Dosta be spamas bez veza, strucnjak stana i ti, kapilara pa kapailara, midea ta midea. Se sto ne e gree ne cini, na Strelco filozofijata. Vivaks si e e Vivaks, Midea si e Midea. Sto ne ti e jasno.
Okolu duvanjeto laden vozduh da pojasnam. Bidejki ne mozat da gi pratat kvalitetnite da ne recam vrvni proizvoditeli na klimi koi imaat mnogu dobar minimum na rabota od okolu 100-tina vati, koj minimum mora da go prati so rabotenje i kompresorot i pri taa potrosnja da dava kolku-tolku topol vozduh, nekoi proizvoditeli za da go imitiraat toa rabotenje softverski reseno go ostavaat ventilatorot da raboti so obrazlozenie deka na toj nacin se isfrla nekoja zaostanata toplina od sistemot. Ovaa situacija nema vrska so defrostot, tuku se slucuva koga klimata ja postignuva zadadenata temperatura vo prostorijata. Znaci ventilatorot raboti non-stop i isklucuva samo koga pravi klimata defrost.
PRIMER Mitsubishi SF serijata koja e edna skala podole od FH go ima toj princip na rabota, FH pak toa go nema no zatoa ima dosta visok minimum i cesto gasi. Imas situacija dali da prodolzi da vrti ventilatorot laden vozduh vo mesto kaj ednata serija, ili da gasi celosno kaj drugata i pak imas situacija da se oseti ladno sto ne duva i oscilacija na temperaturata.
Zatoa kvalitetnite inverteri treba da imaat sto pomal minimum na rabota za da efektot na greenje bide najdobar, na toj nacin ima i najmala potrosuvacka i najdolg vek klimata, otkolku da gasi-pali kompesorot.
Resenie za situacijata so duvanje na ventilatorot e rabota na auto-fan i auto-swing.. Obicno podobrite da kazam proizvoditeli so malku R u glavata, problemot go resile so podiganje na perkite horizontalno za da ne duva na dole tuku u tavan. Otkako ke se ukluci kompresorot i ke pusti topol vozduh perkite se vrakaat nadole, auto-fan pomaga barem da se namali brzinata avtomatski vo ovaa situacija.