти речам дека е човек, ти ќе ми речиш и тие како тебе дека тоа не е човек, туку е компјутер, значи ја знаеш дефиницијата на еден компјуер, и затоа одбиваш да веруваш на моето тврдење дека тоа е човек а не компјутер. Исто така е и моето прашање која е дефиницијата на компјутерот т.е. која е дефиницијата на Бога, ти и тие како тебе ја знаете дефиницијата на Бога, па затоа тврдите дека нема Бог.
Значи ја знаеме дефиницијата која вие муслиманите сте ја дале за бог, дефиницијата која христијаните ја дале за бог, ја знаеме дефиницијата која хиндусите ја дале за хиндуистичките богови..... и тн. Нема потреба ние да даваме дефиниции кои се веќе од некого дадени. Во такви богови не верувам. И пак ќе те предупредам, не тврдиме дека нема богови, ние не веруваме во богови. Тоа се две различни работи. Атеисти се луѓе кои не веруваат во богови а не кои тврдат дека нема богови.
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.641
Поени од реакции
9.256
Конфузија, а кога е Исус во прашање нема да го ставам на овој тест бидееќи никаде во Библијата ама баш на ниедно место не постои цитат каде самиот Исус вели Јас сум Бог или верувајте во мене препишувањето Божество на Исус е од страна на некои Христијани кое е базирано само на толкувања, и своеволни верувања. но воопшто нема јасен доказ во Библијата, дека Исус е Бог.
Tи ја имаш читано Библијата или некој муслиман ти ја прераскажал, штом тврдиш дека Исус никаде не вели дека е Бог?
Ајде за почеток, прочитај го стихот 13:14 oд Евангелието според Јован.
 
D

dARK_ElementaL

Гостин
Нема ништо тука наведриво, ако ти мислиш дека 2

Конфузија, а кога е Исус во прашање нема да го ставам на овој тест бидееќи никаде во Библијата ама баш на ниедно место не постои цитат каде самиот Исус вели Јас сум Бог или верувајте во мене препишувањето Божество на Исус е од страна на некои Христијани кое е базирано само на толкувања, и своеволни верувања. но воопшто нема јасен доказ во Библијата, дека Исус е Бог.
Но за оние кои мисалт дека Исус е Бог, еве што вели Исус во Евангелијата:...Мојот отец е поголем од мене. Евангелие според Јован 14 (ред 28)...Мојот отец е поголем од сите... Евангелие според Јован 10 (ред 29). јас истерувам бесови со духот Божји... Евангелие според Матеј 12,(ред 28)...Со прст Божји ги истреувам бесовите... Евангелие според Лука 11 (ред 20). Но Јас ништо неможам да правам Сам од Себе: Како што слушам така судам, и мојот суд е праведен, оти не ја барам вољата Моја. а вољата на Отецот кој ме пратил. (Ев. Јован 5 ред 30). Па, каде во овие редови Исус вели дека он е Бог? За факт во сите редови вели дека се што поседува сето тоа е од Бога дадено, и вели дека самиот од себе неможе да направи ништо, доколку би бил Бог, што би го спречило да каже дека е Бог? Исто така ако би го ставиле Исус на тестот од сурах Ел Ихлас, би паднал на сите критериуми, Исус, е роден од мајка Марија, како може Бог да биде роден? Што правел додека бил бебе? И после вакви аргументи, некои атеисти веруваат и сложуваат дека како може да биде бог ова, но повеќето од нив не се сложуваат и велат: ние не веруваме во вакви дефиниции, ние веруваме во Наука, во научни факти, денес е време на наука и технологија, докажани научно дека има Бог и ние ке веруваме во тој Бог. Во потполност се сложувам со ова размислување, и факт е дека денеска е време на наука и технологија.
Се согласувам и јас дека Исус вели тоа. Отецот дека е поголем од него итн. Јас на пример кога бев религиозен верував дека Отецот си е Отец, Исус си е Исус. Дека тие двајца се посебни, а не два дела од ист бог. И дека Отецот си е шефот, а Исус негов син.
Исто Исус вели:
Јован 20:
17. И рече Исус: ,,Не допирај се до Мене, оти уште не сум се вратил при Мојот Отец; туку отиди при браќата Мои и кажи им: се враќам при Својот Отец и вашиот Отец, при Својот Бог и при вашиот Бог."

Но има и стих во истото евангелие кој вели
Јован 1:
1.Во почетокот беше Словото, и Словото беше во Бога и Бог беше Словото.
Христијаните се водат и по овој стих и затоа го дефинираат Бог како три во едно.

Во врска со раѓањето. Според христијанството Исус не бил роден туку отелотворен. Тоа го кажав и во другата тема. Раѓањето било само дел од процесот.
Јован 1:
14. И Словото стана тело и се всели во нас, полно со благодат и вистина; и ние ја видовме Неговата слава, слава како на Единороден од Отецот.

Sent from my SM-G318H using Tapatalk
 

redfogv

Царица
Член од
10 мај 2017
Мислења
2.271
Поени од реакции
2.031
Јас во еден "post" подолу на таа страница ти кажав дека одговорите ти се претежно штури. Ти реков наместо да одбегнуваш прашања, искрено да си признаеш дали ги знаеш или не ги знаеш одговорите на тие прашања. А ти вртиш скроз на скроз со прашања. Навистина ретко се добива прецизен одговор од тебе.
Те прашуваме како еден верник ќе се увери во точноста на она што е напишано и како ќе ја осознае вистината, а ти кажуваш ситници. За да бидеш конкретен и јасен,треба да даваш подобри образложенија. Обичниот верник е несоодветен или недоветен или пак недостоен. Ова го кажуваш без да образложиш поради која причина е така. Спомнуваш црковни авторитети, но не објаснуваш зошто.
Зошто некој со црковен авторитет има пристап до некоја поголема вистина?
Зошто обичниот верник нема толкав пристап или зошто треба да се потруди повеќе од некој свештеник?
Отвореност на умот, волја, желба, образование и подготвеност. До сето ова ли е?
 
Член од
3 јуни 2013
Мислења
1.944
Поени од реакции
1.192
Најдобар концепт за Бога даден во Куранот е Сурах Ел Ихлас 112 каде се вели: Кажи: "Он, Аллах, еден е! Аллах Засолниште. Не роди и не е роден, и никој не Му е рамен! Ова е дефиницијата на Аллах во Исламот: дека Аллах е Еден и единствен, нема друг Бог освен него: дека е апсолутен, нема почеток и нема крај дека помага а нема потреба од помош; дека не е роден и дека не родил никого, дека нема Единородени деца; и дека никој нему е рамен, нема ништо нему слично на овој свет, не споредлив е со ништо на овој свет! Во моментот кога ќе Го споредиме со било што, тоа нешто постанува НеБог, затоа што на овој свет нема ништо нему слично. За секој еден за кој се тврди дека е Бог, ако ги исполнува овие 4 критериуми, за нас муслиманите тој е Бог, тој е Аллах . А кој може да ги има овие особини овие атрибути освен Аллах. Тој е мој Бог.
Ако Аллах е Бог,Оној Истиот Бог кој го сретнал Мојсеј на Синајската Гора,тогаш треба да ги има истите особини,а тоа е она ЈАС СУМ.Богот Абрамов,Исаков,и Јаковов доволно се докажува со тоа што е Единствен.Јас кога ги читам овие Сури,кои го опишуваат Аллах,мене ми звучи како овој Бог да постои за инат на Исус Христос.Се споредува со Него,се дообјаснува дека не бил роден ниту родил.Јасно е дека има голема разлика од еврејскиот Јахве,христијанското Тројство и вашиот Аллах.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Се согласувам и јас дека Исус вели тоа. Отецот дека е поголем од него итн. Јас на пример кога бев религиозен верував дека Отецот си е Отец, Исус си е Исус. Дека тие двајца се посебни, а не два дела од ист бог. И дека Отецот си е шефот, а Исус негов син.
Исто Исус вели:
Јован 20:
17. И рече Исус: ,,Не допирај се до Мене, оти уште не сум се вратил при Мојот Отец; туку отиди при браќата Мои и кажи им: се враќам при Својот Отец и вашиот Отец, при Својот Бог и при вашиот Бог."

Но има и стих во истото евангелие кој вели
Јован 1:
1.Во почетокот беше Словото, и Словото беше во Бога и Бог беше Словото.
Христијаните се водат и по овој стих и затоа го дефинираат Бог како три во едно.


Во врска со раѓањето. Според христијанството Исус не бил роден туку отелотворен. Тоа го кажав и во другата тема. Раѓањето било само дел од процесот.
Јован 1:
14. И Словото стана тело и се всели во нас, полно со благодат и вистина; и ние ја видовме Неговата слава, слава како на Единороден од Отецот.

Sent from my SM-G318H using Tapatalk
dARK_ElementaL,

дај подобјасни ги болдуваните стихови.

Ваљда не е самото препишување стихови твојот врвен мисловен домет.[DOUBLEPOST=1510004131][/DOUBLEPOST]
Јас во еден "post" подолу на таа страница ти кажав дека одговорите ти се претежно штури.
А ако бидат километарски, ќе ти бидат преобемни...:rolleyes:[DOUBLEPOST=1510004199][/DOUBLEPOST]
Навистина ретко се добива прецизен одговор од тебе.
И, како треба да „изгледа„ прецизноста во одговорот, кога самото вероучение е преобемно за „прецизно„ одговарање?[DOUBLEPOST=1510004239][/DOUBLEPOST]
Обичниот верник е несоодветен или недоветен или пак недостоен.
Подобјасни го поимот „обичен верник„.[DOUBLEPOST=1510004293][/DOUBLEPOST]
Ова го кажуваш без да образложиш поради која причина е така. Спомнуваш црковни авторитети, но не објаснуваш зошто.
Објаснето е, а дали читаш и/или разбираш, тоа е друга „ствар„.[DOUBLEPOST=1510004383][/DOUBLEPOST]
Зошто некој со црковен авторитет има пристап до некоја поголема вистина?
Нема пристап само авторитетот, туку секој лик во Црквата, кој сака, има пристап до сето Црковно учење и може да се подвизува во рамките од Црквата.[DOUBLEPOST=1510004500][/DOUBLEPOST]
Зошто обичниот верник нема толкав пристап или зошто треба да се потруди повеќе од некој свештеник?
Види погоре.

Плус, сам Бог им даде екслузива само на Апостолите, а последично, на епископите и подоцна на свештениците, да бидат носители на црковната вистина и да бидат „светотаинско свештенство„,, додека „обичните„ верници стануваат „царско свештенство„.[DOUBLEPOST=1510004623][/DOUBLEPOST]
Отвореност на умот, волја, желба, образование и подготвеност. До сето ова ли е?
Отприлика-да.

Почетната намера е неизбежната потреба од трагање на творението по својот Творец и наоѓањето на Истиот. Се‘ друго е финеса.
 
Последно уредено:

redfogv

Царица
Член од
10 мај 2017
Мислења
2.271
Поени од реакции
2.031
dARK_ElementaL,

дај подобјасни ги болдуваните стихови.

Ваљда не е самото препишување стихови твојот врвен мисловен домет.[DOUBLEPOST=1510004131][/DOUBLEPOST]

А ако бидат километарски, ќе ти бидат преобемни...:rolleyes:[DOUBLEPOST=1510004199][/DOUBLEPOST]

И, како треба да „изгледа„ прецизноста во одговорот, кога самото вероучение е преобемно за „прецизно„ одговарање?[DOUBLEPOST=1510004239][/DOUBLEPOST]

Подобјасни го поимот „обичен верник„.[DOUBLEPOST=1510004293][/DOUBLEPOST]

Објаснето е, а дали читаш и/или разбираш, тоа е друга „ствар„.[DOUBLEPOST=1510004383][/DOUBLEPOST]

Нема пристап само авторитетот, туку секој лик во Црквата, кој сака, има пристап до сето Црковно учење и може да се подвизува во рамките од Црквата.[DOUBLEPOST=1510004500][/DOUBLEPOST]

Види погоре.

Плус, сам Бог им даде екслузива само на Апостолите, а последично, на епископите и подоцна на свештениците, да бидат носители на црковната вистина и да бидат „светотаинско свештенство„,, додека „обичните„ верници стануваат „царско свештенство„.[DOUBLEPOST=1510004623][/DOUBLEPOST]

Отприлика-да.

Почетната намера е неизбежната потреба од трагање на творението по својот Творец и наоѓањето на Истиот. Се‘ друго е финеса.
Не му замерувај на Дарк што ги напишал тие стихови тука.Интересни се и добро е да се читаат за да се развие некаква дискусија.Не барај само од него да ги објасни,туку и ти напиши нешто нешто за нив.
Нека ти бидат километарски.Никој нема да ти замери ако дадеш обемни одговори.
Е,овој твој одговор може да се нарече колку-толку солиден. :)
 
D

dARK_ElementaL

Гостин
dARK_ElementaL,

дај подобјасни ги болдуваните стихови.

Ваљда не е самото препишување стихови твојот врвен мисловен домет.[DOUBLEPOST=1510004131][/DOUBLEPOST]

А ако бидат километарски, ќе ти бидат преобемни...:rolleyes:[DOUBLEPOST=1510004199][/DOUBLEPOST]

И, како треба да „изгледа„ прецизноста во одговорот, кога самото вероучение е преобемно за „прецизно„ одговарање?[DOUBLEPOST=1510004239][/DOUBLEPOST]

Подобјасни го поимот „обичен верник„.[DOUBLEPOST=1510004293][/DOUBLEPOST]

Објаснето е, а дали читаш и/или разбираш, тоа е друга „ствар„.[DOUBLEPOST=1510004383][/DOUBLEPOST]

Нема пристап само авторитетот, туку секој лик во Црквата, кој сака, има пристап до сето Црковно учење и може да се подвизува во рамките од Црквата.[DOUBLEPOST=1510004500][/DOUBLEPOST]

Види погоре.

Плус, сам Бог им даде екслузива само на Апостолите, а последично, на епископите и подоцна на свештениците, да бидат носители на црковната вистина и да бидат „светотаинско свештенство„,, додека „обичните„ верници стануваат „царско свештенство„.[DOUBLEPOST=1510004623][/DOUBLEPOST]

Отприлика-да.

Почетната намера е неизбежната потреба од трагање на творението по својот Творец и наоѓањето на Истиот. Се‘ друго е финеса.
Јован 20: 17
- Ова и го вели Исус на Марија Магдалена по воскресението кога ќе остане сама кај гробот. И јасно сам Исус кажува дека Отецот е негов бог.

Јован 1:1
- Ова го вели авторот на евангелието. Каде кажува дека и словото(синот) е Бог. И затоа христијаните сметаат дека се тројца кои образуваат еден бог, три у едно. Богот сам на себе испаѓа и татко и син.

Јован 1: 14
- Ова се зборовите на Јован крстител кој зборува за словото дека се отелотворило. И дошло во човечкиот свет. И дека потекнува од Отецот.



Sent from my SM-G318H using Tapatalk
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Јован 20: 17
- Ова и го вели Исус на Марија Магдалена по воскресението кога ќе остане сама кај гробот. И јасно сам Исус кажува дека Отецот е негов бог.

Јован 1:1
- Ова го вели авторот на евангелието. Каде кажува дека и словото(синот) е Бог. И затоа христијаните сметаат дека се тројца кои образуваат еден бог, три у едно. Богот сам на себе испаѓа и татко и син.

Јован 1: 14
- Ова се зборовите на Јован крстител кој зборува за словото дека се отелотворило. И дошло во човечкиот свет. И дека потекнува од Отецот.



Sent from my SM-G318H using Tapatalk
ctrl+c=copy
vtrl+v=paste.

Во секој случај, ти благодарам на незнаењето.[DOUBLEPOST=1510012194][/DOUBLEPOST]
Не му замерувај на Дарк што ги напишал тие стихови тука.Интересни се и добро е да се читаат за да се развие некаква дискусија.Не барај само од него да ги објасни,туку и ти напиши нешто нешто за нив.
Нека ти бидат километарски.Никој нема да ти замери ако дадеш обемни одговори.
Е,овој твој одговор може да се нарече колку-толку солиден. :)
О.К., како за почеток...
Прејди на наредното прашање па ќе се обидам да одговорам.
 
D

dARK_ElementaL

Гостин
ctrl+c=copy
vtrl+v=paste.

Во секој случај, ти благодарам на незнаењето.[DOUBLEPOST=1510012194][/DOUBLEPOST]

О.К., како за почеток...
Прејди на наредното прашање па ќе се обидам да одговорам.
Не. ,,Ви благодарам" јас вам пречесен што ми Укажавте дека Незнам. Живеев во Слепило. Добро што ми ги Отворивте очите.

Ајде сега отец Мики, покажете го вие вашето знаење и објаснете ги:

-Исусовите зборови:

,, ...при Својот Отец и вашиот Отец, при Својот Бог и вашиот Бог. "

-Зборовите на евангелистот Јован:

" ...Бог беше Словото. "

-Зборовите на Јован крстителот:

,, ...И Словото стана тело... "

,, ...Единороден од Отецот. "



Sent from my SM-G318H using Tapatalk
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.641
Поени од реакции
9.256
Не. ,,Ви благодарам" јас вам пречесен што ми Укажавте дека Незнам. Живеев во Слепило. Добро што ми ги Отворивте очите.

Ајде сега отец Мики, покажете го вие вашето знаење и објаснете ги:

-Исусовите зборови:

,, ...при Својот Отец и вашиот Отец, при Својот Бог и вашиот Бог. "
Што мислиш, зошто Исус вели така, а не вели:„при нашиот Отец“?

Така рекол, бидејќи како човек, Отецот за Него е Бог, а доколку другите се ослободени од заблуда, Отецот е и нивен Бог.

Инаку, Исус Христос е Богочовек, т.е. истовремено и совршен човек и Бог, па така во Евангелијата ќе сретнеш дека некаде зборува и делува како човек, а некаде зборува и делува како Бог (опростува гревови, го воскреснува Лазара, ја стишува бурата).

Во посоченото Евангелие според Јован, Исус вели како Бог:„Јас и Отецот едно сме“ (10:13) и „Вистина, вистина ви велам: Јас постојам уште пред да се роди Авраам.”(8:58) и „Ако, пак, Јас, Господ и Учител, ви ги измив нозете, тогаш и вие сте должни еден на друг да ги миете нозете.“(13:14) и Исус вели како човек:„одам при Мојот Отец; зашто Мојот Отец е поголем од Мене“(14:28) и „Кој Ме мрази Мене, Го мрази и Мојот Отец.“(15:23), а исто така Исус вели како човек и како Бог:

7. Ако Ме бевте познавале, ќе Го познававте и Мојот Отец. А отсега Го познавате, и сте Го виделе.”
8. Филип Му рече: „Господи, покажи ни Го Отецот, и доста ни е!”
9. Му одговори Исус: „Толку време сум со вас, и не си ли Ме познал, Филипе? Кој Ме видел Мене, Го видел Отецот, и како ти велиш: »Покажи ни Го Отецот?«(Eв. Јн гл. 14)



-Зборовите на евангелистот Јован:

" ...Бог беше Словото. "

-Зборовите на Јован крстителот:

,, ...И Словото стана тело... "

,, ...Единороден од Отецот. "

Sent from my SM-G318H using Tapatalk
Бог беше Словото (или Логос, Реч) спореди со:

И рече Бог: „Нека биде светлина!” И би светлина. (Битие 1:3). Затоа и евангелистот Јован продолжува: Сè стана преку Него и без Него ништо не стана, што стана.(Eв. Jн 1:3)
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom