Дискусија за Атеистите, Исламот, Христијанството и останати убедувања

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Не читам монолози од Хепта, а твој одговор немам ниту забележано, а камо ли прочитано...
Ете и јас те прашав, одговор никаде на видик. Еве повторно ќе те прашам - Како обичниот верник ќе провери дали црковните толкувања се точни или не? Како обичниот верник ќе знае дека: ,,Бесплатно добивте, бесплатно давајте" значи да наплаќаат и да имаат ценовници?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Ете и јас те прашав, одговор никаде на видик. Еве повторно ќе те прашам - Како обичниот верник ќе провери дали црковните толкувања се точни или не? Како обичниот верник ќе знае дека: ,,Бесплатно добивте, бесплатно давајте" значи да наплаќаат и да имаат ценовници?
Еве, јас ќе ти одговорам на прашањето, а ти ќе ми одговориш на моето.

Еве го мојот одговор.

Прво и основно, прашањето ти е погрешно. „Обични„ верници се ликови кои верата православна ја сведуваат на ритуали, за кои (ритуали) самите „обични„ верници не ја знаат барем симболиката а како ли „нешто повеќе„.

Верниците пак, кои решиле да си го уредат животот според волјата Божја и според одредбите од Црквата, не ја сведуваат верата на прост ритуал, туку на начин на живот. Така, верните, преку своето лично и колективно живеење и преку искуствата собрани од тоа живеење и споредбата на искуствата со записите од Црквата и од нејзините врвни подвижници, имаат искуствено сознание дали начинот на кој
живеат е Богоподобен или не.

Толкувањето на стиховите од Писмото можат и смеат да ги чинат само врвните подвижници во Црквата, кои ги достигнале вториот и третиот степен на продуховеност, а тоа е просветлувањето и обожението. Само во таква продуховена состојба, некој лик може да толкува правилно. Во спротивно, ако некој толкува по својот ум, битисувајќи во огревовена состојба, толкувањето ќе му биде 100%-то погрешно и чат-пат точно, и спротивно од толкувањата на врвните Црковни подвижници. Затоа, во Црквата не толкува секој, како во протестантизмот, и во Црквата не е во право секој, туку само достојните. На достојните, сам Бог им се јавува и сам Бог им потврдува дека се или дали се на прав пат и дека се и дали се во право.

Достојните се наоѓаат под влијание од благодатната енергија Божја и преку таа енергија, духот од достојникот разговара со Бога и духот од достојникот правилно толкува, оти умот му е очистен од огревовеноста. Сам Бог Е гарант за точноста од толкуваното.

Затоа, кога е во прашање толкувањето на Писмото, верните се должни да се повикуваат не на својот ум, туку на она кое Црквата веќе го истолкувала. Писмото содржи и места/стихови кои немаат потреба од толкување, поради нивната едноставност и поради лесната разбиливост, така да секој кој е помалку опитен, може да увиди за што се работи во конкретен стих, но само во духот од контекстот на кој му припаѓа стихот, како и во духот од целото Писмото и конечно, во духот од начинот на кој толкуваат достојните.

„Бесплатно добивте-бесплатно давајте„ нема врска со никакви ценовници, туку со сето она учење, вештини и задачи кои сам Христос им ги даде прво на Апостолите, а преку нив, на првите генерации епископи.

Да се вратиме на моето прашање; што е вистината?
 
Член од
3 јуни 2013
Мислења
1.944
Поени од реакции
1.192
Еве, јас ќе ти одговорам на прашањето, а ти ќе ми одговориш на моето.

Еве го мојот одговор.

Прво и основно, прашањето ти е погрешно. „Обични„ верници се ликови кои верата православна ја сведуваат на ритуали, за кои (ритуали) самите „обични„ верници не ја знаат барем симболиката а како ли „нешто повеќе„.

Верниците пак, кои решиле да си го уредат животот според волјата Божја и според одредбите од Црквата, не ја сведуваат верата на прост ритуал, туку на начин на живот. Така, верните, преку своето лично и колективно живеење и преку искуствата собрани од тоа живеење и споредбата на искуствата со записите од Црквата и од нејзините врвни подвижници, имаат искуствено сознание дали начинот на кој
живеат е Богоподобен или не.

Толкувањето на стиховите од Писмото можат и смеат да ги чинат само врвните подвижници во Црквата, кои ги достигнале вториот и третиот степен на продуховеност, а тоа е просветлувањето и обожението. Само во таква продуховена состојба, некој лик може да толкува правилно. Во спротивно, ако некој толкува по својот ум, битисувајќи во огревовена состојба, толкувањето ќе му биде 100%-то погрешно и чат-пат точно, и спротивно од толкувањата на врвните Црковни подвижници. Затоа, во Црквата не толкува секој, како во протестантизмот, и во Црквата не е во право секој, туку само достојните. На достојните, сам Бог им се јавува и сам Бог им потврдува дека се или дали се на прав пат и дека се и дали се во право.

Достојните се наоѓаат под влијание од благодатната енергија Божја и преку таа енергија, духот од достојникот разговара со Бога и духот од достојникот правилно толкува, оти умот му е очистен од огревовеноста. Сам Бог Е гарант за точноста од толкуваното.

Затоа, кога е во прашање толкувањето на Писмото, верните се должни да се повикуваат не на својот ум, туку на она кое Црквата веќе го истолкувала. Писмото содржи и места/стихови кои немаат потреба од толкување, поради нивната едноставност и поради лесната разбиливост, така да секој кој е помалку опитен, може да увиди за што се работи во конкретен стих, но само во духот од контекстот на кој му припаѓа стихот, како и во духот од целото Писмото и конечно, во духот од начинот на кој толкуваат достојните.

„Бесплатно добивте-бесплатно давајте„ нема врска со никакви ценовници, туку со сето она учење, вештини и задачи кои сам Христос им ги даде прво на Апостолите, а преку нив, на првите генерации епископи.

Да се вратиме на моето прашање; што е вистината?
Зошто тогаш ја преведувате Библијата на македонски,ако никој не смее да ја чита ниту толкува?Ако смеат да ја толкуваат само црковните великодостојници,тие знаат старословенски и старогрчки и можат да си ја читаат и толкуваат,не им е потребна македонска Библија.На литургија тие ќе им преведат на мирјаните.
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.319
Поени од реакции
12.334
Толкувањето на стиховите од Писмото можат и смеат да ги чинат само врвните подвижници во Црквата, кои ги достигнале вториот и третиот степен на продуховеност, а тоа е просветлувањето и обожението. Само во таква продуховена состојба, некој лик може да толкува правилно. Во спротивно, ако некој толкува по својот ум, битисувајќи во огревовена состојба, толкувањето ќе му биде 100%-то погрешно и чат-пат точно, и спротивно од толкувањата на врвните Црковни подвижници.
Значи толкувачите (кои се повикуваат на купишта цитати од вашата света книга) на Премин Порталот (главното гласило на мпц-оа), 100% погрешно толкуваат и окривуваат цели туѓи учења за да им се фати добро толкувањето...

Исто и ти - кој те тебе постави за толкувач и објаснувач на твојата света книга кога си обичен мирјанин? Ти ниту можеш да поставуваш прашања, ниту можеш да одговараш на истите - заглавен си во телесно мудрување и ништо повеќе...

Ти освен со начинот на живот и искуство кое го имаш - на друг начин не можеш да сведочиш за писанијата од библијата... а доказот ти е оскуден ако некој те чита како се однесуваш и како колнеш по форумов со години!
Ти си 100% во грешка во објаснувањето на библијата бидејќи од петни жили се трудиш да ја оправдаш твојата вера... не бирајќи начин. И пеколот би го избрал во тој процес...
Браво... мене ми се допаѓа :)

П.С. Ми се допаѓа што имате степени, само чекав некој да каже :)
 
Член од
22 јули 2016
Мислења
1.748
Поени од реакции
750
Духовноста е состојба на свест во која едно лице е посветено на развојот на сопствениот дух. Зборот доаѓа од латинскиот: spiritus = дух, или спиро "дишам".
Класичен пример за објаснување со самото себе.
Духовно е она што е духовно..
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Circular_definition
"Развој на сопствениот дух"
Истото прашање: што подразбираш под дух?

За мене дух е ова
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Еве, јас ќе ти одговорам на прашањето, а ти ќе ми одговориш на моето.

Еве го мојот одговор.

Прво и основно, прашањето ти е погрешно. „Обични„ верници се ликови кои верата православна ја сведуваат на ритуали, за кои (ритуали) самите „обични„ верници не ја знаат барем симболиката а како ли „нешто повеќе„.

Верниците пак, кои решиле да си го уредат животот според волјата Божја и според одредбите од Црквата, не ја сведуваат верата на прост ритуал, туку на начин на живот. Така, верните, преку своето лично и колективно живеење и преку искуствата собрани од тоа живеење и споредбата на искуствата со записите од Црквата и од нејзините врвни подвижници, имаат искуствено сознание дали начинот на кој
живеат е Богоподобен или не.

Толкувањето на стиховите од Писмото можат и смеат да ги чинат само врвните подвижници во Црквата, кои ги достигнале вториот и третиот степен на продуховеност, а тоа е просветлувањето и обожението. Само во таква продуховена состојба, некој лик може да толкува правилно. Во спротивно, ако некој толкува по својот ум, битисувајќи во огревовена состојба, толкувањето ќе му биде 100%-то погрешно и чат-пат точно, и спротивно од толкувањата на врвните Црковни подвижници. Затоа, во Црквата не толкува секој, како во протестантизмот, и во Црквата не е во право секој, туку само достојните. На достојните, сам Бог им се јавува и сам Бог им потврдува дека се или дали се на прав пат и дека се и дали се во право.

Достојните се наоѓаат под влијание од благодатната енергија Божја и преку таа енергија, духот од достојникот разговара со Бога и духот од достојникот правилно толкува, оти умот му е очистен од огревовеноста. Сам Бог Е гарант за точноста од толкуваното.

Затоа, кога е во прашање толкувањето на Писмото, верните се должни да се повикуваат не на својот ум, туку на она кое Црквата веќе го истолкувала. Писмото содржи и места/стихови кои немаат потреба од толкување, поради нивната едноставност и поради лесната разбиливост, така да секој кој е помалку опитен, може да увиди за што се работи во конкретен стих, но само во духот од контекстот на кој му припаѓа стихот, како и во духот од целото Писмото и конечно, во духот од начинот на кој толкуваат достојните.

„Бесплатно добивте-бесплатно давајте„ нема врска со никакви ценовници, туку со сето она учење, вештини и задачи кои сам Христос им ги даде прво на Апостолите, а преку нив, на првите генерации епископи.

Да се вратиме на моето прашање; што е вистината?
Не постојат погрешни прашања, постојат само погрешни одговори. Како обичниот верник ќе знае дека оној што толкува наместо него е ,,достоен"? Како ќе провери дали бил достигнат вториот или третиот степен? Како ќе проверат дали тој што им толкува наместо нив бил ,,богопогоден" или не?
 

redfogv

Царица
Член од
10 мај 2017
Мислења
2.271
Поени од реакции
2.031
Не постојат погрешни прашања, постојат само погрешни одговори. Како обичниот верник ќе знае дека оној што толкува наместо него е ,,достоен"? Како ќе провери дали бил достигнат вториот или третиот степен? Како ќе проверат дали тој што им толкува наместо нив бил ,,богопогоден" или не?
I mene me interesira ova.Aj,kje vidime dali i shto kje odgovori. :rolleyes:[DOUBLEPOST=1508942732][/DOUBLEPOST]
Izjava na denot!

"Една слика, илјада денари" - Агатангел

@borisofskopje
Жално,но реално ! Алчноста е всадена во секого.[DOUBLEPOST=1508943133][/DOUBLEPOST]
Се сложувам и јас со тебе дека имаш право да одлучуваш за себе и дека не треба некој маж да те команда. Дека имаш право сама да донесуваш одлуки за својот живот. Ама у право е Хепта во христијанството жената треба да му е потчинета на мажот.
Тоа што сама одлучуваш за себе повеќе ти е дадено од тие кои сметаат дека жената треба да биде еднаква со мажот.

Sent from my SM-G318H using Tapatalk
Знам дека така пишува. А,па,во исламот,положбата на жената е уште полоша.
 
Последно уредено:

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.514
Еве, јас ќе ти одговорам на прашањето, а ти ќе ми одговориш на моето.

Еве го мојот одговор.

Прво и основно, прашањето ти е погрешно. „Обични„ верници се ликови кои верата православна ја сведуваат на ритуали, за кои (ритуали) самите „обични„ верници не ја знаат барем симболиката а како ли „нешто повеќе„.

Верниците пак, кои решиле да си го уредат животот според волјата Божја и според одредбите од Црквата, не ја сведуваат верата на прост ритуал, туку на начин на живот. Така, верните, преку своето лично и колективно живеење и преку искуствата собрани од тоа живеење и споредбата на искуствата со записите од Црквата и од нејзините врвни подвижници, имаат искуствено сознание дали начинот на кој
живеат е Богоподобен или не.


Толкувањето на стиховите од Писмото можат и смеат да ги чинат само врвните подвижници во Црквата, кои ги достигнале вториот и третиот степен на продуховеност, а тоа е просветлувањето и обожението. Само во таква продуховена состојба, некој лик може да толкува правилно. Во спротивно, ако некој толкува по својот ум, битисувајќи во огревовена состојба, толкувањето ќе му биде 100%-то погрешно и чат-пат точно, и спротивно од толкувањата на врвните Црковни подвижници. Затоа, во Црквата не толкува секој, како во протестантизмот, и во Црквата не е во право секој, туку само достојните. На достојните, сам Бог им се јавува и сам Бог им потврдува дека се или дали се на прав пат и дека се и дали се во право.

Достојните се наоѓаат под влијание од благодатната енергија Божја и преку таа енергија, духот од достојникот разговара со Бога и духот од достојникот правилно толкува, оти умот му е очистен од огревовеноста. Сам Бог Е гарант за точноста од толкуваното.

Затоа, кога е во прашање толкувањето на Писмото, верните се должни да се повикуваат не на својот ум, туку на она кое Црквата веќе го истолкувала. Писмото содржи и места/стихови кои немаат потреба од толкување, поради нивната едноставност и поради лесната разбиливост, така да секој кој е помалку опитен, може да увиди за што се работи во конкретен стих, но само во духот од контекстот на кој му припаѓа стихот, како и во духот од целото Писмото и конечно, во духот од начинот на кој толкуваат достојните.

„Бесплатно добивте-бесплатно давајте„ нема врска со никакви ценовници, туку со сето она учење, вештини и задачи кои сам Христос им ги даде прво на Апостолите, а преку нив, на првите генерации епископи.

Да се вратиме на моето прашање; што е вистината?
Мики, ако за да бидеш достоен верник е морално да ги простудираш сите книги и да ги поминеш сите салтанати, тогаш доследно си е да не земаат пари само владиците, попојте, клисарите туку и верниците. Од народ за народ, дај поделете тоа богатството по верниците.
 

redfogv

Царица
Член од
10 мај 2017
Мислења
2.271
Поени од реакции
2.031
Мики, ако за да бидеш достоен верник е морално да ги простудираш сите книги и да ги поминеш сите салтанати, тогаш доследно си е да не земаат пари само владиците, попојте, клисарите туку и верниците. Од народ за народ, дај поделете тоа богатството по верниците.
Нека поделат на сиромашните верници.
 

alf

Член од
28 јануари 2010
Мислења
1.613
Поени од реакции
1.164
Класичен пример за објаснување со самото себе.
Духовно е она што е духовно..
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Circular_definition
"Развој на сопствениот дух"
Истото прашање: што подразбираш под дух?

За мене дух е ова
Дух (филм) — романтична драма од 1990 година со Патрик Свејзи, Деми Мур, Тони Голдвин и Вупи Голдберг во главните улоги.
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.319
Поени од реакции
12.334
Posle prasanjva miki e na prinuden odmor izlea!

PS: Uprava...daj drugo dete,daj!
Сега ќе чекаме да легне прашината и пак одиме одново со тоа како ти немаш капацитет, како @Кеплер не дава одговори, @Ipsissimus е Телемит чиј што закон е од Змијата од еврејскиот закон (демек зло) и слични глупости - треба да го игнорирате или да знаете како да му влетате во муабет и да му го прекинете муабетот кој постојано го води низ годините - омраза и оцрнување на се што не разбира и верува дека е против неговите размисли за светот, вез волја да научи нешто повеќе :)

Учете малку и вие како треба со луѓето :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom