MIKI1
Поставувач на неодговорени прашања.
- Член од
- 10 јануари 2008
- Мислења
- 20.396
- Поени од реакции
- 3.398
Let3,Мики нели е јасно напишано во библијата дека дури од кога каснаа од плодот на дрвото на знаењето, на Адам и Ева му се отворија очите и научија што е добро а што зло. Пред тоа не беа свесни што е тоа какоизгледа и шо е разликата.
Така да казната на госпот беше неправедна и без основ. Било кој суд денес тие луѓе би ги ослободил од вина.
за да увидиш до која мерка немаш абер шо пишуеш, одговори си (себе си, не мене....) на ова прашање; што дознаа Адам и Ева откако вкусија од забранетиот плод, односно што научија од поимите „добро„ и „зло„?
Наведи едно „добро„ и едно „зло„ кое го научија.
Знам дека не знаеш, Изменето од модератор ...[DOUBLEPOST=1505592365][/DOUBLEPOST]
Ти упорно го избегнуваш одговорот на прашањето а притоа ми велиш дека си ми одговорил.
Убаво те прашав.
Ако Бог знае однапред што ќе направи некој убиец во животот зошто тогаш дозволува да се роди со способност за вршење на убиство? Зошто дозволува да биде сторено нешто што ќе доведе до страдање на некој друг.
Каков е тој Бог што знае дека ќе се случи тоа а го дозволува со тоа што дозволува да се роди личност која ќе биде способна да изврши чин наречен убиство?
Sent from my SM-G318H using Tapatalk
Веќе ти одговорив.
Еве и потсетуење во болдот:
„....Прашај си го @Let 3, он го знае погрешниот одговор па погрешно и ќе ти одговори.
Точниот одговор се следен; Бог го створи човекот по Својот „образ и подобие„, што значи дека Бог на Адама му всадил разум и слободна волја. Адам не е создаден со склоност кон зло, туку со слободна волја. Адам беше искушуван од Бога преку Божјата „понуда„ да одбере меѓу дрвото на животот и дрвото на спознанието на доброто и злото. Адам го одбра погрешното дрво па беше казнет со бркање од Рајот.
Бидејќи сам Бог му ја даде слободноволноста на Адама, затоа сам Бог не го принуди Адама при изборот, туку Адам слободно бираше.
Бог однапред знае(ше) дека Адам ќе згреши, но не го притиска(ше) Адама во Адамовиот избор. Божјиот притисок врз Адама би значел Божјо насилие кон она кое Бог сам го дал и го создал.
Тоа што Адам згреши, не значи крај на Светот, оти Бог повторно го повика Адама да се врати во Рајот, но не без (Адам) да ја вкуси смртта, оти само преку смртта и покајанието, Бог ги прима назад и Адама и било кое човеково битие..„.