SuBZerO
Бигус Дикус
- Член од
- 26 јануари 2007
- Мислења
- 3.863
- Поени од реакции
- 4.815
Ете и јас те прашав, одговор никаде на видик. Еве повторно ќе те прашам - Како обичниот верник ќе провери дали црковните толкувања се точни или не? Како обичниот верник ќе знае дека: ,,Бесплатно добивте, бесплатно давајте" значи да наплаќаат и да имаат ценовници?Не читам монолози од Хепта, а твој одговор немам ниту забележано, а камо ли прочитано...
Еве, јас ќе ти одговорам на прашањето, а ти ќе ми одговориш на моето.Ете и јас те прашав, одговор никаде на видик. Еве повторно ќе те прашам - Како обичниот верник ќе провери дали црковните толкувања се точни или не? Како обичниот верник ќе знае дека: ,,Бесплатно добивте, бесплатно давајте" значи да наплаќаат и да имаат ценовници?
Зошто тогаш ја преведувате Библијата на македонски,ако никој не смее да ја чита ниту толкува?Ако смеат да ја толкуваат само црковните великодостојници,тие знаат старословенски и старогрчки и можат да си ја читаат и толкуваат,не им е потребна македонска Библија.На литургија тие ќе им преведат на мирјаните.Еве, јас ќе ти одговорам на прашањето, а ти ќе ми одговориш на моето.
Еве го мојот одговор.
Прво и основно, прашањето ти е погрешно. „Обични„ верници се ликови кои верата православна ја сведуваат на ритуали, за кои (ритуали) самите „обични„ верници не ја знаат барем симболиката а како ли „нешто повеќе„.
Верниците пак, кои решиле да си го уредат животот според волјата Божја и според одредбите од Црквата, не ја сведуваат верата на прост ритуал, туку на начин на живот. Така, верните, преку своето лично и колективно живеење и преку искуствата собрани од тоа живеење и споредбата на искуствата со записите од Црквата и од нејзините врвни подвижници, имаат искуствено сознание дали начинот на кој
живеат е Богоподобен или не.
Толкувањето на стиховите од Писмото можат и смеат да ги чинат само врвните подвижници во Црквата, кои ги достигнале вториот и третиот степен на продуховеност, а тоа е просветлувањето и обожението. Само во таква продуховена состојба, некој лик може да толкува правилно. Во спротивно, ако некој толкува по својот ум, битисувајќи во огревовена состојба, толкувањето ќе му биде 100%-то погрешно и чат-пат точно, и спротивно од толкувањата на врвните Црковни подвижници. Затоа, во Црквата не толкува секој, како во протестантизмот, и во Црквата не е во право секој, туку само достојните. На достојните, сам Бог им се јавува и сам Бог им потврдува дека се или дали се на прав пат и дека се и дали се во право.
Достојните се наоѓаат под влијание од благодатната енергија Божја и преку таа енергија, духот од достојникот разговара со Бога и духот од достојникот правилно толкува, оти умот му е очистен од огревовеноста. Сам Бог Е гарант за точноста од толкуваното.
Затоа, кога е во прашање толкувањето на Писмото, верните се должни да се повикуваат не на својот ум, туку на она кое Црквата веќе го истолкувала. Писмото содржи и места/стихови кои немаат потреба од толкување, поради нивната едноставност и поради лесната разбиливост, така да секој кој е помалку опитен, може да увиди за што се работи во конкретен стих, но само во духот од контекстот на кој му припаѓа стихот, како и во духот од целото Писмото и конечно, во духот од начинот на кој толкуваат достојните.
„Бесплатно добивте-бесплатно давајте„ нема врска со никакви ценовници, туку со сето она учење, вештини и задачи кои сам Христос им ги даде прво на Апостолите, а преку нив, на првите генерации епископи.
Да се вратиме на моето прашање; што е вистината?
Значи толкувачите (кои се повикуваат на купишта цитати од вашата света книга) на Премин Порталот (главното гласило на мпц-оа), 100% погрешно толкуваат и окривуваат цели туѓи учења за да им се фати добро толкувањето...Толкувањето на стиховите од Писмото можат и смеат да ги чинат само врвните подвижници во Црквата, кои ги достигнале вториот и третиот степен на продуховеност, а тоа е просветлувањето и обожението. Само во таква продуховена состојба, некој лик може да толкува правилно. Во спротивно, ако некој толкува по својот ум, битисувајќи во огревовена состојба, толкувањето ќе му биде 100%-то погрешно и чат-пат точно, и спротивно од толкувањата на врвните Црковни подвижници.
Класичен пример за објаснување со самото себе.Духовноста е состојба на свест во која едно лице е посветено на развојот на сопствениот дух. Зборот доаѓа од латинскиот: spiritus = дух, или спиро "дишам".
Не постојат погрешни прашања, постојат само погрешни одговори. Како обичниот верник ќе знае дека оној што толкува наместо него е ,,достоен"? Како ќе провери дали бил достигнат вториот или третиот степен? Како ќе проверат дали тој што им толкува наместо нив бил ,,богопогоден" или не?Еве, јас ќе ти одговорам на прашањето, а ти ќе ми одговориш на моето.
Еве го мојот одговор.
Прво и основно, прашањето ти е погрешно. „Обични„ верници се ликови кои верата православна ја сведуваат на ритуали, за кои (ритуали) самите „обични„ верници не ја знаат барем симболиката а како ли „нешто повеќе„.
Верниците пак, кои решиле да си го уредат животот според волјата Божја и според одредбите од Црквата, не ја сведуваат верата на прост ритуал, туку на начин на живот. Така, верните, преку своето лично и колективно живеење и преку искуствата собрани од тоа живеење и споредбата на искуствата со записите од Црквата и од нејзините врвни подвижници, имаат искуствено сознание дали начинот на кој
живеат е Богоподобен или не.
Толкувањето на стиховите од Писмото можат и смеат да ги чинат само врвните подвижници во Црквата, кои ги достигнале вториот и третиот степен на продуховеност, а тоа е просветлувањето и обожението. Само во таква продуховена состојба, некој лик може да толкува правилно. Во спротивно, ако некој толкува по својот ум, битисувајќи во огревовена состојба, толкувањето ќе му биде 100%-то погрешно и чат-пат точно, и спротивно од толкувањата на врвните Црковни подвижници. Затоа, во Црквата не толкува секој, како во протестантизмот, и во Црквата не е во право секој, туку само достојните. На достојните, сам Бог им се јавува и сам Бог им потврдува дека се или дали се на прав пат и дека се и дали се во право.
Достојните се наоѓаат под влијание од благодатната енергија Божја и преку таа енергија, духот од достојникот разговара со Бога и духот од достојникот правилно толкува, оти умот му е очистен од огревовеноста. Сам Бог Е гарант за точноста од толкуваното.
Затоа, кога е во прашање толкувањето на Писмото, верните се должни да се повикуваат не на својот ум, туку на она кое Црквата веќе го истолкувала. Писмото содржи и места/стихови кои немаат потреба од толкување, поради нивната едноставност и поради лесната разбиливост, така да секој кој е помалку опитен, може да увиди за што се работи во конкретен стих, но само во духот од контекстот на кој му припаѓа стихот, како и во духот од целото Писмото и конечно, во духот од начинот на кој толкуваат достојните.
„Бесплатно добивте-бесплатно давајте„ нема врска со никакви ценовници, туку со сето она учење, вештини и задачи кои сам Христос им ги даде прво на Апостолите, а преку нив, на првите генерации епископи.
Да се вратиме на моето прашање; што е вистината?
I mene me interesira ova.Aj,kje vidime dali i shto kje odgovori.Не постојат погрешни прашања, постојат само погрешни одговори. Како обичниот верник ќе знае дека оној што толкува наместо него е ,,достоен"? Како ќе провери дали бил достигнат вториот или третиот степен? Како ќе проверат дали тој што им толкува наместо нив бил ,,богопогоден" или не?
Жално,но реално ! Алчноста е всадена во секого.[DOUBLEPOST=1508943133][/DOUBLEPOST]
Знам дека така пишува. А,па,во исламот,положбата на жената е уште полоша.Се сложувам и јас со тебе дека имаш право да одлучуваш за себе и дека не треба некој маж да те команда. Дека имаш право сама да донесуваш одлуки за својот живот. Ама у право е Хепта во христијанството жената треба да му е потчинета на мажот.
Тоа што сама одлучуваш за себе повеќе ти е дадено од тие кои сметаат дека жената треба да биде еднаква со мажот.
Sent from my SM-G318H using Tapatalk
Мики, ако за да бидеш достоен верник е морално да ги простудираш сите книги и да ги поминеш сите салтанати, тогаш доследно си е да не земаат пари само владиците, попојте, клисарите туку и верниците. Од народ за народ, дај поделете тоа богатството по верниците.Еве, јас ќе ти одговорам на прашањето, а ти ќе ми одговориш на моето.
Еве го мојот одговор.
Прво и основно, прашањето ти е погрешно. „Обични„ верници се ликови кои верата православна ја сведуваат на ритуали, за кои (ритуали) самите „обични„ верници не ја знаат барем симболиката а како ли „нешто повеќе„.
Верниците пак, кои решиле да си го уредат животот според волјата Божја и според одредбите од Црквата, не ја сведуваат верата на прост ритуал, туку на начин на живот. Така, верните, преку своето лично и колективно живеење и преку искуствата собрани од тоа живеење и споредбата на искуствата со записите од Црквата и од нејзините врвни подвижници, имаат искуствено сознание дали начинот на кој
живеат е Богоподобен или не.
Толкувањето на стиховите од Писмото можат и смеат да ги чинат само врвните подвижници во Црквата, кои ги достигнале вториот и третиот степен на продуховеност, а тоа е просветлувањето и обожението. Само во таква продуховена состојба, некој лик може да толкува правилно. Во спротивно, ако некој толкува по својот ум, битисувајќи во огревовена состојба, толкувањето ќе му биде 100%-то погрешно и чат-пат точно, и спротивно од толкувањата на врвните Црковни подвижници. Затоа, во Црквата не толкува секој, како во протестантизмот, и во Црквата не е во право секој, туку само достојните. На достојните, сам Бог им се јавува и сам Бог им потврдува дека се или дали се на прав пат и дека се и дали се во право.
Достојните се наоѓаат под влијание од благодатната енергија Божја и преку таа енергија, духот од достојникот разговара со Бога и духот од достојникот правилно толкува, оти умот му е очистен од огревовеноста. Сам Бог Е гарант за точноста од толкуваното.
Затоа, кога е во прашање толкувањето на Писмото, верните се должни да се повикуваат не на својот ум, туку на она кое Црквата веќе го истолкувала. Писмото содржи и места/стихови кои немаат потреба од толкување, поради нивната едноставност и поради лесната разбиливост, така да секој кој е помалку опитен, може да увиди за што се работи во конкретен стих, но само во духот од контекстот на кој му припаѓа стихот, како и во духот од целото Писмото и конечно, во духот од начинот на кој толкуваат достојните.
„Бесплатно добивте-бесплатно давајте„ нема врска со никакви ценовници, туку со сето она учење, вештини и задачи кои сам Христос им ги даде прво на Апостолите, а преку нив, на првите генерации епископи.
Да се вратиме на моето прашање; што е вистината?
Нека поделат на сиромашните верници.Мики, ако за да бидеш достоен верник е морално да ги простудираш сите книги и да ги поминеш сите салтанати, тогаш доследно си е да не земаат пари само владиците, попојте, клисарите туку и верниците. Од народ за народ, дај поделете тоа богатството по верниците.
Дух (филм) — романтична драма од 1990 година со Патрик Свејзи, Деми Мур, Тони Голдвин и Вупи Голдберг во главните улоги.Класичен пример за објаснување со самото себе.
Духовно е она што е духовно..
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Circular_definition
"Развој на сопствениот дух"
Истото прашање: што подразбираш под дух?
За мене дух е ова
![]()
Сега ќе чекаме да легне прашината и пак одиме одново со тоа како ти немаш капацитет, како @Кеплер не дава одговори, @Ipsissimus е Телемит чиј што закон е од Змијата од еврејскиот закон (демек зло) и слични глупости - треба да го игнорирате или да знаете како да му влетате во муабет и да му го прекинете муабетот кој постојано го води низ годините - омраза и оцрнување на се што не разбира и верува дека е против неговите размисли за светот, вез волја да научи нешто повеќеPosle prasanjva miki e na prinuden odmor izlea!
PS: Uprava...daj drugo dete,daj!
@MIKI1 ја гледа дебатата на 24,темата е црковна.Posle prasanjva miki e na prinuden odmor izlea!
PS: Uprava...daj drugo dete,daj!