Совети околу мотоцикли

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Isto taka dokolku nekoj ima nesto od slednive delovi neka me kontaktira dali vo reply ili pp ne e bitno.
KEEWAY CRUISER 250 (2007)
-Zaden lev zmigavec
-Disagji (torbi-kuferi, moze i nekoi aftermarket kako od ali ili grcka se isto)
-Vizir
-Desna racka so komandi (zmigavec,palenje, pozicija-svetla)

Sent from my NEM-L21 using Tapatalk
 
Да не има некој искуство со А категорија возач почетник и мотор над 25kw?

Од автошколата инструкторот ми вика не се замарај земи си каков сакаш мотор тој закон стар е, демек и да те казни полицаец на суд ке паднело. некој слујано информиран за ова?

Иронијата е во тоа што за да полагаш за А категорија мора обуката и полагањето да ти биде на 600 кубика и мин 80 коња мотор, а после тоа ти викаат а оп не можеш ти 2 години да возиш мотор над 30 коња ! миндфак тотален , со 25kw макс 250 кубика кинеско нешто имаш - нема логика да не смееш 600 кубика а за тоа си полагал...

п.с. не зборам за тркачки мотор 140+ коња почетник да земе, ама вака не смеам ни патнички обичен или стреет 50коња 500цц да имам за по автопат -.-
 
Se naogja nekoj skuter ili bilo kakov moped od okolina na Skopje so dokumenti do 100 evra?
 
Да не има некој искуство со А категорија возач почетник и мотор над 25kw?

Од автошколата инструкторот ми вика не се замарај земи си каков сакаш мотор тој закон стар е, демек и да те казни полицаец на суд ке паднело. некој слујано информиран за ова?

Иронијата е во тоа што за да полагаш за А категорија мора обуката и полагањето да ти биде на 600 кубика и мин 80 коња мотор, а после тоа ти викаат а оп не можеш ти 2 години да возиш мотор над 30 коња ! миндфак тотален , со 25kw макс 250 кубика кинеско нешто имаш - нема логика да не смееш 600 кубика а за тоа си полагал...

п.с. не зборам за тркачки мотор 140+ коња почетник да земе, ама вака не смеам ни патнички обичен или стреет 50коња 500цц да имам за по автопат -.-

Pisuvam od rabota neam mk podrshka, inace zakonov e na sila od 2017 neka ne te laze instruktorot, tocno taka e zakonot. Prvite 2 godini ne smees motor nad 30 konja da vozis, i ne smees posle 23:00 da vozis iako imas vozacka za kola. E sea, kolku ke te kazni nekoj za toa kolku konja ti e motorot ne znam, jas poloziv avgust mesec 2016 pred da dojde zakonot.
 
Pisuvam od rabota neam mk podrshka, inace zakonov e na sila od 2017 neka ne te laze instruktorot, tocno taka e zakonot. Prvite 2 godini ne smees motor nad 30 konja da vozis, i ne smees posle 23:00 da vozis iako imas vozacka za kola. E sea, kolku ke te kazni nekoj za toa kolku konja ti e motorot ne znam, jas poloziv avgust mesec 2016 pred da dojde zakonot.

и ја истово го мислам после мое подетално тумачење ама сепак ако купувам мотор сигурно ќе биде над 30 коња (сакам suzuki sv650) , не е тркачки али сепак... ќе си возам прописно фул геар , па ако ме сопрат и казнат јбг :)
 
Би Ве замолил за совет за купување на мотор за почетник. Искуство освен со скутери и Томос Апн ☺ немам.
Предложен ми е од искусен возач (со преку 25 годишно возачко искуство) Ducati scrambler sixty2 како еден од најдобрите мотори за возачи со моето искуство (почетник).
Дали има некој искуство со овој мотор и дали и Вие сметате дека би бил добар избор (со оглед на високата цена) за возач почетник?
 
Би Ве замолил за совет за купување на мотор за почетник. Искуство освен со скутери и Томос Апн ☺ немам.
Предложен ми е од искусен возач (со преку 25 годишно возачко искуство) Ducati scrambler sixty2 како еден од најдобрите мотори за возачи со моето искуство (почетник).
Дали има некој искуство со овој мотор и дали и Вие сметате дека би бил добар избор (со оглед на високата цена) за возач почетник?
Друже не знам колку пари е дукатито али сигурно е над 6 бона, јас би ти препорачал хамачи 250ка супермото/ендуро, ново да го купиш е околу 1800-2200 еура, ке го возиш година дена наваму натаму ќе го навикнеш па после тоа ќе си купиш сериозен мотор. Јас хамачито го фурам веќе 7ма година и немам никакви поплаки за моторот, колку пари толку музика :) А ако имаш поише пари за давање, дукатито е ок, хонда исто имаат некој 500 кубика почетнички убав мотор, ама све е тоа над 5 бона и за година две ќе ти биде слабо :)
 
Honda cbf 125 , Kymco Visar 125i, или друг некој 125ка со брзини како за прв мотор ?
 
sto ke ti e tolku slab, spored mene barem Hamachi 250cc :)

inace jas pred dve nedeli zemav PRV motor: SUZUKI GSR 600 (98HP:vozbud::vozbud::vozbud: ) ne e za pocetnici ama ako imas pamet vo glava ;)
Не е за тука. Живеам надвор, тука нема кај да возиш многу, затоа што е остров. А и познато е местото со репутација дека никој не пази и не се замара дали ќе те дигне на хауба или не.
 
Не е за тука. Живеам надвор, тука нема кај да возиш многу, затоа што е остров. А и познато е местото со репутација дека никој не пази и не се замара дали ќе те дигне на хауба или не.

епа тогаш баш за такво место би ти препорачал некој стартен мотор 250-500 кубика со 1 single cylinder (high-tourqe , low end speed) , баш дека другите не пазат за да можеш брзо да се извадиш од заебана ситуација и избегнеш/избегаш..

усвари можда ова се многу снажни за тебе, да ти одговорам на првото прашање , сите се добри и СПОРИ мотори, и секако ходната е најдобра ама и највероватно најскапа (можеш да видиш и yamaha mt125 ->> овој го имам лично пробано и е прдобар ама 3000+ евра е многу за мене за ВАКОВ мотор и одма после едно кругче околу паркинг ми здосади :) ) , е се дали се исплати за таков мотор да даваш пари ти си знаеш!

п.с. да се надоврзам на првото, само да појаснам дека ако имаш спор мотор не значи дека се намалуваат шансите другите што не пазат да те удрат :) носи високо рефлектирачки облеки и елечиња!![
 
Здраво на сите, нов сум на форумот па би сакал да ве прашам дали имате искуство или сте информирани за мотори кои се продаваат како оштетени при транспорт во Хамачи Штип?
Имаше да се избере солиден OCHERK 110cc со 4 брзини па некако ми се чудни дали имаат проблеми само каросериски или нешто повеќе?
 
Здраво на сите, нов сум на форумот па би сакал да ве прашам дали имате искуство или сте информирани за мотори кои се продаваат како оштетени при транспорт во Хамачи Штип?
Имаше да се избере солиден OCHERK 110cc со 4 брзини па некако ми се чудни дали имаат проблеми само каросериски или нешто повеќе?

Мое досегашно искуство со Хамачиевци и остали дилери на тие мотори е дека сите доаѓале по малку каросериски оштетени при транспорт. Стално има некоја пластика што не лежи кај што треба, или е набиена, или малку пукната. Мене ми набутаа нов скутер 250цц со мала пукнатина на ветробран која не ја видов во моментот (инаку скутерот беше супер и уште го возам), туку дури после ден-два кога го регистрирав и развозев моторот. Нормално, касно беше да одам да се расправам а и кој ми е крив кога не сум гледал кога требало... И јебига, убаво е кажано: за толку пари - толку музика.

Гледај го убаво моторот механичките делови (околу шалтерот за брзини, кочници, дискови, ланец, ѕвезди, тркала) да не се оштетени при транспорт. Ако е пластика скршена - ништо страшно. За добра цена да го земеш, се исплати за ситна пара да го залепиш со некоја убава карбонска фолија или слично на тие пластики што се оштетени или да ги санираш и офарбаш ти.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom